Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w New Holland

Informacje o zdjęciu New Holland T6070 RC


13 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Tak dokupiłem osobno bo troszkę koncepcja uprawy się zmieniła a poza tym to dużo wygodniej się jeździ w transporcie bez pełnego balastu a właśnie z takim dociążeniem ile wazy sam TUZ. A dałem 6000 zł netto tak że myślę , że przyzwoicie :P

jakiej firmy ten TUZ , jaki udzwig i czy ma pól rame do skrzyni ?chyba POMAROL ? dzwoniłem do kilku delerów tej firmy i mi mówili ze nie maja wersji to takich ciagników. Tez bede teraz zamawiał do swojego case odpowiednik twojego NH. Wiem ze ten oryginalny zuidberga2,5t nie ma pólramy a 3,8t ma juz pólrame. Cena tego 3,8t zakupu przez delera NH to 6500netto mi maja go sprzedac po kosztach wiec mysle ze koło 7netto bo biore teraz NH T5040 i przy okazji do zbroje case :)

Ten wg danych ma 4 tony udżwigu niestety nie mam pół ram choć na początku miały być ale te wcześniejsze są o około 4 cm za krótkie i musiałby być inaczej giete tak ze musiał by być ciągnik u nich na miejscu ;[

Ale myślę że do moich potrzeb tzn. pchania wału, wożenia obciążnika i byc może jakiegoś pługa do śniegu powinno być ok. Może z czasem będą już dostępne te pół ramy :)

Fajnie się składa, gdybym miał takiego to raczej bym nie zdejmował ramion do pracy z ładowaczem, chyba że to tylko złudzenie, w nim masz rozstaw na kategorię II??? U mnie jest fabryczny tuz, pół ramy nie widziałem ;) ale mam ramę od tura, czyli można powiedzieć że mam :lol:z

Gość Bobek_Farmer

Szczerze cena za ten Pomarol jest zbyt mało atrakcyjna, aby być królikiem doświadczalnym firmy... Za Suatera 4,5 tony bez wałka chcą 8 tyś. netto. ;) Patrząc na ten Pomarol to jakoś bardzo podobny do Sautera mi się wydaje. tongue.gif @bialy2005 o MX'a albo Sauter'a pytałeś? Do T6010-6090 przewidują 3,5 tony. :) Jak to dobrze, że Jaśku jest rama, nie ma się czym martwić. biggrin.gif

do Nh sa dostepne 2,5 i 3.8t sam widziłem na monitorze kompa delera zalogowanego do systemu NH zamawiania czesci zamiennych :) Pokazał mi cene zakupu i róznice w tychj tuzach zuidberga. Ceny zachdnich sa bardzo zblizone za HE-VE lub LYNX tez chca niecałe 8 netto wom dodatkowe 7,5-8. Jakos zuidberg mi sie najbardziej spodobał i zawsze to prawie oryginał ( oryginał to tylko odlew i wtedy półrama jest zbedna. Deler u którego zamawiałem NH oferował mi he-ve lub zuidberga. Mówił tez ze od kilku tygodno tuzy do NH produkuje tez Pol-agra Płońsk i cena koło 4-5 netto ale nie chce testowac nowosci :)

Gość Bobek_Farmer

No prosze Płońsk postawił nowy budynek i się rozwijają dalej. biggrin.gif Kiedyś jako jedni z niewielu oferowali montaż instalacji pneumatycznych. wink.gif

Szczerze cena za ten Pomarol jest zbyt mało atrakcyjna, aby być królikiem doświadczalnym firmy... Za Suatera 4,5 tony bez wałka chcą 8 tyś. netto. ;) Patrząc na ten Pomarol to jakoś bardzo podobny do Sautera mi się wydaje. tongue.gif @bialy2005 o MX'a albo Sauter'a pytałeś? Do T6010-6090 przewidują 3,5 tony. :) Jak to dobrze, że Jaśku jest rama, nie ma się czym martwić. biggrin.gif

Z tym ala prototypem to chodziło mi głównie o inne rozmieszczenie otworów na wsporniku i o inny profil całego mocowania zaś wszystkie elementy tj. ramiona ,siłowniki, rama pochodzą ze starej sprawdzonej konstrukcji. Ponadto jakby dobrze poszukał to na pewno jest on wzorowany na jakimś zachodnim TUZ-ie tylko cena inna B)

Warto wspomnieć,że ma jeden otwór pływający przy ramionach tzn. w sam raz do pchania wału. :)

A przednia para wyjścia hydrauliki do takiego tuza to dużo większy koszt w NH? Zawsze to była mozliwosc szerszego zastosowania przedniego tuza.

Nie wiem ile trzeba by dopłacić a po zatym to do siewnika potrzeba mi 5 wyjść do tuza 2 czyli pozostaje 1 , A wydawało mi się ,że jest ich bardzo dużo :lol:

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.