Skocz do zawartości

Fendt 309 Vario TMS + Przyczepy Pronar


DieselrossTMS

Akcja wysłodki:)Na tych dwóch przyczepach najwięcej było 19100kg:)Do Dobrzelina mamy 36km gaz w podłogę 55 min i jesteśmy w cukrowni,spalanie kształtuje się od 8.5ltr do 10ltr na h:)




Rekomendowane komentarze

pewno dziadek tak ładnie udeptał?a tak na poważnie to sobie teraz wozisz ale z drugiej strony to masz czym przywieźć i wiesz ile masz na przyczepie a nie że ci karteczkę poda i tyle jest ile chcesz ;) po ile płaciłeś?

Odnośnik do komentarza

PiotrKolo mało jesteś inteligenty przecież są skrzyżowania np.droga jest kręta trzeba zwolnić trochę ale cóż nie każdy potrafi myśleć :)Nie powiem oponki troszkę się grzeją ale nie dużo:)

Odnośnik do komentarza

Kurcze jak ja bym przeciągnoł swoje pronarki 40 km/h na takiej trasie z załadunkiem takim jak napisałeś to bankowo któraś z opn by wypier...

Odnośnik do komentarza

mozesz sie smiac kolego z tego zabezpieczenia ale moj sasiad dał by wiele zeby mu to działało tak sprawnie zeby zabezpieczebie bylo konieczne

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

ciekawe ile wytrzymają tak bardzo przeładowane przyczepy.

wszystko jest dobrze jak jest dobrze, gorzej jak cokolwiek się stanie - pęknie złamie urwie - nikomu tego nie życze ale taki obrazek to dla mnie zwykłe przeginanie pały

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

ponad 19 w stosunku do 12 to nie jest przeładowanie? ponad 50% to nie jest przeładowanie? litości.

u nas kiedyś chłopak tez uważał i nagle nie miał sworznia w zaczepie, dodał gazu a przyczepa poszła sąsiadowi do ogródka - szczescie w nieszczesciu przy drodze nie było dzieci które zwykle tam przesiadują i skończyło się tylko na połamanym płocie.

przyczepa była pusta i ciągnął ją 1614 więc predkość była w okolicy 20 a nie 40 na godzine

Odnośnik do komentarza

@yacenty ma rację, takie przeładowanie przyczep to zwykła głupota moim zdaniem. Poza tym Pronary są bardzo wrażliwe na tak duże obciążenia, przede wszystkim opony. Do nieszczęścia dużo nie trzeba, a później płacz i zgrzytanie jąder zostaje. Mam Pronarkę T653/3 więc uwierz, polata tak jakiś czas ale nie długo.

 

A co do tego, że operator uważa to wierzę, ale rozlatująca się w czasie jazdy opona to nie kwestia minut tylko sekund ;)

Odnośnik do komentarza

Nie no sprzęt pierwsza klasa :rolleyes: A z tym przeładowaniem to Yacenty ma rację, bo wiadomo w tych czasach producenci maszyn liczą koszty i między innymi oszczędzają na materiale :unsure: Ale niech te przyczepki służą ci jak najdłużej :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
  • Root Admin

ten wypadek który zdarzył się u nas to jeszcze na starszym sprzęcie, zeby nie było tutaj ze mówie ze te przyczepy sa takie czy inne - chodzi o generalną zasadę.

nie powiem ze sami jesteśmy święci, ale na 6 tonową przyczepe nie ładujemy więcej jak 7, no max 7.5 tony

Odnośnik do komentarza

Kamil my jeździmy na Młogoszyn i z Młogoszyna na Bedlno i Dobrzelin:)

Marcin te zabezpieczenia na klamki to opcja :lol:

No może trochę są przeładowane ale kładziemy tyle żeby mniej razy jechać,gdy jest jakaś droga z dziurami to nikt nie pakuje opór bo,opona od razu pójdzie.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v