andrzej2110 535 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 535 11728 Po co tak?? Oryginalnie jest dobrze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 381 6709 Nie żartuj Andrzeju Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Październik 28, 2010 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15608 Dokładnie @kamil16251290 orginalnie trzeba się wychylac jak się chce opuscic do konca Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 381 6709 Jakby oryginalnie było wygodne to bym tego nie przerabiał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
samczyk1991 83 Napisano Październik 28, 2010 Technik mechanik 83 1565 Pod pozycyjną się podczepiłeś ? Pomysł na 5 B) Ja uważam tak jak Andrzej, rękę mam dłuuuugą więc nie mam problemu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 381 6709 Tak, jest na pozycyjnej ale wezmę przełożę na siłową bo będzie się odwrotnie się sterować bo teraz jest tak wygodnie że myli mi się jak jest w Fendzie No ja też ręce mam długie bo jednak ma się te 193cm wzrostu a jednak przerobiłem to i dobrze zrobiłem bo jest teraz bardzo wygodnie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 535 11728 To masz za długie ręce ja mam 175 wzrostu. Ciągnik mam od 93 roku i nigdy nie myślałem żebym wogóle coś kombinować z przestawianiem dźwigni. Miałem okazje wsiąść do 60 i tam już była inna sytuacja.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
samczyk1991 83 Napisano Październik 28, 2010 Technik mechanik 83 1565 Nigdy mi to nie przeszkadzało, ale tak patrzę,czytam twoją opinię i coraz bardziej się do tego przekonuje,podoba mi się ten patent, muszę nad czymś takim pomyśleć, poproszę fotkę mocowania pręta do dźwigni Andrzej, tam to już wogle jest kosmos, wszystko na odwrót, jakoś dziko się czuje jak wsiadam do 60tek cz 40stek :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 28, 2010 Zaawansowany 381 6709 Andrzeju, jeśli Tobie jest wygodnie to ja to rozumiem ale mi nie było więc sobie przerobiłem chociaż żałuję że tak późno się za to zabrałem bo i tak idzie ciągnik do żyda więc jak kupiec nie będzie tego chciał to to zdemontuje i sprzedam komuś ze wsi za jakieś piwo, może dwa Nie ma co tu kombinować, pomysł jest banalnie prosty do wykonania bez nakładów pieniężnych, no może kosztu kilku elektrod Opowiem: do śruby (tą ze sprężynką) która przytrzymuję oryginalną dźwignie dospawany jest kawałek płaskownika który wystaje 3-4 cm nad tym czarnym plastikiem dźwigni. I ten płaskownik musi być przymocowany obejmą jakąś do oryginalnej dźwigni, na końcu płaskownika jest wywiercony otwór do którego jest przykręcony pręt gwintowany, taki ok 10-15cm. No i do tego pręta gwintowanego jest drut z przyspawanymi na końcach nakrętkami ciut większymi i przymocowane jest do nowej wajchy A z tyłu jest wyprowadzona dźwignia od zewnętrznej obsługi Proste jak drut, może to wszystko delikatnie wygląda ale się sprawdza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
UrsusCzesio 310 Napisano Październik 28, 2010 KPK Kumurun Team 310 5513 Oo do C-360 sobie przerobie tylko że zamiast bardziej do przodu zdalo by sie wyżej. A wogóle przy obrocie pługa trzeba schylać się Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
samczyk1991 83 Napisano Październik 28, 2010 Technik mechanik 83 1565 Dzięki, w sobotę się pomajsterkuje Czesiu, ty się ciesz, bo w takim MF'ie do obsługi pługa obrotowego używa 3 rozdzielaczy, po prawej od podnośnika , pod siedzeniem hydraulika zewnętrzna lub podnośnik ( musisz wybrać z czego korzystasz bo na raz obie rzeczy nie działają) , po lewej od hydrauliki zewnętrznej. Koszt przeróbki by hydraulika zewnętrzna i podnośnik działały na raz to 700-800 zł Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 29, 2010 Zaawansowany 381 6709 @samczyk1991, czekamy na zdjęcie twojej przeróbki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Październik 29, 2010 Zaawansowany 535 11728 Wsiadłem kiedyś do 60 znajomego co ma tura. Musiałem tego tura podnieś. Jak sie okazało to musiałęmsie mocno chylić. Nie mam pojecia jak on moze tego tura tak obsługiwać. No chyba ze nogo.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil16251290 381 Napisano Październik 30, 2010 Zaawansowany 381 6709 Wstawiłem film podglądowy przerobionej dźwigni podnośnika dla zainteresowanych, link znajduję się w opisie zdjęcia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil040193 31 Napisano Listopad 14, 2010 Zaawansowany 31 433 Na żywo jeszcze lepiej wygląda:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
coolman111 56 Napisano Listopad 25, 2011 Darek 56 2591 Wsiadłem kiedyś do 60 znajomego co ma tura. Musiałem tego tura podnieś. Jak sie okazało to musiałęmsie mocno chylić. Nie mam pojecia jak on moze tego tura tak obsługiwać. No chyba ze nogo.... W C 360 sprawa wygląda tak, że położenie dźwigni nie było modernizowane od czasów 4011 czy 355, a dokładnie to chodzi mi o to, że w nich było też inne siedzenie, czyt. niższe (albo inaczej mówiąc niżej położone) i wtedy było ok. Amortyzacja cała znajdowała się pod siedzeniem. Natomiast w C 360 jest całkiem inny model, gdzie amortyzację mamy za siedziskiem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się