Michufarmer 21 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 21 540 Mój ulubiony :rolleyes: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter 46 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 46 4895 @bob i Ty chcesz R38 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
case135 5 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 5 138 To nóweczka?? Bardzo ładny Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 25, 2010 @pioter, ale ten ma 620/70R42. Na 650/75R38wygląda fajnie. :rolleyes: @piotrek290390 Jasio ma HCS? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jasiupila 1 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 1 698 @bobbek ile ty masz ha? Że chcesz takiego luja. My na wiosnę kupiliśmy prawie gospodarstwo(koleś zmarł, żona chciała sprzedać 100 ha i budynki ale w ostatniej chwili kuzyn zmarłego się wpierdo***) i oraliśmy takim z Kuhnem Multimasterem 122 5 skib i pługa zbytnio nie czuł ale chlał około 25 l/ha. Błoto nie błoto wszędzie przechodził, nawet fajnie się jeździło tylko te spalanie. Opony miał przód 600/R28 a tył 650/R42. Przedni TUZ dość wyposażony. Jak ktoś był w Kąkolewie na Zielonym AS to ci z Jelonka pożyczyli go na pokazy i latał on z tym samolotem Kuhna. Obecny właściciel (ten kuzyn) używa go tylko do pługa i ubija nim kiszonki na pryźmie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 25, 2010 Ten Kuhn to za słaby i za mały do 7530. Minimum 152, a tak dla spokojnej głowy to 182. Jam jest przyszły rolnik bez pola. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin04 65 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 65 737 @Bobek widzę, że jesteś oblatany w tych jaśkach, wiesz może ile teraz taki kosztuje? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 25, 2010 Zależy od wyposażenia, ale uogólniając ponad 300 netto. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin04 65 Napisano Październik 25, 2010 Zaawansowany 65 737 to trochę sporo, za t7030 chłopaki z warpol-agro powiedzieli tyle samo ale brutto Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 26, 2010 Jeżeli ktoś się decyduje na John Deere to ma tego świadomość, że ciągnik swoje kosztuje... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jasiupila 1 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 1 698 Ale mów co chcesz i tak dużo pali. Ten JD i tan nie jest drogi w porównaniu do ciągników 120 konnych. 180 KM kosztuje 300 tyś a 120 KM 220-230 tyś. Czym mniejszy ciągnik tym droższy. NH jak już to T7040 ale weź NH a JD. Dzień do nocy. Niebo a ziemia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 26, 2010 Drogi, bo się technicznie od nich różni, za 120KM 220 ale pewnie Comfort, a nie Premium. Dziś rozmawiałem z wykładowca z SGGW (gość nie ma jakiejś swojej ulubionej marki). Powiedział o JD, że one może nie są jakieś bardzo technicznie rozbudowane i nie są najnowocześniejsze. Przy ich budowie korzystano ze sprawdzonych elementów tak, aby ciągnik był jednocześnie nowoczesny i funkcjonalny, a z drugiej niezawodny i charakteryzujący się wysoką jakością. Odnośnie konstrukcji ramowej, to ciągnik taki jest trudniej i drożej wyprodukować, ale jest wytrzymalszy, zwłaszcza jeżeli obciążamy znacząco przednią, jak i tylną część. Siedziałem w NH nie zachwycił mnie niczym szczególnym, kabina przeszklona, ale widoczność ze względu na maskę i błotniki nie koniecznie najlepsza. Pokrętła od klimatyzacji za operatorem, wysoko się siedzi... generalnie szału nie ma... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin04 65 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 65 737 jak czytam twoje wypowiedzi to coraz więcej mnie skłania, żeby w przyszłym roku złożyć papiery do sggw :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 26, 2010 Eeee tam. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jasiupila 1 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 1 698 Nie mi chodziło że na logikę 7530 jest tańszy od 6430 lub 6630. 180 a 120-130 KM. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Październik 26, 2010 Teraz rozumiem, bo napisałeś mało zrozumiale... Używaj przecinków. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz80 11 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 11 659 Drogi, bo się technicznie od nich różni, za 120KM 220 ale pewnie Comfort, a nie Premium. Dziś rozmawiałem z wykładowca z SGGW (gość nie ma jakiejś swojej ulubionej marki). Powiedział o JD, że one może nie są jakieś bardzo technicznie rozbudowane i nie są najnowocześniejsze. Przy ich budowie korzystano ze sprawdzonych elementów tak, aby ciągnik był jednocześnie nowoczesny i funkcjonalny, a z drugiej niezawodny i charakteryzujący się wysoką jakością. Odnośnie konstrukcji ramowej, to ciągnik taki jest trudniej i drożej wyprodukować, ale jest wytrzymalszy, zwłaszcza jeżeli obciążamy znacząco przednią, jak i tylną część. Siedziałem w NH nie zachwycił mnie niczym szczególnym, kabina przeszklona, ale widoczność ze względu na maskę i błotniki nie koniecznie najlepsza. Pokrętła od klimatyzacji za operatorem, wysoko się siedzi... generalnie szału nie ma... Przesadzasz w jeleniu To szału nie ma ...ta marka się strasznie zbłaźniła tym,że produkuje w chinach aby zredukować koszty i miedzy innymi jakość Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 257 4524 NH też się w Turcji produkuje i nikt wielkiego halo o to nie robi ;[ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz80 11 Napisano Październik 26, 2010 Zaawansowany 11 659 NH też się w Turcji produkuje i nikt wielkiego halo o to nie robi ;[ Wiesz kolego chyba jesteś jakiś nie doinformowany http://www.agrofoto.pl/forum/topic/29878-gdzie-robione-sa-ciagniki-case/ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 257 4524 A podzespoły do TD5000/JX i TT to gdzie robią jak nie w Turcji :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz80 11 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 11 659 A podzespoły do TD5000/JX i TT to gdzie robią jak nie w Turcji :lol: uzasadnij swoją wypowiedz jakiś faktem a nie tylko pisaniem ,może jeszcze raz przeczytasz i może zrozumiesz co tam jest napisane ;[ http://www.agrofoto.pl/forum/topic/4685-case-seria-jx/page__st__241 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 257 4524 Prezentacja pewnej firmy z Ankary, która na pewno wiele wyjaśni: http://www.turktrakt...SHOW_2Q2010.pdf Szczególnie polecam strony 26, 36, 38 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz80 11 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 11 659 Prezentacja pewnej firmy z Ankary, która na pewno wiele wyjaśni: http://www.turktrakt...SHOW_2Q2010.pdf Szczególnie polecam strony 26, 36, 38 A to są modele robione na tamtejszy rynek,a nie jak to zrobił John Deere,że robi w Chinach i sprowadza do Europy B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 257 4524 Tam wyraźnie pisze: Türk Traktör is the only engineering centre in the world for TD/JX Series, within the CNH Group. Responsible for all types of improvement and development activities for these products. The worldwide engineering centre and the sole production centre for the transmissions used in this range of tractors A teraz ja bym prosił o udowodnieniu tezy, że JD robi w Chinach i sprowadza do Polski :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pioter 46 Napisano Październik 27, 2010 Zaawansowany 46 4895 @mariusz masz rację, @bob nie kupuj tego chinczyka, lepiej z 5 Fotonów, przecież różnicy nie ma, bo oba z chin.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się