Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w John Deere 6x30

John Deere 6420 + Pottinger Servo 25

orka pod rzepak:D:D



9 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Bardzo dobrze kryje:P jeżdzę na C2 i 1700 1800 obrtów:P

Właśnie jak to jest z tymi obrotami...? początkowo jeździłem w orce na 1800obr z prędkością około 9km/h- spalanie w granicach 19L/ha ( JD 6920S + KUHN 4x48 + wały) później po paru konwersacjach z innymi użytkownikami JD obroty zmniejszyłem do 1300 ale za to jedno przełożenie w górę- prędkość około 7,7km/h i o dziwo spalanie nie zmalało :) wyszło mniej więcej też 19L/ha. Właściwie JD nie mają niskoobrotowych silników, max moment obrotowy uzyskuje się przy chyba 1900obr/min. Próbowałem kombinacji z tymi obrotami bo pewien gość twierdzi, że on swoim 7730 z 5cio skibowym pługiem orze na 1100obr i pali mu 11L/ha :) czy to możliwe?

Bardzo dobrze kryje:P jeżdzę na C2 i 1700 1800 obrtów:P

Właśnie jak to jest z tymi obrotami...? początkowo jeździłem w orce na 1800obr z prędkością około 9km/h- spalanie w granicach 19L/ha ( JD 6920S + KUHN 4x48 + wały) później po paru konwersacjach z innymi użytkownikami JD obroty zmniejszyłem do 1300 ale za to jedno przełożenie w górę- prędkość około 7,7km/h i o dziwo spalanie nie zmalało :) wyszło mniej więcej też 19L/ha. Właściwie JD nie mają niskoobrotowych silników, max moment obrotowy uzyskuje się przy chyba 1900obr/min. Próbowałem kombinacji z tymi obrotami bo pewien gość twierdzi, że on swoim 7730 z 5cio skibowym pługiem orze na 1100obr i pali mu 11L/ha :) czy to możliwe?

wydaje sie ze najmniejsze spalanie jest do 1700obr bo od 1700obr załącza się turbina i wiecej spala ciągnik.. ale jak JD 6920S + KUHN 4x48 z wałem to pewnie szedł bez problemow.. i jego spalanie pewnie takie jest jak na taki silnik.. ale nie wieżę ze JD 7730 z 5 skobowym pługiem pali 11L/ha...

Z tą turbina to raczej nie prawda, bez turba to ledwo by jeździł, w starych generacjach turbiny były bez zmiennej geometrii i pracowały cały czas nie zależnie od obrotów tłocząc tak pod obciążeniem do 0,7 bar. W nowszych generacjach często się zdarza że pracują po minimalnym rozgrzaniu silnika, na to pozwala właśnie zmienna geometria łopatek, ale również w całym zakresie obrotów, tłocząc pod większym cisnieniem.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.