Skocz do zawartości

Sterowanie chwytakiem

wieslawek

Przerobiony ładowacz na 3-sekcyjny:)



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Tomaszbyk
  • 3 136

Jest to orginalny rozdzielacz bo podobny jest jak w cyklopie

Jak go kupiles to byl tur 1 czy 2 sekcyjny?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

Kupiłem ze sterowaniem na linkę (jednosekcyjny)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszbyk
  • 3 136

i ile wyszedł cie koszt przerobki na 3 sekcyjny? Ile ksoztowaly tłoki i rozdzielacz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

siłowniki - ok 600pln

rozdzielacz - 540pln (można kupić taniej)

przewody + złączki itp - ok 500pln

robocizny i materiału nie liczę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszbyk
  • 3 136

A ile kosztowal cie ten tur jednosekcyjny? CZy gdybym kupil tur #sekcyjny wyszlo by na to samo czy taniej jest kupic 1 sekcyjny i przerobic?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

Sterowany linką - 4150

2-sekcyjny - ok 6200

ceny 3-sekcyjnego nie znam

Planowałem sam robić ładowacz, jednak z braku czasu musiałem kupić gotowy:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Kazik99
  • 0 52

możesz napisac lub zrobic parę fotek ja masz podłączony rozdzielacz Chodzi mi o to jak masz podpięte węże od głównego ramienia bo przy rozdzielaczu są 2 wejścia a przecież siłowniki są jednostronnego działania Z góry wielkie dzięki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Thomas2135
  • 1936 11593

Możesz napisać z jakiego pojazdu pochodzi włącznik wycieraczek?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotrek2101
  • 0 112

ten włącznik wycieraczek to nie z fiata duzego przypadkiem ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

jest to zespolony przełącznik od stara 200 (w autosanach też takie były)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1494 6796

do czego i od czego ten zegar przy rozdzielaczu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

Jest to zwykły manometr 250bar. Mierzy ciśnienie oleju na wejściu rozdzielacza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarcinZetor8011
  • 56 320

Witam.ja mam tez przerobionego tura na 3p z jednosekcyjnego na 3 sekcje,rozdzielacz mam chyba nawet taki sam i od pierwszej sekcji czyli sterowanie wysiegnikiem mam tylko jeden przewód a w drugim wejsciu na rozdzielacz jest poprostu wkręcona zaspawana redukcja i wszystko chodzi ok od około roku.Także panowie nie trzeba nic kombinowac i nic sie z rozdzielaczem nie dzieje złego ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

Ok. Może źle się wyraziłem - działać będzie, jednak przy kazdym opuszczaniu wysięgnika pompa będzie obciążana maksymalnym ciśnieniem (ustawionym na zaworze bezpieczeństwa), ponieważ rozdzielacz będzie próbował podać na zaślepione wyjście olej. Przy zastosowaniu dodatkowego przewodu olej ma ujście i nie przeciążamy pompy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ginterpol
  • 17 610

i zwolnimy szybkość opadania bez ładunku tura....

bardzo ładnie wykonane porządnie i estetycznie!!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wieslawek
  • 7 113

Dzięki. Spowolnienia opadania nie da się uniknąć (chyba że się zrobi oddzielny powrót bezpośrednio do skrzyni)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.