Koło pasowe w C-360-3P
 

Koło pasowe w C-360-3P

  • 24934 wyświetleń

Koło pasowe w C-360-3P



Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • zielony33
  • 0 50

super rozwiązanie. uruchamiasz sprężarkę kiedy masz taką potrzebę. gratuluje pomysłu na 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agro1991
  • 237 1599

na jakiej zasadzie to działa? :huh: :blink:

kolo pasowe jest na łozysku, jesli chsesz zeby sprezarka chodzila to sprzegielko zwalniasz( te 2 bolce wchodza w te otwory)i w tedy kolo pasowe nie obraca sie na lozysku tylko obraca sie na osi od kompresora, te kola to mozna dostac chyba na allegro wiem ze do 330 chodza cos po 230zł

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafcio
  • 3 260

Tylko po co jest na dole ten alternator to nie wiem

 

 

Alternator jest nadole poto żeby ładować akumulator i robi za prądnice tam jest jego mniejsce

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • sajgi1
  • 1 4

Ja takie koło używam od 4 lat. Jak sprężarka przestała się kręcić to i skończyło sie branie oleju:)

Super sprawa!!!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pzur
  • 0 1

Nie kupiłem na allegro koszt takiego koła to 140 zł.plus przesyłka

muglby mi ktoś podac adres na allegro na zakup tego kola do sprezarki ze sprzegłem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • smutasek
  • 0 14

Ja wyrzuciłem kompresor i na jego miejsce zamontowałem alternator i niemam teraz problemu z kompresorem:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • UrsuserM
  • 3 53

Jest możliwość załozenia tego koła pasowego do c-330M? Sprężarka przeciez jest tam taka sama jak w 3p?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafcio
  • 3 260

Jest możliwość załozenia tego koła pasowego do c-330M? Sprężarka przeciez jest tam taka sama jak w 3p?

 

Pewnie tak tylko tu jest cienki pasek klinowy a w c-330 jest szeroki pasek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Wojtas3c
  • 0 48

Też mam takie rozwiązanie-silnik ma mniejsze opory podczas rozruchu szczególnie zimą jest to ważne i mniej zużywa oleju a także sprężarka się tak często nie psuje. Takie samo rozwiązanie zastosowałem w MF255 tylko że musiałem alternator przerzucić na drugą stronę silnika i jest super bo mi sprzęgiełka między sprężarką a alternatorem stukały często.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj