Belarus 892
 

Belarus 892

  • 8837 wyświetleń

Niestety ładowacz czołowy daje w kość ciągnikowi.



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • klopocik91
  • 2 249

długo pracował z ładowaczem? polecił byś ten ładowacz do MTZ82?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotrus89
  • 3 778

Pechowy egzemplarz. Kiedyś użytkowaliśmy Belarusa 82.1 z Turem 5 podobnym gabarytami do tego. Tur nie był zdejmowany z ciągnika przez 8 lat i na szczęście poza rozdzielaczem hydraulicznym nic mu nie dolegało, a most był stożkowy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marian892
  • 10 723

Ma przepracaowane 2630 mth. 5 lutego mija 3 rok jak mam ten ładowacz i na ładowacz nie nażekam. A ile przepracował z ładowaczem nie jestem pewien ale około 1800, 2000 mth

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • paulus841
  • 173 1552

Te wiadro to na śrubki??? To sporo mth nakręcił przez te trzy lata. Można powiedzieć że fura nie stygnie:P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marian892
  • 10 723

Hehhh powiem tak żona przyszła zobaczyćjak mi idzie i wiaderko zostało a i na śróbki sie przydało :) Nie ciągnik ma prawie 4 lata tura mam 3 rok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adam2290
  • 1 199

a jaki jest lepszy most do tura stożkowy czy krzyżowy ???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

Mój ferdek stał dziś na 3 kołach. jedno musiałem naprawiać.... tez przednie tylko z drugiej strony :D Ja mam ładowacza ale użyłem młotka zamiast lewarka:D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomcio87
  • 8 347

Ja nie wiem po co takie zdjecia dodawac?? zepsul sie to se napraw i gra....bo pozniej jest taka opinia o mtz'ach jaka jest ;/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marian892
  • 10 723

Bo co tu ukrywać??? Opinie żeby wyrazić to trzeba mieć na to jakieś poparcie, ja mam wyrobione zdanie na pewne tematy a zwłaszcza mojego ciągnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146

ee tylko :P rozebrać było lekko ale złożyć zwolnicę to parę kilo

To wałek ataku się ukręcił chociaż wolno jechałeś gdy to się trafiło :huh:

Z 200 zł i cały dzień w plecy a jak tam ząbki duża różnica między starymi a nowymi i swoją drogą sprzęgło przeciążeniowe Masz podkręcone czy jak że aż wałek musiał się ukręcić

 

Jak tu Ktoś wspomniał gdy tak jak marian892 nic nie ukrywać to mniej plotek by powstawało, a i ciągnikach można by się więcej dowiedzieć (nie tylko o mtz) ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomcio87
  • 8 347

popieram mojego przedmowce...kazdy sie psuje...tylko ze tutaj to koszt ok200zl a jak koledze poszly tryby w przednim kole w JD to 5tys. zł ledwo starczylo.

Ps. zauwazylem ze jak sie zepsuja JD czy valtry to jakos sie nie chwala ze mieli awarie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Matey
  • 885 7201

U ciebie to on sie nie nudzi :P Nie zimno ci było ? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marian892
  • 10 723

Na szczęście jechałem powoli i napęd sie skończył. Sprzęgło mam nakręcone na maxa, bo często buksowało. A różnica na zębach wyraźna te stare były lepsze od nowych. Na wałku było wyraźe stopniowe pękanie. Powiem wam tak naprawa kosztowała mnie 270 zł i 200 km po części i cały dzień rozbierania.Musiałem to szybko naprawićbo bydło głodne a taczką wozić kiszonke to ja dziękuje. Ale nie dawajcie sie sprzedawcą części ja dzwoniłem do 6 i najdrożej mi powiedzieli 690 zł za części. A części pasują od starego MTZ ten most ma tyle wspólnego z carraro że aż śmiech tylko wygląd i zwolnice cały układ różnicowy co w starym MTZ. A co tu ukrywać każda taka awaria może słóżyć pomocą innym urzytkownikom Belarusów. A założenie zwolnicy to we trzech to robiliśmy bo waży spooorrrrooo. A czy zimno nie troche złości i roboty i człowiek aż ciepły hehhh :) Jeżeli będe użytkował ciągnik innej marki też będe opisywał co mi nie pasuje i co sie psuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CzarnyBrat1
  • 0 337

Miałem to samo przy 1221A. Jakimś cudem napęd się włączył przy pełnej prędkości podczas jazdy drogą i tylko usłyszałem jak coś chrupnęło... ;[ Mnie to wyszło 700 zł bo wołałem serwis i majstry musieli jechać dwa razy do mnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • CzarnyBrat1
  • 0 337

Miałem to samo przy 1221A. Jakimś cudem napęd się włączył przy pełnej prędkości podczas jazdy drogą i tylko usłyszałem jak coś chrupnęło... ;[ Mnie to wyszło 700 zł bo wołałem serwis i majstry musieli jechać dwa razy do mnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bestia820
  • 1 17

popieram mojego przedmowce...kazdy sie psuje...tylko ze tutaj to koszt ok200zl a jak koledze poszly tryby w przednim kole w JD to 5tys. zł ledwo starczylo.

Ps. zauwazylem ze jak sie zepsuja JD czy valtry to jakos sie nie chwala ze mieli awarie :)

 

Nie chwalą się, bo jak Valtra na kredycie się popsuje to wstyd właścicielowi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • johny_fucker
  • 9 59

Nawet jeśli się coś ma popsuć to lepiej żeby się psuło w prostym belarusku niż w droższym zachodnim ciągniku.

A co do usterek w traktorach, to dzisiaj rozmawiałem z chłopakiem który naprawiał MF-a który ma w sumie 4 lata no i też się przednia oś posypała i uwierzcie kosztowało go to baaardzo dużo pieniędzy :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj