Parich 0 Napisano Styczeń 4, 2010 Zaawansowany 0 128 To sa orginalne elektro-zawory czy dobrane od czegos? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumada 7 Napisano Styczeń 4, 2010 Nowicjusz 7 32 Manualny rozdzielacz przerobiony na sterowanie z kabiny.Elementy wykonawcze to silniki od wycieraczki tylnej szyby z golfa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Robertsuw 0 Napisano Styczeń 7, 2010 Zaawansowany 0 284 ja tez mysle nad elktrycznym sterowaniem ale chce cos innego zrobic Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Denek18 1 Napisano Styczeń 13, 2010 Użytkownik 1 66 Mógłbyś dokładniej opisac na jakiej zasadzie to działa? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumada 7 Napisano Styczeń 15, 2010 Nowicjusz 7 32 Witam zainteresowanych,zasada działania jest prosta.Dodatkowa dźwignia zmienia ruch obrotowy ramienia przekładni silnika na posuwisty otwierając lub zamykając zawór.Obrót ramienia silnika jest ograniczony dwoma wyłącznikami krańcowymi,silnikami steruje zmieniając biegunowość(muszą być odizolowane od masy)Dużym plusem tego rozwiązani jest fakt że silniki są pod napięciem tylko podczas pracy a nie jak cewki elektromagnesów przez cały czas,co zdecydowanie przekłada się na ich trwałość. Koszt wykonania całości (pięć zaworów sekcyjnych+główny)nie przekroczył wartości jednego kupionego w agromie. Sprawuje się to rewelacyjnie,dwa sezony bez żadnej awarji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się