1992aro5714 1 Napisano Grudzień 24, 2009 Zaawansowany 1 366 Ale masz mniejszy skręt za czym idzie zmiejszona zwrotność rosjanina...ale liczą sie chęci Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kondzik100 0 Napisano Grudzień 24, 2009 Zaawansowany 0 115 Ale masz mniejszy skręt za czym idzie zmiejszona zwrotność rosjanina...ale liczą sie chęci Skręt wcale nie jest mniejszy Kalumna u ruska ma skret od początku do końca 6,5 obrotu więc na skret w jedną strone wychodzi troche lepiej jak 3 obroty ,a teraz po takim przerobieniu z 1,5 obrotu ( orginalnie ) jest troche lepiej jak 2 obroty i jest wszystko gitt . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetor7540 0 Napisano Grudzień 24, 2009 Użytkownik 0 69 user 1992aro5714 mylisz się kolumna we Władku obraca się dookoła są tylko ograniczniki na zwrotnicach ja przyciąłem ten ogranicznik i mam więcej skrętu w lewo... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wueska 1 Napisano Grudzień 27, 2009 Zaawansowany 1 217 a więc tak pomysł trafiony. czy dużo lżej kręci się kierownicą ?? jak to wykonałeś szczególnie otwór pod końcówkę drążka robiłeś stożkowy czy normalnie walcowy i dokręcony na maksa??? u nas jest skrócony ten wąs pionowy pod kabiną o około 5cm i kręci sie dużo lżej. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
blazek 3 Napisano Styczeń 30, 2011 Zaawansowany 3 192 Wszystko fajnie, pięknie tylko jak wygląda sprawa z badaniem technicznym po takiej przeróbce ? orientuje sie ktos ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się