mateusz1992 0 Napisano Listopad 21, 2009 Użytkownik 0 69 I jak sie sprawuje nagrzewnica? Od czego wziełeś tą nagrzewnice? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin974 30 Napisano Listopad 21, 2009 Zaawansowany 30 4374 od zuka Lepiej jest z wyjętą tą zapadką? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomi217 2 Napisano Listopad 22, 2009 Zaawansowany 2 486 Hmm niezły pomysł, ja tam uzywam oryginalnej w moim 1014 i grzeje bardzo dobrze ja orałem ostatnio jezdziłem w samej podkoszulce B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
FINN 1478 Napisano Listopad 23, 2009 Zaawansowany 1478 5807 a ja w swojej 1224 nie uzywam wogle dmuchawy... :lol: bo jak ciągnik sie nagrzeje to i w koszulce mozna jeździc... ale dpopki nie nagrzeje to raczej nie da rady.... ale mysle o załozeniu nagrzewnicy do niej ale w dachu.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sosek xu li 4 Napisano Listopad 23, 2009 Zaawansowany 4 1917 W koszulce mówisz? Dobry jesteś :rolleyes: I to jeszcze po tym jak powywalałeś termostaty ze swoich ciągników które teraz pewnie nagrzewają się do 60 stopni. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Listopad 24, 2009 Zaawansowany 1 149 Ja w swoim c-362 orginalnej nagrzewnicy nie miałem, bo zanim ja kupiłem z SKR to juz była wyjęta później założyłem od Żuka ale nie zdała egzaminu. Póżniej po pzreróbkach od dużego fiata z nagrzewnicą od passata. Dobrze grzała ale pod podłoga się nie zmiejściła, a w kabinie przeszkadzała. A teraz mam od skody favorit tylko zmniejszyłem ją i zmiejściła sie pod podłogą. No i grzac dobrze grzeje, bo jak orałem to w podkoszulce. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
FINN 1478 Napisano Listopad 25, 2009 Zaawansowany 1478 5807 W koszulce mówisz? Dobry jesteś :rolleyes: I to jeszcze po tym jak powywalałeś termostaty ze swoich ciągników które teraz pewnie nagrzewają się do 60 stopni. no w koszulce, ale po jakiś 1-2 godzinach pracy... :lol: pozamykam wszystkie szyby i otwieram dach i jest miło... 124 w orece to ma max 80 stopni jak juz troche wody odparuje... nie mam w zadnym ciągniku tak samo jak w kombajnach termostatów... wychodze z takiego załozenia że wole mieć nie dogrzane silniki niz przegrzane.. a zreszta jak ciagnik idzie na 8-10 godzin pracy to i temperature tez złapie odpowiednia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sosek xu li 4 Napisano Listopad 25, 2009 Zaawansowany 4 1917 Przegrzany silnik Diesla to twoim zdaniem ile musi mieć stopni ciecz chłodząca? Bez termostatu jak nie pozakrywasz chłodnicy kartonami to nici z odpowiedniego dogrzania silnika, a co z tego wynika? Nie wyciągasz 100% możliwości silnika. B) I pewnie spalanie większe... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
FINN 1478 Napisano Listopad 26, 2009 Zaawansowany 1478 5807 wiem że silnik diesla musi miec od 80-90 stopni (zalezy od marki silnika) a niektóre nawet bliska wrzenia wody... wiem do czego zmiezasz na temat silnika... bo nie raz sie spierałem ze swoim nauczycielem od pojazdów rolniczych.. :lol: bo ukończyłem TMR w Karolewie... ale i tak mnie nikt nie przekona do założenia termostatu do starego silnika(Zetor, Ursus. Bizon, a nawet Forszaj..) Te stare termostaty maja tendencje do zaciniania sie lub nie pełnego otwierania sie( nie wiem na 100% bo mnie to nigdy nie spotkało, mojemu tacie pare razy zacinały sie termoststy w zetorach 7211 7245, i z opowiadań innych) a co do spalania??? nie widziałem zbytniej róznicy co do żłopania paliwa... nie palia tyle co nowoczesne silniki, ale jak na te stre modele to i nie strasznie duzo... misci sie w normie.. moze co do jakości spalania to tak , bo dopóki sie silnik nie rozgrzeje do pewniej temperatury to widac delikatny niebieskawy dymek... ale potem znika.. a co do nowoczesnych silników w ciagnikach , to po kupnie noewgo ciagnika nie mam zamiaru odrazu wywalac termostatu.. spokojnie... no chyba ze sie zatnie....to co innego :lol: ale te noeoczesne termoststy chyba raczej sie nie zacinaja... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sosek xu li 4 Napisano Listopad 26, 2009 Zaawansowany 4 1917 Ja osobiście nie słyszałem o zacinaniu się termostatu, A jak się już zatnie to od kontroli jest zegar:) W moim fergusonie jest coś nie tak i mi nie dogrzewa silnika, już zamówiłem termostat bo mnie to męczyło. Każdy ma inne poglądy i to doceniam... pozdro Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Bobek_Farmer Napisano Listopad 26, 2009 Sosek u nas były problemy w 914, że termostat się nie domykał, albo nie otwierał. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sosek xu li 4 Napisano Listopad 26, 2009 Zaawansowany 4 1917 To wywierć malutki otworek w termostacie, może pomoże. :rolleyes: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pawlus224 2624 Napisano Grudzień 13, 2009 Rolnik z zamiłowania :) 2624 15608 mam podobnie w 80 zrobione , tylko ze nagrzewnica jest z fiata 125p , jak ojciec wszedł do kabiny gdy orałem przy minus 4stopniach to mówi "ty tu za dobrze masz " Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pancer527 11 Napisano Listopad 9, 2012 Zaawansowany 11 218 mam taką samom w mf 255 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dakota 112 Napisano Październik 15, 2016 Zaawansowany 112 711 A mi się zacial termostat w, 3512 i niestety głowica do planowania musiała iść, pomyślałem że no raz nie zawsze ale gdy wtedy założyłem nowy termostat i znowu się zacial lecz tym razem zdążyłem zareagować to go wywaliłem i jest spokój Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się