Ursus C-330
 

Ursus C-330

  • 28305 wyświetleń

Model zbudowany na bazie C-325 firmy Universal Hobbies w skali 1:43





Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Tak, sam robilem. Moje jest rowniez podwozie Syreny 105 1:18 do obejrzenia na np. syrena.nekla.pl.

Niesyeyu kupic sie go nieda :)

mam wiecej modeli i wiecej zdjec. Obecnie tez pracuje nad czyms z grupy agro. Prace zaawansowane w 25%.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartekvet
  • 11 703

a ja widziałem takiego na allegro do licytacji za 50 zł tylko był czerwony :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Dziekuje Panowie za opinie.

Dlaczego akurat C-330? Bo na takim spedzilem dziecinstwo cale az do czasu kiedy poszedlem na studia. Zbudowalem tylko jeden egzemplarz i nie mam zamiaru go sprzedawac. Ten czerwony co go Kolega na Allegro widzial to byl pewnie C-325 na ktorym bazowalem swoj model. Zalaczam tez fotki z jego budowy.

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje za opinie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcincho
  • 106 928

piękny model, szacunek za włożoną pracę w jego wykonanie, w jaki sposób wykonałeś do niego maskę?? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • pawlus96
  • 0 67

Jesteś nie samowity!

Ty go zrobiłeś w stu procentach sam czy z gotowych elementów?

 

Pusimy pogadać napisz do mnie na gg : 592905 lub odpowiedz na PW

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Tak jak pisalem baza byl model Ursusa C-325. Chcialem zebt C-330 pasowalo do mojej kolekcji stad pomysl o przerobieniu C-325.

Blotniki tylne sa oryginalne z doklejonymi i zaszpachlowanymi wnekami, nowym elementem jest rama przedniego zawieszenia(ta czesc zaraz pod maska z przodu) z obciaznikami, belka zawieszenia przedniego, podesty (tam gdzie traktorzysta trzyma nogi) i butla pod podestem (aluminium) no i oczywiscie maska. Jej glowna czesc , przetloczenia i gorny panel to rowniez aluminium, przednia czesc maski czyli ta ramka wokol wlotu powietrza to juz modelina. Tu rowniez doszedl komin, bardzo charakterystyczny dla wczesnych C-330, kolektor wydechowy i tablica rozdzielcza, to oczywiscie rowniez aluminium. Doszedl tez rozdzielacz hydrauliczny na blotniku tylnym prawym, szperacz, gniazdo elektryczne dla przyczepy, blotniki przednie, instalacja pneumatyczna, przewody chlodnicy i kilka drobniejszych detali.

Moim zamierzeniem bylo by model wygladal jak seryjny produkt Universal Hobbies. Swoje modele wykonuje glownie z aluminium. Zapraszam do obejrzenia podwozia Syreny 105 w skali 1:18. Bylo swego czasu w "Automobiliscie" i "Classic Auto" i ciagle do obejrzenia na syrena.nekla.pl.

Czasem buduje modele od podstaw (tak jak teraz bo pracuje wlasnie nad bardzo klasycznym i dobrze znanym polskim kombajnem) a czasem kupuje modele i je przerabiam.

C-330 to jeden z serii przerobek. Do tej serii nalezy jeszcze C-45 na na gumowych i na stalowych kolach, C-325 po kosmetycznych zmianach, zardzewialy C-328 z wozem konnym, C-328 z daszkiem i przednia szyba i kilka innych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafi93
  • 3 503

Super model , żaden się z nim nie może równać ! Kolesiowi należy się jakieś specjalne wyróżnienie na af :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Tak jak juz wspomnialem jako baza posluzyl C-325 firmy Universal Hobbies. Chcialem zeby C-330 wygladal jak seryjny model tej firmy zeby sie ladnie wpasowal w kolekcje.

Blotniki tylne sa oryginalne z doklejonymi i zaszpachlowanymi wnekami, nowym elementem jest rama przedniego zawieszenia(ta czesc zaraz pod maska z przodu) z obciaznikami, belka zawieszenia przedniego, podesty (tam gdzie traktorzysta trzyma nogi) i butla pod podestem (aluminium) no i oczywiscie maska. Jej glowna czesc , przetloczenia i gorny panel to rowniez aluminium, przednia czesc maski czyli ta ramka wokol wlotu powietrza to juz modelina. Tu rowniez doszedl komin, bardzo charakterystyczny dla wczesnych C-330, kolektor wydechowy i tablica rozdzielcza, to oczywiscie rowniez aluminium. Doszedl tez rozdzielacz hydrauliczny na blotniku tylnym prawym, szperacz, gniazdo elektryczne dla przyczepy, blotniki przednie, instalacja pneumatyczna, przewody chlodnicy i kilka drobniejszych detali.

Moim glownym materialem jest aluminium. Czasem buduje cale modele (jak podwozie Syreny 105 1:18 czy model polskiego kombajnu nad ktorym teraz pracuje) a czasem kupuje modele i je przerabiam. Do serii przerobek nalezy wlasnie C-330. Oprocz tego mam jeszcze dwa C-45 na kolach gumowych i stalowych, C-325 po kosmetycznych zmianach, C 328 z budka i przednia szyba, zardzewialego C-325 z wozem konnym i kilka innych.

Zapraszam do obejrzenia podwozia Syreny. Swego czasu bylo w "Automobiliscie" i w "Classic Auto" - mozna je znalezc na syrena.nekla.pl.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Dziekuje za Wasze opinie Koledzy.

Ciesze sie ze podoba sie Wam moj model.

Powyzej umiescily mi sie dwie identyczne wypowiedzi ale to dlatego ze cos mi sie zawiesilo i myslalem ze pierwsza nie poszla. Sorry.

Opinie Waszego Grona w sprawie agromodeli licza sie dla mnie najbardziej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Jesteś nie samowity!

Ty go zrobiłeś w stu procentach sam czy z gotowych elementów?

 

Pusimy pogadać napisz do mnie na gg : 592905 lub odpowiedz na PW

 

Witam. Nie mam gg niestety. W czym moge pomoc?Pozdrawiam

Jacek

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Lotto
  • 0 1

Mogę sie zapytać o pare rzeczy?

Z czeesgo robiłeś maskę i silnik?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kluch369
  • 30 685

W tamtych latach 330 miały pomalowane silnik, skrzynie itd. na niebiesko. Gdybyś ten model wymalował tez na niebiesko to by było naprawdę tip top :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Jak juz pisalem ten model wyglada jak C-330 na ktorym jezdzilem przez 10 lat. Nie wszystkie C-330 mialy bloki w kolorze niebieskim.

Zalozenie bylo takie zeby wygladal jak seryjny model Universal Hobbies - tak zeby pasowal mi do kolekcji wiec po co wywazac otwarte drzwi i budowac od podstaw? Ten model nalezy do serii przerobek i taki wlasnie byl plan. Jak chodzi o budowane od podstaw modele to juz pisalem gdzie mozna je obejrzec. Teraz rowniez pracuje nad jednym.

W rzeczywistosci C-330 rowniez powstal przez modernizacje C-328 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Dla dociekliwych jest tu jeszcze jedna niescislosc - w tamtych latach belki przedniego zawieszenia byly okragle i zwykle seryjnie bez obciaznikow z przodu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • K1ROVEZ
  • 1 329

Model jest pierwsza klasa.

Widziałem Twoją Syrenę w CA, albo w Automobiliście, nie pamiętam dokładnie w której, bo mój brat kupuje obie te gazety.

W Syrenie chciałbym widzieć kiedyś nadwozie (wiem, ma nie być i tyle...), a tutaj też chętnie bym widział klasyczny element folkloru tych ciągników czyli kabinę typu 'blaszanka', albo ten sławny płócienny daszek z przednią szybą :).

 

Mam tylko nadzieję, że kombajn który budujesz to nie Vistula, a Bizon Gigant pierwszej serii... :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Kombajn pokaze jak bedzie gotowy - i nie jest to Gigant.

Kabiny nie moge dodac bo ten co ja nim jezdzilem (nalezal do mego ojca) byl bez.

Nadwozia w Syrenie oczywiscie tez nie bedzie - z wiadomych powodow. Taka kabinke z przednia szyba mam juz w C-328 tez firmy Universal Hobbies. Fotke moge dorzucic kiedys przy okazji. Lepsze fotki podwozia sa na syrena.nekla.pl.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • jacekg6
  • 0 29

Jeszcze raz wyjasniam dlaczego uzylem jako bazy modelu C-325 czyli calego korpusu blotnikow tylnych i kol z gotowego modelu. Otoz plan byl taki aby uzupelnic moja kolekcje i poztawic go obok C-325. Oba modele stoja obok siebie w identycznych gablotkach i na identycznej trawie. Nie musze chyba tlumaczyc na tym forum ile wspolnego maja w rzeczywistosci oba te ciagniki. Chcac zachowac to podobienstwo w skali 1:43 wybor byl oczywisty. Rowniez stopien dokladnosci odwzorowania szczegolow tylko nieznacznie wykracza poza modele seryjne C-325 i to rowniez jest jak najbardziej zamierzony efekt. Nie chcialem by jeden z modeli byl konkurencja dla drugiego. C-325 tez jest nieco podrasowany wzgledem seryjnego modelu. Teraz oba wygladaja dokladnie tak jak tego chcialem, maja rozpoznawalne podobienstwa tak jak w prawdziwej skali i ten sam stoopien odwzorowania detali. Wygladaja jak ciagniki z tej samej rodziny i jak modele z jednej serii. I taki wlasnie byl plan.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj