Zetor Proxima 8441 + Sipma Z 279/1

 

B) ładnie wygląda B)

 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 200 1798

teleskopy są trochę złe, bo u nas są drogi i łąki nierówne a klimy nie mamy i dla tego kołkiem jest podparte aby to było bardziej żywotne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

hehe... miło mi. i ciesze sie ze lubisz miec burdel kurz i brud w kabinie..... Ja jednak wole wyznawac swoja filozofie i miec porzadek w kabinie...;] a do szpanowania przed sasiadami to mi jeszcze brakuje....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 200 1798

Jak się kończy robotę to wtedy się w nim sprząta np. jak się zaorze na polu to wtedy go myjemy i w środku sprzątamy no bo jednak wstyd aby nowy ciągnik był na okrągło brudny a klimy w nim nie ma i dla tego jest otwarte tylne okno

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

ja to dokladnie wiem ale nie denerwuj sie jak ktos zada Ci pytanie i oczekuje odpowiedzi. mialem 914 wczesniej i tez mialem otwarta szybe podczas pracy i pozniej dopiero bylo sprzatanie. no ale to bylo tylko 914 a to jest nowy ciagnik ale jakos trzeba sobie radzic...;) pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 26 4371

A mi ambicja by nie pozwoliła wydać 140tys zl (zadłużyć sie) i patrzeć w ciągnik jak w obrazek... Tutaj nie wjade bo sie zachlapie, tego nie bede robil bo mi sie zakurzy... Taaa macie rację niech starzeje sie i traci z latami na wartości, za 7-10lat ktos kupi taki ciągnik i bedzie zadowolony z małego przebiegu i dopiero zacznie wyciskac z niego siódme poty :)

 

Nie mowie ze nie powinno sie nie dbać o ciągnik ale bez przesady. Ja tam ciągnik myje/czyszcze na koniec jakis spac polowych, w kabinie jest sprzątane i ciągnik jest porządnie myty tak 2-3 razy w roku, czasami jeszcze tak tylko na szybko kurz z maski, błotnikow i szyb ale to moze 4-6 razy w roku. Dodam ze ciągnik jest eksploatowany z dość dużym naciskiem na gaz i robi Średnio 500mth rocznie.

 

Zadłuż sie, kup ciągnik wydaj duzo kasy i patrz na niego jak w obrazek albo kozacz przez sąsiadami heh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

odnosze wrazenie ze wszystkie te uwagi to pod moim adresem... fakt nasz ciagnik nie pracował jeszcze w polu ale nie dlatego ze nie chce go ukurzyc pobrudzic czy zuzyc tylko dlatego ze jak został przyprowadzony to mielismy juz porobione wszystko w polu... w zniwa pojdzie w boj... i nie martwcie sie o to bo napewno bedzie pracowal a nie stał. przeciez wiadomo ze ciagnik nie jest kupowany po to by stal na wystawie tylko zeby pracowal. po prostu jak przyjdzie na niego robota to w nia pojdzie... a o porzadek w kabinie lubie dbac bo w koncu tam spedza sie najwiecej czasu. nieuniknione jest zabrudzenie w mniejszym czy w wiekszym stopniu. wiadomo ze jak nie ma klimy to nie bedzie sie czlowiek dusil w kabinie i gotowal tylko po to zeby nie zakurzyc srodka. pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • xsc
  • 54 2199

troche dziwnie robicie... kupic ciagnik za 100 pare tys. i nie wziasc klimy! Glupota! No i co z tego ze kabina jest dobrze wyciszona jak i tak latem trzeba ja otwierac!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

no to jest druga strona medalu;] my tam od klimy zaczynalismy wybor wyposazenia:PP ale nie ma co sie oszukiwac... jak ktos powiedzmy nie bierze na wniosek to liczy kazda zlotowke 2 razy... ja tam uwazam ze przy zakupie tak drogich maszyn powinno sie brac mozliwie duzo wyposazenia bo to jest inwestycja na lata... dzis wydaje sie ze da sie bez tego zyc a pozniej sobie czlowiek w brode pluje ze mozna bylo wziac....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 200 1798

no to @xsc się mylisz bo nawet jak masz otwartą szybę i wszystkie drzwi to jest w niej o wiele ciszej niż w np. Ursusie 5714. Tego samego dnia z rodzinki był i pomagał i jak wsiadłem do ursusa to jest ontaki malutki, głośno w nim mimo że są pozamykane drzwi i okno a na dodatek zamiast złapać się za prążek od biegów pod kierownicę to złapałem się za joystick od tura ;) a po za tym funduszów nie starczyło no i żałujemy że nie wzieliśmy rewersu no bo na jedną rękę joystick od tura i drążek od biegów no to trochę za dużo ale komfort w zetorze w porównaniu do ursusa jest o wiele większy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

ursus to zatrzymal sie w roku 1990 wg mnie. teraz to tylko wizualne zmiany a tak to skrzynia ta sama .... jak dzwignie po bokach od biego byly tak sa i wielka modernizacja... wg mnie nie maja szans utrzymac sie na rynku jesli zaraz nie wypuszcza jakiejs rewelacji ktora mogla by w jakikolwiek sposob konkurowac z zetorem czy chocby w pronarem... pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

przeciez robia jeszcze ciagniki;] a to ze zostal sprzedany obcemu inwestorowi to prawda

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomi
  • 0 178

Hej. kolego mam małe pytanko....Widzę albo mi się wydaje że masz obrócone felgi z przody????

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rataj
  • 3 1549

bo fabrycznie jest inaczej:p skoro tak Ci jest lepiej to pewnie ze tak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 26 4371

To nie miało na celu poszerzenia przodu i lepszej stabilności traktora podczas pracy z ładowaczem? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • karol091193
  • 200 1798

właśnie o to chodzi @marcin974. Przód poszerzono aby był lepszy skręt bo na podwórku nie można było się zawrucić a jak poszerzono przód to trzeba było i tył no i jest stabilniejszy przy ładowaczu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.