Skocz do zawartości

New Holland TL100

Odpinajcie Tur-y kiedy ich nie używacie, szczególnie te polskie <_<



Rekomendowane komentarze

  • jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe
  • timasz
  • 52 2563

a coz sie stalo kolego??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marcin974
  • 25 4371

A urwało się cos podczas transportu...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • ostry45144
  • 0 56

ale jak to sie stalo tur spadł podczas transportu czy jak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 531 11698

Ale co się wogóle stało?? Bo to wygląda jakbyś złapał kapcia w kole i na turze się podniósł do naprawienia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 348 7500

No właśnie co się dokładnie stało, bo jak dla mnie wygląda to na kapcia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zetor53400
  • 2 914

a mi sie wydaje że coś z łożyskiem czy z przednim mostem .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

To czesta awaria w NH tym bardziej przy ładowaczach. Widział przypadek gdzie klient podniósł pierwszy raz nowym ladowaczem na nowym TD 90 bele i pisata pękła. Szybko kupił ładowarkę... A propo mostów w NH sa bardzo delikatne...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 8 4212

Chyba nie widziałeś wszystkich NH-dów skoro tak twierdzisz, i ciągnik to nie ładowarka do ciężarów także się nie dziw że pękła.

Edit:

też jestem ciekaw co się stało ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • narcin20
  • 0 291

felga popękała na spawach. zobaczyliśmy też wtedy luz na łożyskach od orbitrolu i drążku kierowniczym. ogólnie to można powiedzieć że remont przedniego mostu. a wygląda on żeczywiście delikatnie ale wytrzymuje narazie jakoś.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Grzesiek0090
  • 0 222

w opisie kolego napisales zeby odpinac tury a szczegolnie te polskie hmm ci powiem ze zagraniczne tury nie są wcale lzejsze ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rogeryk
  • 0 796

Lżejsze nie są ale mają super amortyzację... A co do osi to kolega nie widział osi typu Fendt JD czy nawet DF. Zwróć uwage na NH 6040 czy 6050. W Pronarach są mocniejsze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 8 4212

Dobra swoje wiem i nie mam zamiaru się kłucić. Ja też mam NH i przewoził na TUZ-ie różne ciężary i nic nie ma jakichkolwiek śladów zużycia, A MF ma z ładowaczem wcześniej też pracował z ładowaczem i też nic się nie stało. Wszystko zależy od właściwego eksploatowania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • narcin20
  • 0 291

oś jest dobra. tylko troche wyrobiły się elementy ukł kierowniczego. a napisałem żeby odpinać tury bo w końcu jest to o 1t (+obciążenie na turze) więcej przez cały czas niezależnie od wybojów i pracy jaką się wykonuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur21
  • 0 214

narcin 20 a ile masz motogodzin w swoim NH ?? z ta masą masz racje zbyt ciężkie są polskie ładowacze i stal kiepska, my wybraliśmy kolejny ładowacz z firmy Stoll jest to Robust F 15 HDPM udźwig 1600 a wazy 444 kg, u kolegi w TL pękła przednia felga, teraz siedzi nowa, miał również inne awarie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • beorn
  • 1 316
Lżejsze nie są ale mają super amortyzację... A co do osi to kolega nie widział osi typu Fendt JD czy nawet DF. Zwróć uwage na NH 6040 czy 6050. W Pronarach są mocniejsze.

jak ty to oceniles?? na oko hehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • narcin20
  • 0 291

chyba około 1800mtg. z ładowaczem jakieś 1000.

ja tu widzę super porównanie artur21 bo ten ładowacz waży beż żadnego osprzętu 800kg, ma udźwig 1450kg a gdy równaliśmy ziemię obok zbiornika to się ta kratownica pogięła. felgę udało się nam pospawać i to nawet szczelnie. zobaczymy co się będzie teraz z nią działo.

 

@Rogeryk: myślę że powyższy przykład idealnie przedstawia że grubszy i masywniejszy nie znaczy mocniejszy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • katator
  • 119 2285

Na zdjęciu widzę, że masz Tura 6, ale masa ładowacza ani jego udźwig nie jest taka jak podajesz. Tur 6 ma udźwig 1650kg i waży bez osprzętu i przeciwwagi 575kg.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • narcin20
  • 0 291

Udźwig pomylilem , ciagnik razem z turem+łyżka wazy o równą 1t więcej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MarioS
  • 1 339

znajomy ma TD80d wraz z turem ma go już jakieś 5 lat

od ciorcia mth i dużo dźwiga i nic mu sie nie dzieje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • blizniak1
  • 0 89
znajomy ma TD80d wraz z turem ma go już jakieś 5 lat

od ciorcia mth i dużo dźwiga i nic mu sie nie dzieje

Kolego a jakiej firmy ten Tur jest? Bo ja planuje kupić Polmot TUR Biedaszki, Tur 4-na tabliczce znamionowej pisze że waży 530kg. Co o nim sądzicie-ma dobrą amortyzacje?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • narcin20
  • 0 291

To Polmot TUR 6 . Według mnie jezeli masz duzo pracy turem to sie ten tur nie sprawdzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.