raffx89 2 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 2 598 a co sie stalo? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
timasz 55 Napisano Maj 28, 2009 jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe 55 2591 a coz sie stalo kolego?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcincho 106 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 106 928 dlaczegoż?? :blink: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marcin974 30 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 30 4374 A urwało się cos podczas transportu... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ostry45144 0 Napisano Maj 28, 2009 Użytkownik 0 56 ale jak to sie stalo tur spadł podczas transportu czy jak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2110 535 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 535 11728 Ale co się wogóle stało?? Bo to wygląda jakbyś złapał kapcia w kole i na turze się podniósł do naprawienia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaWeL07 351 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 351 7516 No właśnie co się dokładnie stało, bo jak dla mnie wygląda to na kapcia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Zetor53400 2 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 2 914 a mi sie wydaje że coś z łożyskiem czy z przednim mostem . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rogeryk 0 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 0 796 To czesta awaria w NH tym bardziej przy ładowaczach. Widział przypadek gdzie klient podniósł pierwszy raz nowym ladowaczem na nowym TD 90 bele i pisata pękła. Szybko kupił ładowarkę... A propo mostów w NH sa bardzo delikatne... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Damin180894 9 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 9 4212 Chyba nie widziałeś wszystkich NH-dów skoro tak twierdzisz, i ciągnik to nie ładowarka do ciężarów także się nie dziw że pękła. Edit: też jestem ciekaw co się stało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
narcin20 0 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 0 291 felga popękała na spawach. zobaczyliśmy też wtedy luz na łożyskach od orbitrolu i drążku kierowniczym. ogólnie to można powiedzieć że remont przedniego mostu. a wygląda on żeczywiście delikatnie ale wytrzymuje narazie jakoś. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Grzesiek0090 0 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 0 222 w opisie kolego napisales zeby odpinac tury a szczegolnie te polskie hmm ci powiem ze zagraniczne tury nie są wcale lzejsze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rogeryk 0 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 0 796 Lżejsze nie są ale mają super amortyzację... A co do osi to kolega nie widział osi typu Fendt JD czy nawet DF. Zwróć uwage na NH 6040 czy 6050. W Pronarach są mocniejsze. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Damin180894 9 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 9 4212 Dobra swoje wiem i nie mam zamiaru się kłucić. Ja też mam NH i przewoził na TUZ-ie różne ciężary i nic nie ma jakichkolwiek śladów zużycia, A MF ma z ładowaczem wcześniej też pracował z ładowaczem i też nic się nie stało. Wszystko zależy od właściwego eksploatowania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
narcin20 0 Napisano Maj 28, 2009 Zaawansowany 0 291 oś jest dobra. tylko troche wyrobiły się elementy ukł kierowniczego. a napisałem żeby odpinać tury bo w końcu jest to o 1t (+obciążenie na turze) więcej przez cały czas niezależnie od wybojów i pracy jaką się wykonuje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
artur21 0 Napisano Maj 29, 2009 Zaawansowany 0 226 narcin 20 a ile masz motogodzin w swoim NH ?? z ta masą masz racje zbyt ciężkie są polskie ładowacze i stal kiepska, my wybraliśmy kolejny ładowacz z firmy Stoll jest to Robust F 15 HDPM udźwig 1600 a wazy 444 kg, u kolegi w TL pękła przednia felga, teraz siedzi nowa, miał również inne awarie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
beorn 1 Napisano Maj 29, 2009 Zaawansowany 1 319 Lżejsze nie są ale mają super amortyzację... A co do osi to kolega nie widział osi typu Fendt JD czy nawet DF. Zwróć uwage na NH 6040 czy 6050. W Pronarach są mocniejsze. jak ty to oceniles?? na oko hehe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
narcin20 0 Napisano Maj 29, 2009 Zaawansowany 0 291 chyba około 1800mtg. z ładowaczem jakieś 1000. ja tu widzę super porównanie artur21 bo ten ładowacz waży beż żadnego osprzętu 800kg, ma udźwig 1450kg a gdy równaliśmy ziemię obok zbiornika to się ta kratownica pogięła. felgę udało się nam pospawać i to nawet szczelnie. zobaczymy co się będzie teraz z nią działo. @Rogeryk: myślę że powyższy przykład idealnie przedstawia że grubszy i masywniejszy nie znaczy mocniejszy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
katator 472 Napisano Maj 29, 2009 Zaawansowany 472 2930 Na zdjęciu widzę, że masz Tura 6, ale masa ładowacza ani jego udźwig nie jest taka jak podajesz. Tur 6 ma udźwig 1650kg i waży bez osprzętu i przeciwwagi 575kg. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
narcin20 0 Napisano Maj 29, 2009 Zaawansowany 0 291 Udźwig pomylilem , ciagnik razem z turem+łyżka wazy o równą 1t więcej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MarioS 1 Napisano Czerwiec 19, 2009 Zaawansowany 1 339 znajomy ma TD80d wraz z turem ma go już jakieś 5 lat od ciorcia mth i dużo dźwiga i nic mu sie nie dzieje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
blizniak1 0 Napisano Czerwiec 28, 2009 Użytkownik 0 94 znajomy ma TD80d wraz z turem ma go już jakieś 5 lat od ciorcia mth i dużo dźwiga i nic mu sie nie dzieje Kolego a jakiej firmy ten Tur jest? Bo ja planuje kupić Polmot TUR Biedaszki, Tur 4-na tabliczce znamionowej pisze że waży 530kg. Co o nim sądzicie-ma dobrą amortyzacje? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
narcin20 0 Napisano Lipiec 20, 2009 Zaawansowany 0 291 To Polmot TUR 6 . Według mnie jezeli masz duzo pracy turem to sie ten tur nie sprawdzi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się