goomis93 2 Napisano Maj 14, 2009 Nowicjusz 2 37 Czemu miało służyć to udoskonalenie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafi93 3 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 3 503 po co taki długi filtr ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jakub16 122 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 122 2121 Im wyżej tym mniej kurzu przecież Tez muszę kiedyś takie coś zrobić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Maj 14, 2009 Użytkownik 0 76 w c 360 jest zupełnie inna maska. filtr powietrza jest tam skręcony razem z maską i przez to jest bardziej stabilnie umocowany. w c 4011 (która ma podnoszoną całą maskę do góry) filtr jest od góry przykręcony tylko do chłodnicy , a chłodnica u góry trzyma sie tylko na wężu. W tej sytuacji bardzo często pękała od wstrząsów u góry (najczęściej przy wlewie) chłodnica. postanowiliśmy rozwiązać ten problem montując filtr z boku. Pozatym tamten był jeszcze orginalny i rozpadał sie ze starości (a miał chyba ze 43 lata). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Maj 14, 2009 Użytkownik 0 76 Im wyżej tym mniej kurzu przecież Tez muszę kiedyś takie coś zrobić. masz rację na początku był założony na dole, ale bardzo szybko łapał kurz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
c308 4 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 4 146 weterynarz na ilu ha ta 4011 pracuje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Maj 14, 2009 Użytkownik 0 76 no 12 ha musi przeorać, do tego ze 3 ha łąki. latem to jeżdże nią prawie codziennie kosić trawę dla królików. Wtedy podczepiam do niej moją kosiarko-pompo-łuparkę i kosze z 2 pokosy młodej trawki :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yogi 13 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 13 1890 a ta chłodnica pod filtrem to od czego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Maj 14, 2009 Użytkownik 0 76 a ta chłodnica pod filtrem to od czego? To chłodnica do oleju od wspomagania układu kierowniczego. Podczas pracy w polu latem tak strasznie się grzał że na wolnych obrotach wogóle nie można było skręcić kołami. Po zamontowaniu chłodnicy problem znikł B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
yogi 13 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 13 1890 a z tą pękającą chłodnicą to dziwna sprawa bo ja mam orginalny filtr i chłodnica ostatnio była zmieniana jakieś 15lat temu ale ja mam ją przymocowaną też od gury do silnika i chyba wszystkie tak maja mieć. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel328 645 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 645 3822 bo w ursusach takich jak np C-330, C-4011, C-355, C-360 to chłodnica była jeszcze przykręcona jakimś płaskownikiem do śruby od głowicy i wtedy nie ma mowy o tym żeby się ruszała a wiec dziwne że Ty tego nie masz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafi93 3 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 3 503 heh ta 4011 jest już bardziej przypomina amerykańską ciężarówkę niż ciągnik , jeszcze tylko chromowanego tłumika brakuje no nie ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
raffx89 2 Napisano Maj 14, 2009 Zaawansowany 2 598 heh prawie jak snorkel teraz to mozesz na gleboką wode wjechac Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Maj 16, 2009 Użytkownik 0 76 ten płaskownik to miałem założony, ale nie wiem czemu i tak mi co jakiś czas pękało przy górnym wężu. A na głegoką wodę to sie nadaje, trzeba tylko dobre gumowce założyć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się