Wspomaganie do Ursusa C-330
 

Wspomaganie do Ursusa C-330

  • 11061 wyświetleń

oto mój wynalazek czyli wspomaganie w kaczce
pompa od mercedesa beczki 110 bar(wystarczające cisnienie )-na złomowisku 40zł
orbitrol kupiony na giełdzie nowy -350zł
siłownik podobno od jakiegos widlaka tesz z giełdy nowy -150zł
wąsy do drązka poprzecznego -110zł
drązek, przeguby kulowe ,przewody wysokiego cisnienia , nyple itp miałem w gararzu
troche ruznego złomu i przekładnie kierowniczą od maluszka tesz miałem w gararzu
a reszta to własny pomysł i kilka popołudni spedzonych w gararzu i tak powstało moje wspomaganie w mojej kaczce;p
jeszcze musze wrzucic foty tylko jakos tak schodzi zeby je zrobic ale napewno wstawie:P
I jak wam sie podoba?? widac ze to pomysł i wykonanie 15-sto latka??



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Grzesiek84
  • 30 745

kolego bierko... z tego co widzę to siłownik masz podłączony do jednego koła i belki a co z drugim kołem i jak masz pompe od wspomagania zamocowaną i orbital masz jakies fotki?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • miki1305
  • 4 210

wspomaganie nawet niezłe wąsy do kół kupiłeś 3 i drążek jak w c 360 jedno co mi sie nie podoba to ten tłok strasznie długi ale rozumiem że nie dało by sie wtedy tłoka zamontować czy sie myle?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • weterynarz
  • 0 76

widze , że kolega zrobił podobnie jak ja w swoim c -4011 B)

drążek poprzeczny z tyłu - jak w c- 360 i c -4011, do tego dodatkowy wąs na mocowanie siłownika na konkretnych śrubach.

powiem ci że wg mnie i moich doświadczeń mocowanie poprzeczne siłownika jest najlepsze :lol:

ale zapamiętaj sobie jedną ważną zasade " w układzie kierowniczym żadne spawy nie zdają na dłuższą mete egzaminu" no chyba że zrobisz połączenie "spaw + śruba" . ja też z początku nie wierzyłem ale w polu wszystko się okazało.

W mocowaniu twojego siłownika trochę tych słabych miejsc jest : jak dobrze dostrzegłem to na końcówka drążka od siłownika jest mocowana na odspawanej nakrętce

no i mocowanie do osi też ma sporo spwau......

 

zastanawiam się jeszcze czy tak przedłużony siłownik w pewnym momencie się nie urwie albo nie wygnie????

pytanie jeszcze z jaki materiał zastosowałeś do tej przedłużki??? super sprawą byłoby zastosowanie podobnego materiału jakościowo jak w sztandze siłownika - i napewno się nie wygnie.

 

pozdrawiam i życzę pomyślnych testów :D

ja swoją c - 4011, ze swpomaganiem, przez już 6 lat przetestowałem na maxa.

teraz przymierzam się do zamontowanie turbosprężarki. ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • bohun
  • 0 15

Nie zły pomysł. Również nad czymś takim myśle do naszego T25 bo odkad ma tura z przodu to skręcanie kierownicą staje sie troche uciążliwe. Wielki szacun dla konstruktora i powodzenia przy wykonywaniu kolejnych ciekawych konstrukcji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • kaukazz
  • 0 24

od czego jest ten wąs do ktorego podpieta jest koncowka kierownicza na przedluzeniu silownika?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj