MF 5445 i Tur Vario
 

MF 5445 i Tur Vario

  • 2401 wyświetleń
;)


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

jak MF chodzi???talerzówkę kupiłeś???ładny widoczek tam z tyłu ;) przerób sobie lampeczki jak ja zrobiłem ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • goldas
  • 2 174

Pług sprawuje się bardzo dobrze hydrauliczna regulacja szerokości orki super sprawa ale mocowanie kroju porażka przy każdej zmianie szerokości orki trzeba ustawiać krój

 

MF chodzi narazie bez zastrzeżeń nawet wydaje mi się że coraz lepiej :) A talerzówki nie kupiłem męczyłem się narazie starą o powalającej szerokości 1.8m :lol: ale jak to mówią tak krawiec kraje jak mu materiału staje w kwietniu składam wniosek na bronę Burego KBT 3 i jeszcze parę innych gratów

 

A MF mam ochotę trochę z tuningować, nasze silniki się niczym nie różnią ale twój ma 10 KM więcej :( Szczerze powiem że na te moje górki przydało by się pare KM więcej, Myślę nad podkręceniem dawki paliwa na pompie. Rozmawiałem z gościem który się tym zajmuje profesjonalnie, sprawdza ciągnik na hamowni przed modyfikacją i po, mówił że 10-15 KM można uzyskać bez problemu.

 

A zdjęcie marnej jakości nie to co Twoje ale moje robione nokią 6300

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kobra89
  • 71 3452

To patrze ze taka jak ja na BUREGO walisz hehe

Tez skladam znowu wniosek ale teraz na 340 tysi brutto taka inwestycja:D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

te plus 10KM w MF to i mi pogłowie chodzi :) jak już coś zdziałasz to napisz ;)

 

 

pozdr

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mirasek
  • 13 2961

Te ciągniki są na pompach rotacyjnych Delphi? Pompy te mają boost compensator, taki prosty regulator dawki w zależności od ciśnienia doładowania, znajduje sie tam gdzie do pompy dochodzi rurka z napisem AIR ;)

 

Jaki to dokładnie model silnika? Może podpowiem Wam ile bezpiecznie można z niego wycisnąć ;) Jeśli to 1104C.44TA to przystosowany jest na ponad 130KM przy 2200rpm i 500Nm przy 1400rpm wg danych Perkinsa.

 

Ja myślałem o intercoolerze do swojego ale powstał problem z sensownym zagospodarowaniem przestrzennym pod maska <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pioter
  • 46 4895

@mirasek silnik jest z tej serii co pisałeś 1104-44T, symbol A to widocznie intercooler bo jest w 5460 i 5465.pompa to Lucas DP 210 (instrukcja obsługi).

 

idę zaraz ją dokładnie obejrzec B)

 

a swój intercooler zawsze możesz przed maską zamocowac, albo na dachu :):P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • goldas
  • 2 174

Silniki z Piotrem mamy takie same Perkins 1104C.44T Pompy pewnie też takie same ja mam Lukas DP 210. U mnie sprawa z podniesieniem mocy wyglądała by następująco

Koszt pomiaru na hamowni 600 zł

Następną sprawą trochę kłopotliwą jest konieczność demontażu pompy, można ją ustawić ale tylko na stole probierczym, zdemontowaną pompę może gość ustawić sam, ale odpowiedział szczerze, że woli ją odesłać do Niemiec do firmy która się tym profesjonalnie zajmuje koszt takiej usługi to 200 euro

Czyli pomiar na hamowni + demontaż i montaż pompy + 200 euro to koszt około 2000 zł

Mówił że 105 KM można śmiało uzyskać z mojego ciągnika bez żadnych obaw (jeszcze zależy co pokaże hamownia)

2000 zł = 15 KM więcej chyba gra warta świeczki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj