Fendt 930 + Gregoire Besson
 

Fendt 930 + Gregoire Besson

  • 4769 wyświetleń

B)



Informacje o zdjęciu Fendt 930 + Gregoire Besson




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • caseIH1
  • 2 355
ile ja bym dał żeby mieć takiego fendta

 

 

pewnie tyle co w cenniku pisze ;) ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

dla mnie te fendty to porazka. pracowalem takim podczas wakacji (zdjecia w galerii) i mialem go serdecznie dosyc. pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damin180894
  • 9 4212
dla mnie te fendty to porazka. pracowalem takim podczas wakacji (zdjecia w galerii) i mialem go serdecznie dosyc. pozdrawiam

 

 

A czemu miałeś dosyc ? nie wygodne są ? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

masakrycznie "trzepie" w nim.nie mowie juz o tym jak wylaczysz resorowanie przedniej osi.jedno co mi sie podobalo w nim to skrzynia.kilka usterek bylo ktore wplywaly na konfort pracy.np. CATem o wiele lepiej mi sie pracowalo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • favi515
  • 2 185

kolega agroterm wypowiada się dość obligatoryczne na temat, może jakieś szczegóły? B) , pff pozatym kto pracuje w polu z włączonym resorowaniem ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

raczej nikt.ale o to chodzi ze mimo wlaczonego resorowania i tak nim trzepie jak cholera.a jezeli chodzi o szczegoly usterek to np. jakas tam koncowka przy przednim zawieszeniu nie wytrzymala,wskaznik poziomu paliwa nie dzialal,uprawiajac pole,jak sie wpadlo w wieksza dziure to kabina "dobijala" do czegos i walilo.mialem uczucie ze zaraz odpadnie :lol: serwis siedzial kilka dni i usuwal wszystkie usterki.dodam jeszcze ze ten traktor firma kupila nowy wiosna tego roku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • favi515
  • 2 185

powiem tyle w porównaniu do II serii vario kabina jest wygodniejsza za sprawą pneumatycznego resorowania na poduszkach - gdy są one zużyte (a zużywają się przy intensywnej eksploatacji mniej więcej co roku) to można odczuwać nieprzyjemne trzepanie kabiną. ale co pracuje to się zużywa. W polu poduszki o wiele lepiej reagują na wstrząsy niż amortyzatory a jazda drogą jest po prostu przyjemnością. Z moich doświadczeń III serie vario uważam za najbardziej udaną.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

nie wiem ktora to jest seria bo sie po prostu na tym nie znam :) tak jak napisalem traktor zakupiony wiosna tego roku.czyli jak nim pracowalem to mial jakies pol roku.wedlug mnie takie rzeczy nie powinny miec miejsca w nowym traktorze.jazda droga moze i jest przyjemnoscia ale powiedz mi gdzie wiecej czasu uzytkujesz sprzet- na drodze czy w polu??firma posiada rowniez JD ktorym duzo przyjemniej sie pracuje.przednie zawieszenie to po prostu bajka :) chociaz tez nie obylo sie bez usterek :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • favi515
  • 2 185

z tego co się orientuje tych 930 już od 2007 nie robią więc musi być raczej starszy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • favi515
  • 2 185

no chodzi mi o tą generacje traktorów z mojego zdjęcia czyli III serie. Daj link to zobacze ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • favi515
  • 2 185

no tak wydaje się jasne czemu przód skacze, z przodu powinien mieć fabryczne 1800 kg obciążenia i po sprawie, z dobrze dociążonym przodem pracuje się w polu bez porównania B) a poza tematem to ten 930 nie miał za ciężko z tym lemkenem? ile mu ustawiłeś na temp ? B)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

ustawialme na 17 ale nie dawal rady tyle pociagnac.tak kolo 13-15 jechal.nawet jak zalozylismy mu orginalny obciaznik to jeszcze gorzej bylo.bo akurat pracowalem na bardzo mokrych polach.dosc ze dalej trzepalo to jeszcze czesciej sie zakopywal.lemken faktycznie troszke za duzy.jak podnosilem go do gory na nawrotach to traktor jechal prawie na dwoch kolach.ale totylko na poczatku bo pozniej maszyny juz nie podnosilem tylko robilem duzy luk przy nawrocie.wedlug mnie on tak skacze bo ma za krotki rozstaw osi.wielki plus ma za to u mnie za skrzynie i ten mega fajny joistik:) to mi sie na prawde podobalo.brakowalo mi tego w CATAPILARZE

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Monteks
  • 0 210

ja tam sie nie znam ale żeby przód mi nie skakał w fendtcie to musze cały czas wozić balast?? Cos mi tu nie gra.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Monteks
  • 0 210

No to zeby mi przód nie skakał to musze wozic caly czas balast firmowy a nie tak jak ty miales na zdjeciu nieorginalny...czy to musi byc wlasnie 1800kg....??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agroterm
  • 3 306

ostatniego zdania nie rozumiem ale godzina pozna wiec wybacz :) jak zakladalem orginalny to po prostu topil sie duzo szybciej i razem z moim zmiennikiem doszedlem do wniosku ze chyba troche mocniej trzepie.no i powrocilismy do tego nie orginalnego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj