Skocz do zawartości

News

Autorzy tego bloga

CASE IH CAŁODOBOWE CENTRUM WSPARCIA CASE IH AFS

Zaloguj się, aby obserwować  
agrofoto

676 wyświetleń

logo_CASE_IH.jpg




CASE IH URUCHAMIA CAŁODOBOWE CENTRUM WSPARCIA DLA UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMÓW ROLNICTWA PRECYZYJNEGO CASE IH AFS.

Klienci Case IH Advanced Farming Systems® (AFS, Systemy Rolnictwa Precyzyjnego) z pewnością docenią to, że dzięki uruchomieniu Centrum Wsparcia AFS ich inwestycji w rozwiązania z zakresu systemów rolnictwa precyzyjnego towarzyszyć będzie dodatkowy poziom wsparcia. Dzięki dodatkowej pomocy – dostępnej przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku dla wszystkich urządzeń, od monitorów do technologii naprowadzania, od odbiorników do kontroli sekcji – klienci Case IH będą mieli możliwość wykorzystania w stopniu maksymalnym wiodących w branży innowacyjnych technologii, a całodobowy dostęp do dodatkowej platformy wsparcia technicznego pozwoli zminimalizować czas ewentualnych przestojów.

„We współpracy z autoryzowanymi dealerami Case IH Centrum Wsparcia AFS wyznacza nowe standardy w zakresie oferowanej przez Case IH pomocy w kwestiach związanych z systemami rolnictwa precyzyjnego Case IH AFS – wsparcia wymaganego przez dzisiejsze zaawansowane technologie” — mówi Uli Sommer, Case IH AFS product manager. „Dzisiaj, kiedy klient zatelefonuje do Centrum Wsparcia AFS, zostanie połączony z mówiącym w jego języku inżynierem wsparcia AFS zajmującym się wyłącznie kwestiami z zakresu współpracy technologii rolnictwa precyzyjnego ze sprzętem Case IH.”

Centrum Wsparcia AFS uzupełni szeroką gamę odznaczających się wysoką jakością usług oferowanych przez Case IH, a świadczonych we współpracy z siecią autoryzowanych dealerów — do dyspozycji klientów pozostawać będą przeszkoleni inżynierowie wsparcia posiadający szybki dostęp do dodatkowych zasobów. Inżynierowie ci, wyposażeni w specjalistyczną wiedzę oraz narzędzia, będą zajmować się także szczególnie złożonymi problemami. Będą również mogli korzystać ze wszystkich możliwości oferowanych przez scentralizowaną bazę danych, jak i zasobów informacyjnych, w tym z pomocy świadczonej przez inżynierów produktowych Case IH AFS.

„Możliwość udzielania przez Centrum Wsparcia AFS pomocy w terenie, a także koordynowania usług świadczonych przez dealerów, zapewni klientom Case IH dostęp do szerokiego zespołu ekspertów” — mówi Uli Sommer. „To uniwersalne rozwiązanie umożliwia personelowi Centrum Wsparcia AFS, a także pracownikom działów wsparcia technicznego poszczególnych punktów dealerskich, koordynowanie indywidualnych problemów aż do czasu ich rozwiązania. Dodatkowymi korzyściami są możliwości przekazywania na bieżąco informacji o problemach z produktami, trendach i analizach.”


Maksymalne wsparcie dedykowane klientom Case IH
„Celem Case IH jest zapewnianie klientom doskonałej obsługi, zaś nowe Centrum Wsparcia AFS umożliwia nam zaoferowanie całkowicie nowego poziomu wsparcia serwisowego” — dodaje Sommer. „Centrum zapewnia dealerom dodatkowe zasoby i pozwala na nawiązanie lepszych relacji z klientami Case IH dzięki szybkiemu i efektywnemu rozwiązywaniu problemów. Rozumiemy, że rolnictwo nie jest pracą, którą wykonuje się od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Centrum Wsparcia AFS umożliwia właścicielom sprzętu oszczędność czasu i zwiększenie ogólnego poziomu efektywności. Stanowi ono doskonały przykład skutecznego i szybkiego działania.”

Produkty z zakresu rolnictwa precyzyjnego Case IH AFS oferują najprecyzyjniejsze w branży systemy automatycznego naprowadzania, łatwe w obsłudze interfejsy obsługi maszyn, a także precyzyjne systemy kontroli dawkowania. Obecnie firma Case IH wprowadza najlepszą w swojej klasie pomoc techniczną świadczoną za pośrednictwem Centrum Wsparcia AFS, aby pozostać liderem również w zakresie obsługi klienta.

„System AFS zapewnia klientom Case IH najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu rolnictwa precyzyjnego” – kontynuuje Sommer. „Pozwala zrozumieć, dlaczego oferowany system rozwiązań obejmujących produkty, usługi i wykwalifikowanych pracowników nazwaliśmy właśnie Case IH Efficient Power. Stanowi też jeszcze jeden dowód na to, że Case IH jest liderem branży sprzętu rolniczego, a także pomaga naszym klientom być gotowym na nowe wyzwania.”


Case_mapa.jpg



Oddziały Globalnych Centrów Wsparcia znajdują się w Burr Ridge w stanie Illinois, w Sorocaba w Brazylii oraz w Zedelgem w Belgii. Globalne Centrum Wsparcia AFS oferuje wsparcie techniczne Case IH przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Europejskie Centrum Wsparcia AFS mieszczące się w Centrum Technicznym w Zedelgem stanowi część globalnie zintegrowanego systemu wsparcia oferującego pomoc oraz zasoby informacyjne związane z zagadnieniami o charakterze specjalistycznym.

Zaloguj się, aby obserwować  


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×