News

Kombajny serii CX7 i CX8 marki New Holland z nowymi rozwiązaniami

New Holland Agriculture wprowadza szereg udoskonaleń w kombajnach serii CX7 i CX8. Jak informuje producent – pozwoliło to na dalsze zwiększenie wydajności kombajnów.

Jak mówi Lars Skjoldager Sørensen, menadżer produktu ds. maszyn żniwnych - Kombajny serii CX7 i CX8 wyróżnia wszechstronność i elastyczność przy zbiorze wielu upraw roślinnych, dostarczają one wysokiej jakości słomę i cechują je najniższe w klasie łączne koszty posiadania. Dzięki ostatnim udoskonaleniom jeszcze bardziej zwiększyliśmy ich wydajność i osiągi.

Nowy bęben Ultra-Flow™, o przestawionej konfiguracji cepów, zwiększa przepustowość i zmniejsza zużycie paliwa

Kombajny serii CX7 i CX8 są wyposażone w czterobębnowy system omłotu marki New Holland z bębnem młócącym o średnicy 750 mm, który zapewnia delikatny i dokładny omłot oraz zachowanie wysokiej jakości słomy. Poprzez wprowadzenie nowego, opcjonalnego bębna młócącego Ultra-Flow™, o konfiguracji cepów przestawionych względem siebie na podzielonym na segmenty bębnie, New Holland jeszcze bardziej zwiększa wydajność procesu omłotu. Bęben można stosować przy zbiorze wszystkich drobnoziarnistych zbóż i przystosować do zbioru kukurydzy. Bęben o przestawionej konfiguracji cepów zapewnia płynniejszy przepływ masy żniwnej, co przekłada się na niższy poziom hałasu w kabinie i ograniczenie zatorów. Młocarnia wyposażona w bęben tego typu ma o 16% mniejsze zapotrzebowanie mocy, a tym samym umożliwia obniżenie zużycia paliwa. Ten nowy element zwiększa wydajność kombajnu o 10%.

Dla użytkowników, dla których najważniejsze jest ograniczenie ilości popękanego ziarna, New Holland oferuje także zestaw do redukcji prędkości roboczej bębna. Umożliwia on operatorowi jeszcze bardziej zredukować obroty bębna, aby zmniejszyć ilość popękanego ziarna.

CX8_80_StageV_19_028-af.jpg

Udoskonalone elementy sterowania w kabinie zwiększają wydajność

Marka New Holland wprowadziła w kabinie nowe elementy sterowania do obsługi większej liczby funkcji, pozwalające na zwiększenie wydajności pracy operatora. Otwarcia sit i sita wstępnego można teraz zdalnie regulować z komfortowej kabiny podczas jazdy. Z kabiny można również zdalnie regulować odległość pomiędzy separatorem obrotowym a klepiskiem systemu Multi-Thresh™. Obrotową końcówką rury wyładunkowej można sterować za pomocą uniwersalnej dźwigni sterowania CommandGrip™, dzięki czemu operator może odpowiednio kierować strumieniem ziarna i równomiernie wypełnić przyczepę.

Wśród innych ulepszeń zwiększających wydajność można wymienić funkcję regulacji wysokości położenia zespołu żniwnego na podstawie sygnału z czujnika w układzie AutoFloat III, umożliwiającą dokładniejsze podążanie za kształtem podłoża przy pracy na pofałdowanym terenie, czujnik ostrzegający operatora w przypadku niedomknięcia chwytacza kamieni po jego opróżnieniu i funkcję automatycznego otwierania klepisk przy uruchomieniu mechanizmu zwrotnego przenośnika pochyłego.

Zwiększona wydajność systemu zagospodarowania resztek pożniwnych dzięki opatentowanemu dwutarczowemu rozrzutnikowi słomy

Kombajny serii CX7 i CX8 są wyposażone w opatentowany, oparty na dynamice strumienia powietrza, dwutarczowy rozrzutnik słomy, który umożliwia rozrzucanie plew na całej szerokości zespołu żniwnego. Operator może regulować prędkość roboczą rozrzutnika z kabiny odpowiednio do stanu uprawy lub warunków pogodowych oraz przełączać z rozdrabniania słomy na jej układanie w pokosie poprzez naciśnięcie przycisku.

CX8_80_StageV_19_031-af.jpg

Spełnienie wymogów normy Stage V dzięki renomowanej i pozwalającej oszczędzać paliwo technologii ECOBlue™

W celu spełnienia wymogów normy emisji spalin Stage V w kombajnach serii CX7 i CX8 marka New Holland zastosowała swoją wiodącą w branży technologię ECOBlue™ HI-eSCR 2. Pozwala ona na zmniejszenie poziomu emisji zanieczyszczeń bez uszczerbku dla niezwykle niskiego zużycia paliwa typowego dla wcześniejszych modeli. Opracowany przez FPT Industrial bezobsługowy układ neutralizacji spalin HI-eSCR2, który pozwala zmniejszyć koszty eksploatacji i posiada zalety kompaktowego, prostego układu bez recyrkulacji gazów spalinowych, spełnia wymogi normy emisji spalin Stage V.

Źródło: materiały firmowe New Holland

Zaloguj się, aby obserwować  
Maciej_AF
Zaloguj się, aby obserwować  


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj