Skocz do zawartości
News

Autorzy tego bloga

Zaawansowany system napędowy Landini REX 4 zdobywa "Technical Innovation Award 2018"

Landini Advanced Driving System Eima mini.jpg

Zaawansowany układ jezdny Landini REX 4 otrzymał prestiżową nagrodę Technical Innovation Award 2018, przyznawaną podczas EIMA, targów w Bolonii poświęconych sprzętowi rolniczemu .

 

"W Argo Tractors wierzymy, że ta nagroda dodatkowo potwierdza nasze ciągłe wysiłki badawcze mające na celu poprawę komfortu, bezpieczeństwa i wydajności, które są w centrum naszej misji korporacyjnej" - mówi Antonio Salvaterra, dyrektor ds. Marketingu w grupie przemysłowej z Reggio Emilia. Ciągniki specjalne wymagają dużego nakładu pracy ze strony operatora, który musi kontrolować zarówno pojazd, jak i narzędzia. Opierając się na tym założeniu, zaawansowany układ jezdny ma na celu zwiększenie komfortu operatora, ułatwiając sterowanie i zarządzanie operacjami, a nie prowadzenie pojazdu. Landini REX 4 jest wyposażony w innowacyjny hybrydowy system wspomagania kierowcy, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie mechatroniczne, aby pomóc operatorom w manewrowaniu zarówno w terenie, jak i w ruchu drogowym, co sprawia, że sterowanie sztywnością w zależności od prędkości - przy użyciu tej samej zasady przyjętej w samochodach - i powoduje, że koła powracają automatycznie do pozycji centralnej po skręcie. To nowe rozwiązanie technologiczne oferuje również połączenie z prowadzeniem satelitarnym, zapamiętaniem i kontrolą położenia koła podczas jazdy po zboczu i bruzdach oraz kompensuje wpływ zewnętrznych naprężeń na dokładność sterowania ciągnika. Ponadto operator może zarządzać funkcjami maszyny z jednego terminala, ponieważ konfiguracja monitora zmienia się automatycznie w zależności od używanych funkcji.

Optymalną efektywność pracy w terenie zapewnia wielofunkcyjny układ sterowania joystickiem "wszystko w jednym" (do 7 elektrohydraulicznych zaworów), elektroniczne zarządzanie codziennymi godzinami pracy, rejestry terenowe i serwisowe za pomocą protokołu Landini Fleet Management , a także dostępność zdalnej diagnostyki w czasie rzeczywistym. Wszystko to można wygodnie zarządzać z biurka kierownika parku ciągników.

Wprowadzenie tej technologii daje wiele korzyści. Po pierwsze, operator może skoncentrować się na operacjach rzędowych, podczas gdy ECU ciągnika dba o prowadzenie pojazdu, rejestrowanie godzin pracy, zużycia i wymagań serwisowych. Dzięki usłudze IoT (Internet of Things), światowej premierze w specjalistycznych ciągnikach. Dodatkowe zalety przydają się menedżerowi floty, które polegą na platformie internetowej do zarządzania planową konserwacją i rozwiązywaniem problemów oraz do automatycznego zarządzania utrzymaniem rejestru pola. Ponadto ciągnik korzysta z ciągłej diagnostyki, która zmniejsza ekspozycję i monitoruje naprężenia mechaniczne i elektroniczne typowe dla jazdy konwencjonalnej.

Źródło: Materiały prasowe - ARGOTRACTORS S.p.A.

agrofoto

196 wyświetleń


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.