Skocz do zawartości

News

Autorzy tego bloga

25 lat firmy Agrochest

AF_Joanna

292 wyświetleń

blog-0797436001456227989.jpg

30 stycznia odbyła się konferencja firmy Agrochest, która w tym roku świętuje 25 lat istnienia. O czym opowiadali założyciele firmy?

Pracowitość popłaca
Firma powstała w 2002 r, ale już w 1991 r. Tomasz Rybarczyk zarejestrował PUH Agrochest. W 1996 r. firma zaczęła współpracować z koncernami chemicznymi, takimi jak m.in. Bayer, BASF, OUTPONT czy CYANAMID.
Beata Rybarczyk, Tomasz Rybarczyk, Agata Rybarczyk i Maciej Rybarczyk w 2002 r. zostają właścicielami spółki Agrochest. Funkcję Prezesa Zarządu obejmuje Dariusz Kondaszewski. W 2005 r. powstaje oddział w Lesznie, który w 2010 zostaje przeniesiony do Krzemieniewa.
W międzyczasie, w 2006 r, rusza nowy dział – dział skupu, za który odpowiadają: Anna Kotarska oraz Arleta Jesse. 3 lata później, w 2009, startuje dział nasion i do firmy dołącza Hubert Jasiński. W tym roku rusza również linia nasienna Grabianowo – produkcja kwalifikowanego materiału oparta na Petkus Technologie. Rok 2010 to otwarcie oddziału na Kujawach i zakup firmy PHU Agro Pest sp. z o.o. Bydgoszcz wraz z oddziałami w: Złotnikach Kujawskich, Gniewkowie, Cotoniu i Pyzdrach.

Powstanie PSR
Rok 2011 przynosi utworzenie spółki POLSKIE SKŁADY ROLNE Sp. z o.o., którą tworzą 4 firmy: Agro-Sieć Chełmno, Agrochest, ALDERagroi AgroAs. Kapitał jest polski, a firma od początku ma silną pozycję rynkową. Polskie Składy Rolne już w 2015 r. mają obroty na poziomie 1,3 mld, 300 mln ŚOR i co 9 transakcja odbywa się w chemii.

Jaka jest strategia firmy?
Obecnie Agrochest skupia się na 3 filarach:
1. Produkty: środki ochrony roślin, materiał siewny, kwalifikowane nasiona, nawozy i produkty uzupełniające.
2. Kapitał ludzki: to przede wszystkim wiedza, doświadczenie, zespół i dobre zarządzanie.
3. Finanse: elastyczne terminy płatności, kredytowanie, skup płodów rolnych, barter.

Cele firmy
Agrochest dąży do tego, by zostać liderem w Wielkopolsce i na Kujawach. Firma chce również osiągnąć status preferowanego dostawcy dla odbiorców.
Założycielom zależy również na umocnieniu statusu wiarygodnego partnera dla tych, którzy już z nimi współpracują. W chwili obecnej obszar działania firmy to 6 województw, 7 oddziałów, w których pracuje 35 doradców klienta.



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×