Skocz do zawartości

News

Autorzy tego bloga

WorldFood Warsaw dla sektora mleczarskiego

agrofoto

473 wyświetleń

blog-0949900001416839692.jpg

Branża mleczarska - jedna z podstawowych gałęzi polskiego sektora rolno-spożywczego, przechodzi obecnie przez trudny okres. Jedną z możliwości na wyjście z kryzysu związanego z zatrzymaniem eksportu do Rosji, jest skierowanie produktów na inne zagraniczne rynki. A w tym mogą pomóc Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw, które odbędą się po raz drugi w kwietniu 2015 roku.

Targi WorldFood Warsaw to polska edycja międzynarodowej wystawy skierowanej do biznesu rolno-spożywczego. Patronem honorowym wydarzenia już po raz drugi został prezes Agencji Rynku Rolnego. Wsparcie merytoryczne zapowiedzieli między innymi eksperci z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Związku Sadowników RP czy Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.

 

mlekovita podczas I edycjiWFW.JPG

 

W zeszłorocznej edycji wystawy, swoje produkty z powodzeniem zaprezentowała między innymi Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita czy wyróżniona targowym odznaczeniem za magnacki ser dojrzewający - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie.

„Branża mleczarska to ważny sektor dla polskiej gospodarki. Dlatego też obecność spółdzielni na targach WorldFood Warsaw jest bardzo istotna. Wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom z sektora mleczarskiego oferujemy atrakcyjną ofertę wystawienniczą” – zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. I dodaje, iż druga edycja targów będzie nie tylko doskonałą okazją do pozyskania nowych partnerów biznesowych z zagranicy. To także możliwość przeprowadzenia rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, w specjalnie utworzonym do tego celu sektorze.

Polska w ciągu ostatniej dekady stała się czołowym producentem i eksporterem produktów mleczarskich. „Jesteśmy szóstym producentem mleka w UE. Co roku przetwarzamy ponad 10 mld litrów mleka. Jesteśmy pierwszym na świecie producentem serów twarogowych, szóstym serów długodojrzewających. Kluczowy jest dla nas eksport produktów mleczarskich, szczególnie w sytuacji rosyjskiego embarga. Dlatego też wydarzenia takie jak WorldFood Warsaw, które pozwalają na poszukiwanie nowych rynków zbytu, są bardzo cennymi inicjatywami”- podkreślił prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Waldemar Broś, który jest jednym z partnerów merytorycznych targów.

 

osm ozorkow w trakcie I edycjiWFW.jpg

 

 

WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów organizatorzy opracowują bogaty program merytoryczny, przygotowywany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.

 

WFWarsaw logo.jpg

 

Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa do połowy marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą lokalizację bądź zamówić usługi specjalne, powinny zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.



0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×