DoubleJabolG

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O DoubleJabolG

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 10/21/1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nowe Skórowo
  • Zainteresowania
    motocykle, elektronika, samochody, informatyka

Ostatnio na profilu byli

1240 wyświetleń profilu
  1. Temat się rozwija... My jeździmy w 90 procentach na usługi i kombajny mają ubezpieczenie. Byłem na kursie. 500 zł 4 godziny filmów z YT trochę bhp i 2 dni później papier przyszedł do domu. Który tak naprawdę nie jest potrzebny a wszyscy go chcą... W okolicy gościu ma 4 kombajny. Sory miał. Spalił się lex 670 nówka sztuka. Kombajnista uprawnienia miał. Ale prawo jazdy tylko kategorii B. Ubezpieczalnia nie chce wypłacić kasy bo twierdzi że prawo jazdy kat B uprawnia kierowanie pojazdów tylko do 3,5t a kombajn jako maszyna wolnobiezna ma ponad 3,5t prawo nie ogranicza masy pojazdu wolnobieznego który może kierować posiadacz kat B. A sprawa wygląda tak że leasing trzeba płacić a kasy dalej nie ma z ubezpieczenia bo sprawa ciągnie się w sądzie... Chore
  2. Organizowany jest kurs na kombajniste, sieczkarnie, oraz prasę. Pomorskie miejscowość Nowa Wieś Lęborska kurs organizuje Centrum Kształcenia praktycznego Koszt to 500 zł na kombajn zbożowy oraz po 100 zł na pozostałe maszyny. Sam kosze w dużej firmie i uprawnieniaby się przydały. Ale 500 zł to raczej żadna okazja.
  3. Witam Panowie, problem następujący mój rozdzielacz już nie jest w najlepszym stanie, był uszczelniany i znów cieknie, do tego zacina się zawór przelewowy, plus zaczyna puszczać, chce kupić nowy ale problem jest taki że nie wiem jaki wybrać. na moim rozdzielaczu jest symbol: MTZ P80-3-021-10 W necie jest pełna gama rozdzielaczy ale sęk w tym aby wybrać odpowiedni, od ręki mam o takich sybolach: R8034222 z Granita oraz P80 3/4-222 Nie wiem właśnie jaka jest różnica P a R, wizualnie, chyba inaczej zaślepki powkręcane ale może w budowie również się różni... A może muszę szukać jeszcze innego, z tego co się dowiedziałem P80 3/4-222 G na pewno nie pasuje bo są jakieś zawory w nim. W hurtowni gościu niby znalazł odpowiednik ale każe jeszcze wysłać zdjęcia bo sami nie są pewni i 100 procent nie dają że będzie wszystko działać bo jak usłyszałem. Różnie bywa. A więc prośba do was aby coś doradzić.
  4. Dźwignia wyregulowana, działa prawie idealnie, ale nie do końca, wina leży pewnie po stronie luzów, ale tyle czasu nie był używany regulator że może coś zardzewiało albo po prostu TTTM, niestety na zimnym problem nadal jest, będę szukał dalej ale muszę zaopatrzyć się w manometr. Odnośnie tego regulatora widziałem na youtube fajny mod na elektrozaworach z regulacją prędkości opadania. Raczej pójdę w tym kierunku tym bardziej z racji że jestem mechatronikiem i już wiele układów pneumatycznych/hydraulicznych zbudowałem jeżeli coś wymodzę (jak czas pozwoli) wrzucę opis a instrukcję na pewno się przydadzą thx
  5. I wszystko jasne.... Więc czeka mnie trochę regulacji i będę miał sterowanie tuzem przy fotelu kierowcy, dzięki za szybkie i konkretne rady.
  6. Gdy przesuwałem dzwignie od ustawień pozycyjnych i siłowych dzwignia przy siedzeniu zaczynała działać. Jedno proste? głupie pytanie? Jak się ustawia pozycje neutralną siłową i pozycyjną, tylko tą dzwigienkę w lewo prawo środek czy trzeba ją przesuwać do przodu i odpowiednio zazębiać z dzwigniami po lewej i prawej mam rozdzielacz r80
  7. Ach te MTZ-ty.... Mój mtz 572 sprowadzony z Irlandi z 8 lat temu. Rocznik 98. Prawie wszystko to samo co 82, dźwignia przy fotelu nie działała w ogóle, po naprawie skrzyni i odłączeniu, przestawieniu dźwigni efekt był taki że przy ustawieniu jej w pozycji dociążenie wajchą przy kierownicy można było unieść tylne koła MTZ czego wcześniej nie dało się zrobić. Może kwestia regulacji. Już wcześniej zdarzało się że agregat z rozłożonym hydropakiem raz podnosił do góry szybko i sprawnie aż przód podrywało do góry a raz to ledwo co nad ziemie i to bez różnicy czy robiłeś to z pełnym gazem czy bez. Teraz przyszedł czas na orke, pług odwracany 3-skibowy z agromaszu. I d*pa nie podnosi. Z gazem czy bez nic. Zawajchlowałem wszystkimi wajchami przy kierownicy, podniósł. Podczas obracania pług stawał na środku, ale po parokrotnym ruszeniu wajchą się obracał. Co ciekawe im olej jest cieplejszy to problem ustępuje. Parę przejazdów i już elegancko podnosi, obraca pług. Następny dzień i znowu d*pa. Nie podnosi, po rozgrzaniu oleju problem znowu ustępuje. Na jesień problemu nie było. Jeszcze jedno, póki zimny jak nie chciał podnieść czy obrócić pługu to przy pozycji dociążenie plus pierwsza wajcha od prawej od siebie w pozycje wymuszone spadek ciągnik bez problemu podniosło, ale pługu w górę już nie chciało. Za tą wajchę z boku to się już ze 3 lata zabieram, ale zawsze machnę ręką bo przecież przy kierownicy działa... Manometr, ciśnienie, zawór przepływowy, bezpieczeństwa? jakieś pomysły? Wuny szukać w rozdzielaczu pod kierownicą czy w regulatorze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj