malutki22_12

Members
  • Ilość treści

    149
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O malutki22_12

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/05/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Maków Maz.

Ostatnio na profilu byli

8417 wyświetleń profilu
  1. Warto przy swoich narzędziach jak jest czym powiercić. Główną przyczyną przeróbki były urywające się uchwyty dolnego zaczepu, narazie górny jest pożyczony, ale jak tylko gdzieś na złomie znajdę zaczep automatyczny to od razu będę robił i górny
  2. Jestem w trakcie przeróbki, wlaśnie skończyłem mocowanie, zaczep narazie pożyczony do przymiarki. Sam będę stosował końcówkę zatrzaskową. A odnośnie kostki, szlifierka kątowa i można wyrzeźbić z oryginalnej, jak na zdjęciach.
  3. Też bede przerabiał na nowy typ i jest opcja zeby obciąć te typowe do takich rozmiarów, albo kątówką, albo na frezarce dla bardziej profesjonalnych fachowców i na moje oko nie wiele bedzie sie roznic od orginału
  4. wajchy maja manetki od zetora, a sama wajcha, samemu zrobiona, tulejka jest nacięta i przerobiona na zacisk żeby skasować luz.
  5. Tu są jeszcze nie skończone, bo brakuje jeszcze ramki wokół zegarów, zegary są od polonez opisywałem gdzieś na forum przeróbkę, a manetki kierunkowskazów i wycieraczek matiz. przeróbka za grosze, a nie ma porównania do orginalnych.
  6. Czujniki sprawdzane, nawet nowe były zakładane, ale zauważyłem że tylko z tej jednej wiązki są problemy, a jak wymieniałem, to tam kable są utlenione i mogą być spadki napięć, póki co pewnie na wiosnę się tym zajmę na dobre
  7. Spoko, przynajmniej miałem okazję dodać trochę opisu
  8. Nie zgodziłbym się z Tobą, jeśli chodzi o komfort pracy to jest porównywalny, Kabina została wyciszona, mechanizm zrobiony na skośnych zębach, trzy dni ustawiałem, teraz nawet świstu nie usłyszysz, jedyne co słychać w kabinie to silnik, ale jeszcze muszę zrobić wyciszenie maski i dachu Kolejną przewagą nad zetorem 5211, jest pompa hydrauliczna od bizona, większe opony z połączeniem ze zwolnicami od 4011 v-max 34 km/h , większa MOC rzędu 60 KM, ma tuleje 100mm i większe zawory, do tego modernizacja deski rozdzielczej i fotel na pneumatycznej poduszce. Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć ciągnika. A żeby ktoś mnie nie zrozumiał źle że te ciągniki miały tak w standardzie, po prostu rozebrałem na czynniki pierwsze, złożyłem na nowych oryginalnych częściach i zrobiłem kilka modernizacji
  9. Tak, trzeba tylko zdjąć dywanik,środkową część podłogi i wyciszenie Ale nie ma potrzeby tam zaglądać
  10. Już obczaiłem gdzie powinien iść kabel, ale jest chyba gdzieś przy kabinie ucięty, jakbyś mógł mi kolego podpowiedzieć w której wiązki z kabiny on wychodzi, Wiem że napewno muszę zrobić całą nową wiązkę do czujników po lewej stronie, wytrząsaczy, odrzutnika i pasa pośredniego bo coś nie łączy i jak zacznie piszczeć to w kabinie ciężko wysiedzieć, a trudno uwierzyć aby pas pośredni jezdny się ślizgał na pusto, albo odrzutnik na pusto się ślizgał..
  11. Już wiem które to ustrojstwo w podajniku pochyłym, tylko teraz muszę znależć przewód który powinien do niego iść, ciekawe jak to się sprawdza w słabym zbożu Co do rozrusznika, takie coś będzie pasowało? https://www.olx.pl/oferta/rozrusznik-multikar-ifa-agregat-oryginal-CID99-IDchaLl.html Lepiej zrobić go na 24V czy 12V bo piszą że mogą zrobić taki jaki mi potrzebny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj