krzysztof898

Members
  • Ilość treści

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

4 obserwujących

O krzysztof898

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 05/09/1988

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wysokie Mazowieckie

Ostatnio na profilu byli

3013 wyświetleń profilu
  1. Mylisz się kolego, jest to błąd włącznika jazdy w przód. Problem masz z manetką przy kierownicy. uszkodził się włącznik wyboru kierunku, chyba że spalił się bezpiecznik smd na płytce.
  2. Wygląda na problem ze sterownikem, a w nim hybrydy jeżeli jest to auto2. możesz opisać wygląd sterownika? Możesz wysłać na sprawdzenie lub naprawę . odezwij się na mail krzysztof898@o2.pl to Ci pomogę.
  3. jak będziesz miał problem z Wom to spróbuj zchłodzić sterownik, bo pewnie tam jest problem, naprawa odezwij się na krzysztof898@o2.pl
  4. podeślij to Ci naprawie, prawdopodobnie poleciał program i ustawienia... Kontakt na mail krzysztof898@o2.pl
  5. Witaj. Jakie są uszkodzenia? czy w ogóle sterownik działa? Masz możliwość pracy awaryjnej, czyli puszczanie siatki światłami, a reszta i tak działa z hydrauliki ciągnika.
  6. Witaj. Może nie z elektroniką samą masz problem tylko z elektryką, bo sterownik od jazdy jest na zewnątrz kabiny( pod schodkami z prawej strony) i nie poczuł być żadnego zapachu. Częsty problem w tych modelach to wypalające się gniazda bezpieczników od halogenów, także może tam jest problem... i mogło stopić kable od manetki przód-tył, zobacz pod licznikami czy kable nie są popalone.
  7. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale z tego co odnajduję sytuację w pamięci to chyba miałem kiedyś podobnie, że jak uszkodziło sterownik z uzbrajaniem hydrauliki to czy nie było błędu od TUZa... ale to było jakiś czas temu i mogę się mylić...
  8. Bezpiecznik jest jak najbardziej ok, powinno być to zastosowane fabryczne i myślę, że od 3 do 5A bezpiecznik, gdyż z czasem cewka znów zacznie pobierać większy prąd, a do 5 A wyjścia ze sterownika krzywdy mu nie zrobi.
  9. Owy czujnik znajduje się pod podłogą na obudowie lewarka z przodu, bodajże ma niebieską wtyczkę.
  10. Hmmmm... bardzo nie dobry błąd.... Ale na początek sprawdź bezpieczniki przy szybie a szczególnie zwróć uwagę na te opisane E-box. Później do sprawdzenia e-box z prawego błotnika, ten od ZF bardzo rzadko się uszkadza. W razie czego dzwoń 513411853
  11. Dość częsty problem, na początek sprawdzić dźwignie, poprzez podłączenie do innego ciągnika lub pomiary miliamperomierzem na kablu z wtyczki z pinu 1 powinna być widoczna różnica czyli zając-8mA żółw- 18mA. Drugim warunkiem jest czujnik położenia lewarka na luz. wykręcić i sprawdzić czy nie zacięta jest kulka. To tak na początek...
  12. Jeżeli sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki i instalację i są ok, to duże prawdopodobieństwo jest problem z oprogramowaniem.... Odezwij się na PW to myślę że będę mógł Ci pomóc. Pozdrawiam
  13. Na kablu WR1372 jest masa na stałe, a na drugim +12V ze sterownika na błotniku z prawej strony. Po odpaleniu ciągnika i odblokowaniu hydrauliki sterownik podaje prąd na cewkę, ale nie zmierzysz tego z odpiętą wtyczką od cewki , gdyż zanim podany jest prąd, sterownik sprawdza czy podpięta jest obciążenie ok 5ohm, jeżeli nie to nie podaje prądu. Sprawdź na początek rezystancje cewki.
  14. To ten nad nimi, podłączony tylko na 2 przewody z numerami WR0829 i WR1372.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj