Radekk
Members-
Ilość treści
710 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
157 ExcellentO Radekk
-
Ranga
Zaawansowany
- Urodziny 06/22/1988
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wielkopolska
Ostatnio na profilu byli
9850 wyświetleń profilu
-
Zetor 7245 silnik wycieraczek tył, mocowanie
Radekk odpisał na szakul91 temat w Instalacja elektryczna
Witam , kiedyś rozbierałem ten silniczek u siebie i zrobiłem kilka zdjęć , rzeczywiście ta blacha mocująca jest w kształcie kątownika i przykręconego od dołu do profilu kabiny. -
DawidSakowski zaczął obserwować Radekk
-
Radekk zaczął obserwować Zetor 5211 tylne halogeny
-
Witam Polecam przejrzeć ten temat tam zostały rozwiane wszelkie wątpliwości. : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/57915-licznik-motogodzin-obrotomierz-zetor-serii-50xx-70xx/?hl=%20licznik&do=findComment&comment=1285071 Mogę od siebie dodać najpierw sprawdzić samą prądniczkę -jak sprawna dopiero rozbierać licznik. Jak sprawdzić prądniczkę oraz obrotomierz wyjaśnione w temacie z linku.
-
-
-
-
-
Tam jest oring , nie wyjmiesz go bez ściągania plecaka,ponieważ trzeba odkręcić wkręt trzymający dźwignię sterowania wyjściami hydraulicznymi. Po za tym zdejmujesz dzwignię od Tuz i tarcza schodzi. Warto przy okazji wymienić wszystkie oringi co tam są w tych dźwigniach. Zobacz w moich filmach na yt o naprawach podnośników może podejrzysz o czym mowa. Link w profilu.
-
Witam Grzanie się pierwszego walca w komorze spowodowana jest zawijaniem się pomiędzy blachę osłaniającą a czoło walca słomy. W konsekwencji tworzy się bardzo duży opór oraz wysoka temperatura i niszczą się łożyska oraz wyciera się rant blachy który jest przyspawany na walcu. Jak rozbierzesz to będziesz wiedział o czym mówię. Jest to wada konstrukcyjna tych modeli pras. Co do wyjęcia drugiego walca trzeba zdjać na pewno prawe koło i odkrecić całe mocowanie piasty i wtedy wychodzi. Oczywiście zębatkę tez trzeba zdjać bo nie wyjmiesz łożyska. łożyska są samonastawne z pierścieniami mimośrodowymi. więc ich montaż i demontaż jest łatwy.
-
Witam Kombajn to mercator 50. Na wariatorze ze słoneczkiem , połowa od strony skrzyni biegów ma luz na obwodzie łożyska(wyrobiła się obsada łożyska) czy jest możliwość zamontowania kompletnego wariatora z modelu mercator ze sprężyną? Nie jestem pewien czy się zmieści ? Czy raczej musi być to ze słoneczkiem i lepiej zregenerować te stare koło poprzez tulejowanie?
-
Witam No ewidentnie to jest przyczyna nie ma prawa nic spadać tak jak pokazałeś na filmie. Oczywiście jest luz na wahadle co trzyma ten mechanizm i to lata na boki. Chcąc to zrobić musiał byś rozebrac cały mechanizm sterujacy i albo napawać lub wymienić wahadło i drugi element z nim współpracujacy. Ja napawałem bo luz był za duzy i też latało w obie strony. Mozna to i tak na szybko zrobić: Zdejmij sprężyny,odbezpiecz zabezpieczenie i wszystko co przeszkadza i wyjmij ten element co sa te dwie rolki i wkręć w imadło i przegnij odpowiednio tak aby rolki chodziły po tych półksiężycach . Nie przeginaj zamontowanego bo połamiesz wahadło. Przymierzaj i doginaj az bedzie pasowało i po załozeniu spręzyn ma chodzić mniej więcej po rolkach. Zobacz sobie w moich filmach jak składałem podnośnik od zetora jest podobnie link do kanału w profilu.
-
-
-
Wyprowadzenie zasilania na siłownik wspomagający podnośnik w Ursusie C-360
Radekk skomentował prorok obrazek galerii w Wynalazki i udoskonalenia
-
Wyprowadzenie zasilania na siłownik wspomagający podnośnik w Ursusie C-360
Radekk skomentował prorok obrazek galerii w Wynalazki i udoskonalenia
-
Witam Dziwne że na pierwszej sekcji różnie pokazuje poczatek tłoczenia( moze sekcja się zawiesza ) w każdym razie cos z pompą nie w porządku. Druga sprawa przerabiałem temat ustawiania kąta wtrysku w tych silnikach. Największe problemy zaczynaja się gdy zaczynamy wymieniać elementy rozrządu na nowe. Ja wymieniałem wszystkie koła rozrzadu na te z URSUS i sa ok wg starych znaki się zgadzają. Następnie wałek napędzający pompę wtryskową z ursus CHEŁMNO był przesunięty wobec klina dokładnie nie pamiętam ale albo o 1 lub pół freza. są jeszcze wałki zetorowskie tam różni się przesunieciem i 1 frez wobec tego z c 360. Następna sprawa trzeba sprawdzić jakie mamy sprzęgiełko na pompie wtryskowej . Oryginalnie powinno być 6,5 ząbka licząc od klina. Zresztą w tym temacie dokładnie opisałem ten problem : http://www.agrofoto.pl/forum/topic/82368-zetor-5748/