kola89

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kola89

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1293 wyświetleń profilu
  1. Co sądzicie o takich stawkach na ten rok: Wywóz gnojowicy: 100zł/6000l Rozrzut obornika z załadunkiem do 2 km: 160zł/10t Orka: 300zł/ha Siew QQ: 170zł/ha Ceny brutto, ilości detaliczne.
  2. Osm Łowicz przy ilości pow. 20 tys. białko 3.3 tłuszcz 4.3 cena za listopad 1.45 brutto. Za grudzień jeszcze nie wiem.
  3. Przez ostatnie 8 lat (bo tyle jest u mnie) nic nie bylo grzebane.
  4. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem a w szczegolnosci koledze sznajdlik. Przyczyna awarii zsunieta tulejka o laczaca skrzynie z mostem. Temat mozna zamknac.
  5. Korek odkrecilem w pierwszej kolejnosci atak stoi w miejscu na wlaczonym biegu zalaczenie przodka nic nie daje. Poza tym jechalem pustym traktorem i zawsze tak przelaczalem tzn. z 2b na 4b
  6. Wszystko inne dziala tzn. wspomaganie, podnosnik, wom, przelacza zolw zajac. Czy jest mozliwosc jakiejs diagnozy zeby wyeliminowac to czy tamto, czy trzeba wyjmowac skrzynie ? Dodam jeszcze ze reczny tez trzyma czyli most raczej w porzadku. Odnosnie tej tulejki laczacej atak ze skrzynia o ktorej pisal kolega sznajdlik czy zdejmujac dekiel z pompa hydrauliczna bede mial do niej dostep?
  7. Witam, dzisiaj podczas jazdy przelanczalem z 2b na 4b i nagle traktor tak jakby przestal jechac. Od tej pory nie jedzie na zadnym biegu. Sprzeglo raczej wykluczam gdyz biegi wchodza normalnie i slychac ze w skrzyni cos pracuje (ale zadnych zgrzytow, po prostu slychac prace przy puszczonym sprzegle , a przy wcisnietym nie). Atak z tylu sie nie kreci, wiec obstawiam, ze awarii uleglo cos w skrzyni. Moze macie jakies pomysly. Mf 3060 z 1987 roku, skrzynia AB 16/16 bez polbiegu.
  8. Miałem podobny problem w swoim mf 3060. Przyczyną był odłączony jeden z przewodów dochodzących do stacyjki (fioletowy o ile dobrze pamiętam).
  9. Dwa tygodnie temu robiłem to samo. Podejrzewamy, że u nas spustoszenie zrobiły łebki śrub którymi przykręcony jest wieniec w zwolnicy (przez zmęczenie materiału łebki dwóch śrub odpadły).Tryby wykruszały się stopniowo (niektóre ślady wykruszeń były stare). Żadnych objawów raczej nie czułem. Części udało mi się zdobyć dość tanio 200zł za każdą satelitę i 250zł za ten krótki wałek. Musisz szukać w necie.
  10. Witam Podłączę się pod ten temat, ponieważ mam podobny problem. Po tym jak wymieniłem tarczę hamulcową w prawej zwolnicy, wymieniłem filtr i zalałem nowym olejem, po wciśnięciu sprzęgła przed odpaleniem nie świeci się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni biegów. Po zgaszeniu też nie, zapala się tylko ta od przedniego napędu. Wszystkie funkcje z niskiego obiegu działają (napęd, WOM, wspomaganie, żółw/zając itd.) Żarówkę oczywiście sprawdziłem jest dobra. Podczas remontu unoszona była kabina z tyłu i odkręcane prawe schodki żeby było lepsze dojście (tam obok są różne kabelki może to ma jakiś związek?) Być może słabo odpowietrzyłem układ hamulcowy bo nie wiem jak (mam instrukcje napraw ale nie bardzo rozumiem jaki wąż powrotny trzeba zamknąć <punkt 27 z rozdziału 6K01 podpunkt C>)
  11. W niektórych wersjach zmiana prędkości WOM odbywa się poprzez przekładanie końcówki wałka a nie przez dźwignie w kabinie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj