sakos2803

Members
  • Ilość treści

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

1 obserwujący

O sakos2803

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 03/28/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2562 wyświetleń profilu
  1. Nie kupuj tego paliwa idzie wiecej jak przy orce a przy długim wezu az ciagnik przygasa i sie grzeje.
  2. Załóż zaworek zwrotny.Gdzie on ma zbiornik paliwa ? Wyżej jak pompka czy niżej?
  3. Rób raz a dobrze a zawsze będziesz zadowolony. Zeszłej zimy kupiłem opryskiwacz Bury 1200l/15m oczywiście używka. Wstawiłem rozdzielacz do kabiny (bez elektrozaworów),wszystkie nowe węże,nowe dysze,kołpaki,gumki,sitka,zegar lepiej wyskalowany(stary porażka).Pracował cały rok bez najmniejszej awarii.Czego nie mogę powiedzieć o starym Biardzki 400l/12m-totalne nieporozumienie,dodam że miałem go 5 lat od nowości.
  4. Wybrał bym pierwsza lub druga opcje.Im mniej połączeń tym lepiej. Twoje korpusy są już dość stare oringi pod nimi pewnie spróchniałe, a wychodzić ciągle z ciągnika i coś poprawiać to żadna przyjemność.Takie jest moje zdanie.
  5. Reguluje się to nakrętką na gwincie siłownika .Miałem to samo w 7211.Gdy go odpaliłem wyrywało kierownice w prawo. Wkręciłem lub wykręciłem trochę gwint i było dobrze.
  6. Może to być zawór bezpieczeństwa pompy.U mnie w zetorze 10540 wyje jak jest zimny olej później jest spokój.W moim zetorze jest zaraz koło pompy,nie wiem jak jest w 914.
  7. Części są dostępne ale drogie.Nie wiem jak się sprawdza te zabezpieczenie, ja mam kołek.
  8. Jest to najprawdopodobniej pług fraugde ,robiony na podzespołach kvernelanda.Posiadam taki 3 skibowy obrotowy.
  9. Zalecany jest 80w 90.Ja wlałem FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 i żałuje bo jest za gesty. Gdy jest zimny to pompa ma problem go zassać i szarpie podnośnikiem i turem.Teraz wlał bym FUCHS AGRIFARM STOU 10W40. I chyba tak zrobie bo taka praca jest uciażliwa.
  10. Teraz już wiem jak to działa.Lecz nadal nie możemy znaleść przyczyny blokowania.Nie blokuje mocno ale trochę przytrzymuje. A jak wyłącze naped i wyprostuje koła słychać delikatne pukniecie w skrzyni i puszcza. Tak jest za każdym razem.
  11. Przyczyna wyżej wymienionej usterki jest siłownik załączający blokadę tylnego mostu który znajduje się właśnie w tylnym moście. Jest nieszczelny i ucieka przez niego powietrze.I teraz mam pytanie czy gdy zdejmę plecak będe miał do niego odstęp?
  12. Jest tak jak mówisz kolego.Rocznik 1998 wszystko w oryginale.Sprawdzałem dziś ten zawór który reguluje od jakiego ciśnienia w układzie ma się wyłączyć przedni napęd i jest sprawny.Już nie mam pomysłu co mogło się stać ze tak się dzieje
  13. Przepraszam że zakładam nowy temat ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Chodzi o to ,że gdy włacze przedni naped w zetorze 10540 to załacza sie blokada tylnego mostu. próbowałem juz wszystkiego i nic nie daje nawet wymiana elektrozaworów.Prosze o pomoc bo mi juz brakuje pomysłów.Mam takie pytanie od czego jest właściwie ten elektrozawór nad butlą powietrza.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj