Przecież napisałeś z jakiego powodu: "miała kilka wad fabrycznych". Nie zmienia to faktu, że jednak C330 była udanym i trwałym ciągnikiem. Nawet jak 10% miało wady, to cała masa dojeżdża do pięknych okresów międzyremontowych o których C360 może pomarzyć.
Wszystkie posty dotyczą C360 i 5211, a nie U4011 i zetora 4011. Tak zgadza się, ursus nie potrafił wyprodukować dobrze tego, co produkował Zetor. I to dotyczy zarówno małych jak i dużych ciągników. Czy to moja wina? Nie pracowałem na montażowni w Ursusie, nie zajmowałem się doborem materiałów, nie odlewałem korpusów.
To samo było w FSO. Dostaliśmy licencje na piękne "nowoczesne" auto PF 125p, które bazowało na starym modelu 1500, a z Fiatem 125 wspólną miało cześć nazwy. Jakoś Ruskie dostały oryginał do przeróbek i nawet produkowali względnie dobre auto, na pewno dużo lepsze niż 125p które zamiast dogonić oryginał, do 1990 roku zostało ogołocone ze wszystkiego co się tylko dało. Taki to postęp, jak z C360.