utek

Members
  • Ilość treści

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O utek

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 07/30/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    motoryzacja i mechanizacja PRL

Ostatnio na profilu byli

2360 wyświetleń profilu
  1. Dziwnym trafem Ursus nie wprowadził tego co zaprojektował i to Ursus do niedawna gryzł ziemię. Opieramy się na faktach, a nie na domniemaniu. Póki co Zetor miał popyt na swoje traktory i w przeciwieństwie do Ursusa na terenie konkurencji był nr 1. "Próbował produkować" - czyli produkował, ale marnie jakościowo to wychodziło. W umowie były zapiski o obowiązku wypuszczania z fabryki niedokończonych ciągników lub wymagających remontów? Umowa nakazywała uwstecznianie produktu zamiast postępowej modernizacji? Ursus zapewne w równoległym świecie wdrożył swoje wszystkie prototypy, a firmy John Deere, CNH, Fendt są podwykonawcami lub licencjobiorcami. A co do "poedukujcie się" , to polecam repetytorium z gramatyki i ortografii. Doprawdy nie wiem o co mogło Ci chodzić w 1969, gdyż urodziłem się znacznie później, a w Wikipedii nie mogłem znaleźć informacji o Tobie i Twych Złotych Myśli.
  2. Jak napisałem kilka postów do tyłu, to nikt nie wierzył. Radziejów pozdrawia.
  3. Niech sąsiad naprawi sprzęgło i wyreguluje hamulec skrzyni.
  4. W ten sposób podnosiłbyś tył ciągnika, zamiast go dociążać.
  5. utek

    Ursus C-360

    Mam 12V w C360 od 2007roku. Spokojnie jeszcze daje radę i póki co nie widać oznak końca. Jestem zaskoczony trwałością, bo liczyłem na ok. 5 lat.
  6. Przecież napisałeś z jakiego powodu: "miała kilka wad fabrycznych". Nie zmienia to faktu, że jednak C330 była udanym i trwałym ciągnikiem. Nawet jak 10% miało wady, to cała masa dojeżdża do pięknych okresów międzyremontowych o których C360 może pomarzyć. Wszystkie posty dotyczą C360 i 5211, a nie U4011 i zetora 4011. Tak zgadza się, ursus nie potrafił wyprodukować dobrze tego, co produkował Zetor. I to dotyczy zarówno małych jak i dużych ciągników. Czy to moja wina? Nie pracowałem na montażowni w Ursusie, nie zajmowałem się doborem materiałów, nie odlewałem korpusów. To samo było w FSO. Dostaliśmy licencje na piękne "nowoczesne" auto PF 125p, które bazowało na starym modelu 1500, a z Fiatem 125 wspólną miało cześć nazwy. Jakoś Ruskie dostały oryginał do przeróbek i nawet produkowali względnie dobre auto, na pewno dużo lepsze niż 125p które zamiast dogonić oryginał, do 1990 roku zostało ogołocone ze wszystkiego co się tylko dało. Taki to postęp, jak z C360.
  7. Tulejki siłownika w jakim są stanie? Tam robi się luz, którego czasami nie widać. Po wymianie idzie jak "po sznurku". Musisz tylko sprawdzić jaki masz rozmiar, bo były dwa rodzaje.
  8. To po co się wcinasz jeżeli ktoś jest zadowolony z C360? Tylko Tobie wolno być zadowolonym ze starego MFa i Audi? Pół biedy jeżeli to jest 80 B4, bo to rzeczywiście super auto.
  9. To bardzo mnie to cieszy. Smuci mnie jednak fakt, że przy sporej hodowli nie stać Cię na nowy traktor tylko taki stary. No, ale jak napisałem wcześniej. Każdy kupuje to, na co go stać.
  10. Tak, częściowo z tego żyje. Wbrew pozorom tych części sprzedaje się najmniej i marża również jest najniższa. Najwięcej części sprzedajemy do maszyn zachodnich. Jest ich coraz więcej, nowych i używanych. Wiadomo że używki są przywiezione przez handlarzy i powoli dokonują żywota, to i więcej części potrzebnych. Do Ursusów ludzie posiłkują się oryginalnymi używkami, bo nowe części są tragicznej jakości. Oryginalnym Zetorem zajmuje się Agrozeto i nie wchodzimy w paradę.
  11. A kto i gdzie napisał że Zetor to Ferrari wśród ciągników? Jak masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego, to wsiadaj na swojego MFa i do szkoły. Zasadniczo to nie wiem dlaczego trolujesz w tematach Ursusów i Zetorów. Nie było cię stać na zakup Ursusa lub Zetora, to kupiłeś dojechanego MFa i jeszcze będziesz chciał żeby wszyscy się nad nim onanizowali jak Ty. Co do płynącej krwi, to jak Twój pradziadek był inteligentny, a później jakiś ..... zepsuł geny, to dziadek przyznałby się do Ciebie?
  12. Idąc w tą stronę, to można założyć kabinę od c360, ale tylko te wysoko zawieszane, np Sokółka.
  13. Bardziej 126p jest ze stajni Ferrari (bo Ferrari jest w koncernie Fiat) niż Ursus jest ze stajni Zetora. Zetor i Ursus to dwie niezależne firmy które wspólnie produkowały niektóre modele. A dokładniej to Ursus próbował produkować na licencji Zetora.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj