RAFALW

Members
  • Ilość treści

    154
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O RAFALW

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/19/1975

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    kuj-pom

Ostatnio na profilu byli

3378 wyświetleń profilu
  1. RAFALW

    Renault 155.54

    Dzięki , pozdrawiam
  2. RAFALW

    Renault 155.54

    Tak , mam Acet identyczny jak na tym zdjęciu, urwała się ( a dokładnie ja ją urwałem przy wymianie tuleji) rurka wychodząca z czujnika ,ale to uszkodzenie raczej nie ma wpływu na pracę silnika ?
  3. RAFALW

    Renault 155.54

    Możliwe że to jest to , moja Renata jest z 97 roku i ma inny zegar od motogodzin ( wyświetlacz pokazuje obroty silnika , spalanie , obroty walka) sprawdziłem i ta opcja która pokazuje na którym biegu najlepiej jechać nie działa.....może to jest to
  4. RAFALW

    Renault 155.54

    W kolektor wchodzi czujnik jak od temperatury a dalej idą kable w wiązkę elektryczną....cholera wie od czego to jest
  5. Witam ....wie ktoś od czego ten czujnik w kolektorze wydechowym bo w katalogu nie ma tego a właśnie się uwalił , pozdrawiam
  6. Witam.dałes radę to ogarnąć bo też mam problem z ehr . Pozdrawiam
  7. Witam , wymieniał ktoś czujniki wysokości ramion podnośnika ?. U mnie kable które powinny być zalakowane w obudowie czujników są luźne ( pewnie ze starości popękało lakowanie przewodów wychodzących z czujników) i ruszają się wzdłużnie w czujnikach przez co EHR nie czyta poprawnie danych i albo podnośnik sam podniesie do góry na maxa i już nie opuści albo zaczyna migać kontrolka od EHR , z błotników wszystko działa poprawnie. Czy wystarczy tylko wkręcić nowe czy trzeba to jakoś kalibrować ??. Dodam że to nie tanie gadżety....Jak ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi czujnikami proszę o sugestie , pozdrawiam
  8. Mam go już kilka lat , problem powstał za jego żywota w moim gospodarstwie , tak że nie ma pretensji do nikogo , i chodzi na płynie
  9. Tak , głowice planowane , tylko ten problem z wyciekającym płynem na czwartym cylindrze ,obrobię jeszcze jesienne orki i siewy i wymienię na tą uszczelkę 1,75 , ten typ silnika to troszkę porażka.........
  10. Powierzchnia nie jest idealna , spróbować z tą uszczelką nad wymiarową ?
  11. I tu jest problem bo wszystkie oringi wymienione przy przeróbce układu smarowania klawiatury na 6 cylindrze , może to wina zbyt wysoko osadzonej tulei ?
  12. Witam stosował ktoś ponadwymiarowe uszczelki pod głowicę o grubosci 1,75 mm zamiast oryginalnych 1,4 mm ? , problem polega na tym iż po wymianie uszczelki za jakiś czas pojawia się płyn chłodniczy w obrębie głowicy , proszę o sugestie i pozdrawiam
  13. Problem rozwiązany , odkręciła się podpora łożyska wałka z przodu pompy i przestawiał się kat wtrysku , pompa sprawdzona w warsztacie i wymagała tylko regulacji , obyło się bez dużych kosztów , po zamontowaniu silnik ożył , pozdrawiam
  14. 6 cylinder......wiem , wiem. .....6 cylinder a właściwie pierwszy ........cylinder legenda w tym silniku Stare miały taki luz że regeneracja nie wchodziła w grę i musiałem zakupić nowe
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj