Piotr190497

Members
  • Ilość treści

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O Piotr190497

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 12/19/1995

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem w fendt 312 rok 1995 z wom. Ciągnik kupiłem uszkodzony i już go zrobiłem tylko mam problem z tylnym wom. Przedni wom działa poprawnie. Mianowicie wom tylny ma błąd 6.1.0.5 to jest czujnik od obrotów tylnych i nie pokazuje obrotów który wymienię. Uruchomię wom w trybie awaryjnym po przytrzymani przycisku 5 sekund się uruchomi ale problem polega że wałek jak nacisnę przycisk żeby go wyłączyć to tylny wom wyłączy się z dużym opóźnieniem to jest wina tego czujnika czy czegoś innego.
  2. Problem został rozwiązany. U mnie przyczyną że te silniczki nie działały było jeden był spalony ale załatwiłem ze szrotu a drugi silniczek nie działał ponieważ był przecięty przewód kawałkami szkła ze szyby przedniej.
  3. Zacząłem na początek od tego lepszego dostępu ale jutro się już dostanę do dmuchawy. A czy dało by się uruchomić ja przez ta samą kostke co jest wpięty włacznik? Czy trzeba dostać bezpośrednio do niej. Tak źle cenowo nie będzie.
  4. Nie działa dmuchawa ciepłego powietrza w fendt farmer 312 1999 rok (świeży zakup) . Problem polega że dmuchawa się nie chce włączyć na każdym biegu. Na początku zaczłem od strony kabiny sprawdzałem bezpiecznik i dobry a i prąd dochodzi do włącznika dmuchawy ale nie wiem czy to włącznik czy coś przy przy wentylatorach. Chciałem ominąć ten włącznik sposobem że kablem prądowy z kostki dotykałem każdego wejścia w kostce (5pin)w którą jest wpięty włącznik i nic to nie dało bo wentylatory nic nie ruszyły chyba że źle robiłem bo za bardzo się nie znam. Chyba że to nie włącznik i muszę szukać problemu przy wentylatorach dmuchawy od strony silnika.
  5. Zobaczę czy coś wyskoczy. Biegi płynie zmienia ale jest coś z rewersem.Czy pomogła by jakaś kalibracja rewersu na ten problem?Chyba z tego ciągnik już zrezygnuje bo najgorszy wypadku trzeba rozbierać już skrzynię.
  6. Skrzynia jest elektro Command ale od rewersu i skrzyni żaden błąd nie wyskakuje to oznaczało że rewers jest do wymiany może sam przełącznik albo trzeba rozbierać skrzynię. Ponieważ zmienia kierunek rewers przez naciśnięcie sprzęgła.
  7. Mam na oku new holland ts 135A rok 2003 i ile by kosztował naprawa takiej skrzyni biegów elektro command bo ma niby 11000 mth i tylny podnośnik bardzo nie wyrobiony oraz silnik jest w dobrym stanie. Czy te skrzynie są drogie w naprawie w nh porównując je do innych zachodnich ciągników np. mf dynashift lub w fendt turboshift oraz do john deere.Biegi w NH przełączają się na razie dobrze. Rewers w tym ciągniku jest przełączany ze sprzęgłem czy bez bo przejechałem się nim i kierunek jazdy zmieni dopiero po naciśnięciu sprzęgła tak jakby był rewers mechaniczny a gdzieś czytałem ze jest elektro-hydrauliczny nie wiem czy coś już jest do wymiany czy tak miały a może coś z elektryką się działo i kierunek zmieniał dopiero po naciśnięci sprzęgła.
  8. Znalazłem opis tego błędu i oznacza czujnik temperatury oleju (przez CAN)brak sygnału. Czyli oznacza to ze komputer nie widzi czujnika? Gdzie taki czujnik znajdę w ciągniku. Ale i tak muszę jutro wykonać telefon do serwisu ale czy mi powiedzą coś na ten temat błędu.
  9. Z sprzedającym rozmawiałem i on nic nie będzie robił z tym błędem. A jutro przedzwonie do serwisu nh to może mi coś powiedzą na temat tęgo błedu. To jest czujnik termeratury oleju czy chodziło ci o czujnik temperatury płynu chłodzącego.
  10. Zapomniałem dodać że chciałem skasować te błędy co były w pamięć a te co nadal będę wyskakiwac to będę rozwiązywać. Tylko ten ciągłe wyskakuje i nie chcę go kasować ponieważ ten ciągnik z takim błędem mam zamiar kupić tylko nie wiem co on oznacza. Przy tym błedzie pali się jakby ikona silnika. Nie wiem czy to coś poważnego czy tylko może jakaś pierdoła.
  11. Rozważam kupno ciągnika New Holland TS135A i występuje w nim błąd 3036 i co on oznacza. Jak się kasuje błędy w tym ciągniku on nie ma tych klawiszy nad deską rozdzielczą.Ponieważ byłem za czym innym ale on świeżo zjechał z lawety w ładnym stanie technicznym. A mam jeszcze jedno pytanie odnośnie przekładni.Temat tęgo drugiego pytania napisałem na forum w temacie o nazwie przekładnia Elektro Command żeby nie zakładać dwóch postów.
  12. Witam odświeżę temat bo nie będę zakładał nowego. Mam na oku new holland ts 135A rok chyba 2003 i ile by kosztował naprawa takiej skrzyni biegów bo ma niby 11000 mth i tylny podnośnik bardzo nie wyrobiony oraz silnik jest w dobrym stanie. Czy te skrzynie są drogie w naprawie porównując je do innych zachodnich ciągników np. mf dynashift lub w fendt turboshift oraz do john deere.Biegi w NH przełączają się na razie dobrze i mam pytanie czy rewers w tym ciągniku jest przełączany ze sprzęgłem czy bez bo przejechałem się nim i kierunek jazdy zmieni dopiero po naciśnięciu sprzęgła nie wiem czy coś już jest do wymiany czy tak miały a może coś z elektryką się działo i kierunek zmieniał po naciśnięci sprzęgła.
  13. Ciekawe na jaką szerokość rozsieje tymi łopatkami bo tych łopatek u1 chyba nie ma wcale.
  14. Mam zamiar kupić rozsiewacz Bogballe L2plus i chciałem się dowiedzieć czy mając łopatki E1 na rozsiew 12-18 m to tymi łopatkami mógł bym siać mocznik np na 12m bo w tabelach nawozowych jest że zmiana łopatek na u1a nigdzie ich nie mogę znaleźć.
  15. Kolego a dużo nią kosisz ha i czy już widać ślady zużycia np.dyski,noże,belka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj