kozob

Members
  • Ilość treści

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kozob

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 02/01/1981

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kozubów

Ostatnio na profilu byli

1614 wyświetleń profilu
  1. mimo wszystko uważam że olej nie odpowiedni niestety to taki sprzęt że na niewłaściwym za długo nie pojeździsz. jeśli pompa dobra to być może dzielnik strumienia.
  2. czy przed wymianą też miałeś takie objawy? Bo z tego co mi się zdaje to zadałeś zły olej.
  3. Przy zgaszonym silniku i włączonym zapłonie jednocześnie ponosisz dźwignię rewersu do góry i włączasz blokadę mechanizmu rożnocowego, następnie dźwignię przełączasz do przodu lub do tyłu w zależności które sprzęgło chcesz ustawić. Regulujesz za pomocą przycisków od pół biegów. Agresywność zmienia się tylko o jeden stopień, po regulacji należy rwers ustawić w pozycję neutralna i wyłączyć zapłon w celu zapisania zmian. W razie potrzeby powtórzyć. Z tym że najpierw powinno się przeprowadzić kalibracje a dopiero ustawić agresywność. Zmiany są najlepiej widoczne na.rozgrzanym oleju.
  4. Może zalanie odpowiednim olejem rozwiąże problem.
  5. tak jest sposób na kalibracje opisany na tym forum. "agresywność" to tak najprościej mówiąc to ustawianie jak czy ciągnik po przełączaniu dźwigni rewersu ma ruszyć gwałtownie czy tak jak by się ruszyło na pół sprzęgle.
  6. witam. jeśli taczki są jeszcze dobre to kalibracja powinna pomóc, a z pewnością nie zaszkodzi. Można też pokombinować z agresywnością ruszania.
  7. Z fotografii wynika że jest tam klin noskowy. Aby zdemontować to koło musisz jeśli to możliwe najpierw delikatnie wbić je na oś, następnie wybijakiem w kształcie stożka wyciągnąć ten klin i dopiero ściągaczem zdjąć koło.
  8. Czym szersze pasy tym lepiej( wybaczaja większe błędy złego zbierania materiału) przy normalnej szerokości pasa spinki są ok. Nie wiem jak trwałość klejenia i jego cena ale dobra jakościowo złączka kosztuje około 100 PLN i wytrzymuje 1000 sztuk min.
  9. Jeśli podnośnik zareaguje na ręczne wciśnięcie cewki sprawdź czy przypadkiem nie zepsuł Ci się przycisk na błotniku.
  10. wg opisu drgania pojawiają się przy pokryciu się pewnej prędkości z obrotami. mówisz o przechylaniu na prawe, lewe kolo w jakim staniw sa opiny? gdy zaczynaja się drgania zmień szybko obroty w górę lub w dół jesli drgania znikną to niczym się nie przejmuj.
  11. mialem podobny problem. winy okazał się jeden z czujników przy pedale sprzegła od jego dolnego położenia.
  12. obie wskazują układ hamulcowy. sprawdź poziom płynu w zbiorniku.
  13. kolego czy do odpalenia musisz ustawić gałka od biegów w położeniu neutralnym? bo jeśli tak to prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik od zabezpieczenia przed przypadkowym uruchomieniem. jeśli jest uszkodzony w łatwy sposób da się go ominąć
  14. rozumie że chodzi o guzik od cofania podajnika siatki. Czy jeśli tego nie zrobisz to nie wyrzuca ci błędu na sterowniki??? jeśli tak to masz źle wuregulowany potencjometr od podawania siatki.
  15. kozob

    Ares 546 RZ

    Jeśli problem pojawił się wraz z kontrolą od filtra to prawdopodobnie sterownik skrzyni blokuje wszystko aby w związku z niedostatecznym smarowanie nie uszkodzić skrzyni. Zamień filtry i olej jeśli problem nie ustąpi szukaj przyczyny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj