radzik445

Members
  • Ilość treści

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

1 obserwujący

O radzik445

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/02/1983

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2001 wyświetleń profilu
  1. Cześć masseyowcy, Od wakacji jestem posiadaczem mf 5709m, i szukam odpowiedniego forum/działu forum o tych ciągnikach. Pierwszą zagadką jest jego moc, hamował go ktoś? Pozdrawiam Radek
  2. Jest różnica z drugą chłdnicą? Polecasz? Tak plug&play?
  3. Fotel podłączony na stałe trojnikiem spod czujnika ciśnienia a dalej wężem tekalane do podstawy. Ładnie działa, zobaczymy ile wytrzyma sprężarka. No chyba że wpadnie mi do głowy lepszy pomysł. Macie w belaruskach drugie fotele dla dzieciaka/pomocnika?
  4. Zastanawiam się jeszcze, jaki sposób będzie lepszy, czy pójść w ten elektryczny kompresorek za 500 i fotel przerobić tak, żęby pompować sam miech bez tych zaworków i regulatorów, czy po prostu podłączyć się pod ori butle i czekać na remont sprężarki. za 500 pewnie ją ze 2 razy zregeneruję
  5. 60zł, podstawa pochodzi ze złomowanej ciężarówki. Tam było zasilanie powietrzem z układu pneumatycznego auta i nie ma w podstawie fotela kompresora sasilającego. Też mam ciężarówkę i w niej powietrze jest prawie non stop podawane do fotela gdy ten pracuje na nierównościach.
  6. Dla poprawy komfortu zamontowałem pod ori krzesło podstawę fotela pneumatycznego. Teraz nie wiem jak go zasilać. 1- W pierwszej opcji można skorzystać z instalacji pneumatycznej ciągnika. Ta musiała by chodzić non stop i niektórzy mowią że nie wytrzyma próby czasu. Czy ktoś wykończył tą sprężarkę? 2- zasilanie sprężarką elektryczną. Czy powietrze z niej podłącza się bezpośrednio z fotelem czy jest jakiś zasobnik? Czy silnik elektryczny tej sprężarki pracuje non-stop po włączeniu zapłonu czy jest tam jakiś wyłącznik? Ciągnik ma 10 lat i 2800h nalotu, latem jezdzi sporo z przyczepami, pneumatyka jak na razie bez awarii Pozdrawiam
  7. Idzie to przerobić? Tzn do bel 82 przerobić zębatki z turbo?
  8. A czy przypadkiem nie ma dwóch różnych pomp olejowych? Ciekawe czy są one zamienne p&p
  9. W przednim moście ( krzyżakowy ) pojawił się wyciek oleju. Puścił uszczelniacz przy tym podwójnym krzyżaku idącym do zwolnicy, sama zwolnica szczelna. Trudno ściągnąć zwolnicę? Naprawiał to ktoś? Jakieś sugestie/porady? Pozdrawiam
  10. Tylko kombajn nie jest przystosowany do zapalania zimą. Latem i jesienią wystarczy te 145Ah
  11. WG belarusy mają dopiero od niedawna, ( tkr 6 i 7 go nie mają ) więc wątpię żeby bel z filmu powyżej go wogóle posiadał. Blow do diesla nie jest konieczny a jego brak słychać właśnie po odpuszczeniu gazu na tym samym filmiku
  12. Seweryn, po zamontowaniu korektora regulowałeś ręcznie dawkę? Jakie odczucia?
  13. Później tzn po ilu mth? W moim trzęsie od nowości w zakresie 6 -7.5km/h. Teraz jest 1100mth i bez zmian
  14. 15W 40 to minerał i taki właśnie masz nalać 10W 40 To już półsyntetyk i NIE lejesz go do ruska. Moim zdaniem szkoda czasu i PLNów na przepłukiwanie silnika. Spuszczaj stary olej, zalewaj świeży i niczym się nie przejmuj, i tak za kilka motogodzin będzie czarny
  15. Sprawdź ile turbina dmucha, oraz czy połączenie turbo-kolektor dolotowy jest szczelne.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj