Też na wiosnę miałem ten problem u 2 diagnostów, dopiero trzeci zrobił przegląd i wpisał że przyczepa ciężarowo rolnicza, a w wk bez problemu poszło i nie chcieli żadnych dodatkowych dokumentów
Przyjmowali u was faktury za nawóz z poprzedniego sezonu bo u mnie powiedzieli że nie potrzebne a cena wg GUS jest sporo wyższa niż ta co mam na fakturach
Odkręcasz z boku 4 sruby na imbus, zdejmujesz piastę, wyciągasz tryb z oska i zmieniasz lozyska, bardzo prosta robota, w necie jest katalog, tylko zaznacz se położenie talerzy
Miałem to samo winna była cewka gaszenia, spr czy cyka po włączeniu zapłonu. Ja wymieniłem na nową, ale starą udało mi się naprawić, winne były przetarte tulejki ślizgowe, koszt tulejek to parę złotych.
Też myślę o niej, największa wada jak dla mnie to niskie koła, w 3 osiowej można dopłacić do kół 22,5 a tu największe to 19', orientowałeś się ile teraz kosztuje?