mariank1

Members
  • Ilość treści

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O mariank1

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/17/1981

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

2668 wyświetleń profilu
  1. Proszę o szybką odpowiedź czy w 385- 8011 można zmienić stary blok na nowy i czy reszta części jest do przełożenia.
  2. Witam. Pytanie czy wymiana w silniku 385 starego bloku na nowy typ wiąże się z wymiana innych części pompy wału itp. Proszę o szybką odpowiedź
  3. kupię silnik do 8011 385 stary typ na szybko do założenia
  4. Niestety ciekło po tulejki. Więc silnik poszedł do remontu.
  5. Musiałem wyciągnąć silnik. Więc okazało się że ten wałek krótki co wchodzi na sprzęgłowy jest uszkodzony. Więc do wymiany, wiadomo od razu do wymiany jest wspolpracujcy taki z podwójnymi kołami skośnymi. Luz ma tez kolo pośrednie które napędami koło pompy wspomagania. Więc chciałem zobaczyć co i jak. Spuściłem olej z pośredniej i miałem chyba tylko z 3 litry. To normalne? Bo olej ze skrzyni dostaje się do komory wzmacniacza . Wałek sprzęgłowy ma luzy na wzmacniaczu i teraz nie wiem czy to wina łożyska czy luzu na koszu wzmacniacza. Luz jest taki że jak wcisnęła i zadziała hamulec skrzyni to wałek na odchyli się jakieś 1cm. Jak odkręciłem dekiel boczny z pośredniej to wzmacniacz śmierdzi spalonymi tarczami. Nie wiem czy dlatego że nie było oleju i się paliły tarczki. Uszkodzone były uszczelniacze na tulejki łożyska wyciskowego i może dlatego nie było oleju w skrzyni pośredniej. Może to dużo pytań ale może ktoś rozbierał i wie co z czym. Bo jak będę miał coś robić z wałkiem sprzęgłowy ma to chyba wywalam wzmacniacz.
  6. Witam. Teraz po zimie po odpaleniu zetora 8011 zaczął się grzać wiec dolałem płynu. Weszło 5 litrów wiec mnie zastanowiło. Okazało się ze oleju jest full na miarce. Wiec płyn poszedł w olej. Silnik jest na płynie jeszcze na zimę dolałem dla pewności koncentratu żeby nie zamarzło. Od stycznia nie był odpalany. Odpalił ładnie nie kopci, ładnie pracuje, wiec chyba nie uszczelka. Silnik jest starego typu z płaszczem wodnym w misce. Nie podejrzewam żeby zamarzł, ale nigdy nie wiadomo. Od czego zacząć poszukiwania?
  7. Witam Czy ktoś z użytkowników 187 może napisać ile ma szerokości po zewnątrz w kołach i ile ma szerokości całkowitej bez hedera. Bo heder to może być chyba 2.5 lub 3m, takie dane są internecie. Chodzi o te dane do ewentualnego transportu na jaką lawetę by wszedł.
  8. No tak. Masz rację. Sprzęgło rozłącza a hamulec skrzyni blokuje skrzynie a nie silnik. Zacznę od rozrusznika. Dzięki za odpowiedź.
  9. Taka teorię jeszcze sobie wydymualem, że taśma hamulca może na bębnie się nie luzuje. Albo coś z tym hamulcem skrzyni, że jest źle wyregulowana i to ona trzyma i wtedy wciśnięcie sprzęgła do końca może trzymać. To tak po przeczytaniu postów na tematy tych ciągników. Ciągnik mam rok i nie mialem tego typu tylko 360 i 330. Nie wiem czy rozrusznik od temperatury silnika może co szwankować. Bo to jest objaw troche taki jakby siadał akumulator. Czyli ma chęć zakręcić i troche szarpnięcie i staje.
  10. Witam. Mam pytanie co do skrzyni. Żółw - zając działa. Ciągnik na zimnym odpala bez problemu - od strzała. Ale jak na przykład w czasie pracy ciągnik jest rozgrzany zgaśnie na zającu to rozrusznik nie może przekręcić, tak jakby coś trzymało. Wtedy przerzucam na żółwia ale i tak musze odczekać jakieś 15 min i wtedy odpala. Ale jak np. przed zgaszeniem przerzucam na żółwia wcześniej i przejadę parę metrów to odpala bez problemu. Jest trochę uciążliwe bo jak w czasie pracy na polu przypadkiem zgaśnie to trzeba czekać na odpalenie.
  11. Tak trzeba. Ja podpinam wąż po złączkę z tyłu i pompa do banki. Mam też pytanie odnośnie tego filtra z siatkami do czyszczenia na nim jest kierunek strzałka przepływu. W którą stronę ona powinna być do przodu ciągnika.
  12. To raptem masz 35 mm na promieniu, czyli przód będzie stał niżej tylko o tyle, wiec tak naprawdę nie zauważalnie przecież. Tylko dobierz dobre felgi z odsadzeniem odpowiednim bo ja mam problem z tym problem tak jak wyżej pisałem.
  13. Ja mam w zetorze 8011 z tylu 16.9-34 i z przodu 10/75-15.3 to stoi równo, ale wydaja się wizualnie jakby za male. Chciałem kiedyś dokupić takie opony jak wrzuciłeś ale ceny są spore.
  14. Lepiej jest na pewno przy siewie czyli wtedy gdy mamy uprawione pole bo się nie zapada, ale z drugiej strony na takich szerokich jak mam 10/75-15 z podłużnym bieżnikiem jest naprawie utrudniony skręt potrafi pchać ziemie i nie skręcić. Miałem też przypadki w mokrym terenie wczesną wiosną że potrafił przód pchać ziemie i ciągnik się kopał. Więc szerokie opony na przodzie jak coś to tylko z bieżnikiem typowym dedykowanym do przednich osi lub może jodełka.
  15. Dzięki za odp. Raczej dać nową uszczelkę czy bawić się w silikony?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj