stepek93

Members
  • Ilość treści

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Good

3 obserwujących

O stepek93

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 03/11/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    CIN

Ostatnio na profilu byli

2748 wyświetleń profilu
  1. Hitech nie ma pompy o zmiennym wydatku hydraulicznym więc nie ma tak zwanego 'ls'. Niewiem jaka przyczepę chcesz kupić, ale dziś większość maszyn jest dostosowana do pracy z ciągnikami o hydraulice ze stałym i zmiennym wydatkiem. Przy bloku zaworowym maszyny masz pokrętło, którym 'przestawiasz' maszynę na 'ls' lub 'open centre'. Jeśli masz hitecha i to przekręcasz pokrętło na to drugie ustawienie, wpinasz zasilanie i powrót maszyny w jedną parę hydrauliki, dajesz stały przepływ oleju a złącze 'ls' pozostaje nie wpięte. Taka mała uwaga - powrót oleju z maszyny radzę wpinać w wolny spływ ciągnika . . .
  2. Do tego nie potrzeba żadnej instrukcji serwisowej, rozjeżdżasz ciągnik, wymieniasz oring i uszczelniacz i zjeżdżasz spowrotem.
  3. Sprawdź czy wszystkie wałki, które podają siatkę obracają sie lekko. jeśli na którymś wałku łożyska stanęły to siatka niebedzie podawana tylko zrywana.
  4. Ta VALTRA tylko prowadziła przyczepę na pokazy. Docelowo chodziła z nią t174.
  5. Literka 'D' oznacza posiadanie wałów wyładowczych (discharge roller) ps. Mateusz na pokazach niemówiłeś, że wstawisz zdjęcie
  6. Podałem Ci dane z serwisówki. Dużo czy nie, niebyło nigdy z tym problemów
  7. stepek93

    Valtra 6200

    A co wałka - powinna wyświetlić kod błędu powodującej usterki. Na wyświetlaczu bocznym pokazuje błędy.
  8. stepek93

    Pompa wtryskowa

    W 8150 do nr silnika: L24138 jest pompa o oznaczeniu DB4629-5244, natomiast 8150 od nr: L24139 oraz 8150 Hitech ma już pompę DB4629-5364.
  9. stepek93

    Pompa wtryskowa

    Jeśli masz silnik o oznaczeniu 620 DSRE, a taki miały 8150 Hitech to tam powinna być pompa o właśnie takim oznaczeniu.
  10. Wlew oleju do skrzyni znajduje się między 'uszami' do łącznika centralnego. Nie trzeba ściągać koła ani zbiornika, trzeba się tylko wysilić i położyć pod ciągnikiem. . .
  11. Każda VALTRA w versu, direct oraz active mają osobny układ oleju hydrauliki. Zbiornika niezauważysz bo jest on wbudowany w ramę. Możesz to też poznać po dodatkowym bagnecie/miarce oleju przy schodach od lewej strony kabiny. Bardzo dużo by pisać na co zwrócić uwagę przy kupnie, sprawdź wszystkie podzespoły, funkcje i opcje ciągnika. Niespotkałem się, z tym żeby ktoś profilaktycznie wymieniał tarczki w przekładni, jeśli niema poślizgu sprzegieł i ktoś serwisował na czas i zgodnie z zaleceniami to poprostu będą w porządku.
  12. stepek93

    Valtra N103. 4

    Tak, obydwie należą do jednego właściciela. Powiem więcej- ma dwa zestawy takich przyczep. Co do tych zaczepów i wysuwanego tyłu w 3osiowej dopytam jutro, bo dwuosiowa na 100% ma wysuwaną podłogę
  13. Dlaczego z góry zakladacie, że to wina turbiny? To, że w samochodzie komuś padła wcale nie oznacza, że w ciagniku też nawalila. Odczytaj najpierw kody błędów a dopiero potem coś zakładaj. Na 90% problem dotyczy układu paliwowego i to tam szukalbym przyczyny. Sprawdź filtry, zobacz czy niema w nim wody, czy są to zamienniki czy oryginalne. To tyle na początek.
  14. Wyświetla jakiś kod błędu? Jeśli to wersja versu/direct to w podłokietniku sprawdź czy niepojawił się obrazek książki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj