Givera

Members
  • Ilość treści

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O Givera

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 03/05/1984

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1979 wyświetleń profilu
  1. Hej Seba udało Ci się rozwiązać problem z tym błędem? Ostatnio u mnie w 7619 wywaliło to samo (w tym samym czasie wywaliło błąd zbyt wysokiej temp przekładni) i ciagnik w trybie awaryjnym skrzynia jedzie max 5 na godzinę. Zaczynamy od wymiany filtrów i oleju ale pewnie coś z elektroniką walnęło.
  2. Jak @Bercik92 napisał; jeżeli na przednich oponach masz jedną stronę ściętą protektora drugą nie to coś jest albo ze zbieżnością albo z tulejkami mocującymi koła (nie wiem jak to się zwie) U nas tak się dzieje, nie naprawiałem tego bo w moim przypadku opony do wymiany żeby spr. co jest faktycznie powodem dlatego zbyt drogi biznes na razie.
  3. Generalnie po 10 latach Minusem i plusem jest jego długość - krótki to na polu zawraca prawie w miejscu, na drodze każda dziura odczuwalana w kabinie ( bez amortyzacji) Generalnie większych awarii orpócz pompy heydrauliki głównej ale to wina nie zakręconego korka wlewu, ch*j wie jaki syf tam poleciał i pompa sie posypała. Łożysko na wentylatorze poszło pare złotychnaprawa, na szczęście nie uszkodziło chłodnicy. Uszczelniacze na przednim moście ale e od tych baniek na kołach poszły oba jeden po 7 drugi po 9 latach. Potencjometr EHR śrubka się odkręciła i nie rabotał, troche rozbierania i naprawione. Z tyłu czujniki EHR przy ramionach podnośnika wyrabia się mocowanie, pęka i czujnik sie obrucił i kable oberwał na szczęście dało sie zlutować ( nowy 1,5k). A i jeszcze sprężarka klimy padła coś sie rłoczki przytarły, wymieniona. Tłumnik pęka jak szalony i to bardzo szybko po 3 latach zaczęło sie sypanie. Tak można być zadowolonym, Spalanie w siewie z agregatem kongskilde koło 10l/ha orka overum 4 skiby 4*45 w zależności od warunków i klasy ziemi od 15 do 20 na ha. Mimo takiej listy nie ma co nażekać, są gorsze przypadki np.: Upadły jeleń z Youtuba ciągnik roku nie ma a sie sypie jak piasek w klepsydrze :(. Powodzenia w naprawie; warto obczyścić chłodniczki od klimy i nagrzewnicy lubia się za***ać kurzem.
  4. Hej, ja wymieniałem u siebie to ustrojstwo:/ w Lambo, u Ciebie będzie zapewne w tym samym miejscu bo to praktycznie te same ciągniki tylko inny kolor. A zatem tenże opornik znajduje się przy wentylatorze dmuchawy z lewej strony. Aby dostac się do niego musisz zdjac cały lewy bok (tapicerke nad błotnikiem) wówczas będziesz miał dostęp do tego wentylatora. Niestety aby ten opornik wymontować trzeba wymontować obudowe wentylatora bo od spodu jest kostka i śrubki które go rzymają z tego co pamiętam, niestety jedna ze śrub które trzymają obudowe jest wkręcana od środka tam gdzie chłodnice są (nr 34 na rysunku). Aby nie wymontowywać chłodnic ( w cholere problemów kolejnych) przciąłem śrubę. A dalej jakoś poszło. Na obrazku nr 47 to jest ten rezystor, w serwisie mi mówili że jest jeden (na obrazku widać dwa bo z drugiej nr 54 ale prawej storny nie rozbierałem nigdy do wentylatorów więc nie wiem czy tma też jest) i u mnie było właśnie przy lewym wentylatorze nawiewu. Tutaj masz link jak wygląda ten opornik, ja kupiłem w serwisie ponad 100zł kosztowało https://www.sklep-rolniczy.pl/opornik-dmuchawy-deutz-same-lamborghini,4,18046,42356 Jakbym cos niezrozumiale napisał pisz postaram się pomóc w miarę moich możliwości.
  5. Wychodzi na to, że gdy sie skontaktujesz z dealerem można uzyskać dostęp do katalogu online, nie wiem jak to jest jak sie kupuje używke. https://www.agcopartsandservice.com/eame/pl_PL/parts/brands/valtra/parts-books.html
  6. Żebyś mógł ransportować na kółeczku to koło musi być do tego przystosowane, oraz musi być z przodu na wierzy bolec na sprężynie, który zablokuje obrót pługa (zakładam że to obrotowy) Przy niedużych odległościach nie wiem czy jest sens montować.
  7. Dzięki za całą rozpiskę, chyba ogarnąłem to do kupy.
  8. Tak chodzi o sprężarkę klimatyzacji zamontowaną poniżej alternatora.
  9. Witam potrzebuję zdjęcia podłączenia kabli od klimatyzacji do wiązki eletrycznej. Byłbym wdzięczny za fote z tego miejsca. Od klimy odchodzi kostak 1pinowa i 3pinowa przydałyby mi się zdjęcie z kolorami kabli w tych złączach. Pozdrawiam
  10. Mam nadzieję, że nie za późno ale moze przyda Ci się w przyszłości. Nizej zamieszczam linka do katalogu części online ( wpisujesz model i przeglądasz): https://partscatalog.deere.com/jdrc/
  11. Usterka została naprawiona przez serwis, poprzez przeczyszczenie z tyłu przy kołach (na każdym kole taka śruba wystaje i to było rozbierane i czyszczone) jakiegoś mechanizmu który po prostu się przybrudził przyrdzewiał i nie odbijał z odpowiednią siłą aby odblokować hamulec.
  12. Schodzicie z tematu o spalaniu są inne tematy DeutzFahr Agrofarm 85 atak przedni most części 2000tys robocizna serwisu złożenie mechanizmu do kupy 200zł całość rozebraliśmy sami nie wiem czy ta nauka była warta zaoszczędzenia 1tys zł co prawda zima była, sprzęt nie był potrzebny. wymiana potencjometru sprzęgła i kalibracja 1500 zł z robocizną kalibracja skrzyni, zlokalizowanie usterki odpowiedzialnej za nie działającą klime - wymiana czujnika, nabicie, spr szczelności i robocizna 1500zł Lamborghini R6 130 (hektar orki 4skiby spalanie 15-18l, koło godziny ) Główna pompa 3300zł plus olej hydrauliczny do tego cały do wymiany 20zł/litr wymienialismy sami uszczelniacz przedniego koło wymiana 800zł z robocizną elektrozawór od półbiegu H 300zł samemu wymiana wyrobione cięgno serwis 3500 za komplet bo nie da się w częściach, tokarz dorobił za 150zł sprężarka zaciął się zaworek regeneracja 1500zł wentylator od nawiewów 500zł i całe wybebeszanie kabiny masakra Jeszcze jeden sprzęt w którym na gwarancji było robione więcej niż w wyżej wymienionych 2 aż szkoda gadać... ale człowiek uczy się na błędach nigdy więcej. Porównajcie sobie teraz ile spali stara dobra 60-tka na zaoranie tego ha i ile to będzie trwać nie wspomnę o wygodzie pracy a zdrowie się ma jedno. Znajomy kupił zachodni sprzęt 130 konny przed wejściem do uni za 90koła po wejściu kosztował ponad 200tys więc widać komu dopłaty są oddawane. Pozdrawiam wszystkich, nie ma co się mijać z prawdą, zachodni czy nasz wszystko się psuje to jest tylko sprzęt, ale za te grube pieniądze myślę że oczekujemy więcej niż dostajemy.
  13. Witam Proponuję przeszukać katalog online john deera: http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt wpisujesz tylko model "2058" i masz niżej serie wypuszczane tu już trzeba wiedzieć co i jak albo porównywać schematy z realnym wyglądem podzespołów nic trudniejszego.
  14. Arek wszystko ładnie pięknie ale muszę znaleźć ten bezpiecznik termiczny a niestety nie mam katalogu części. Rozebrałem swój burdel na ile mogłem, niżej macie zdjęcia: http://zapodaj.net/4c596b303e4aa.jpg.html tutaj widać jakiś komputer który jest pod panelem z potencjometrami od wentylacji i klimy ale przy nich nie ma żadnej kostki z bezpiecznikiem http://zapodaj.net/d114e5021efa7.jpg.html tutaj za chłodnicami są 4 kostki(przekaźniki) czarny załącza klimatyzaję, pomarańczowy 4 bieg, brązowy przekaźnik zamyka obwód przy biegu 3 a przy 4 biegu się rozłącza na środku zdjecia na dole przy końcu rączki od hamulca widać kostkę w niej jest mała płytka na której są jakieś oporniki ale nie widać po nich przepalenia, od niego odchodzi kabel z czujnikiem temperatury który jest przymocowany do chłodnicy także podejrzewam, że to od klimy jest Do silnika od spodu dochodzą tylko 2 kabelki także przy widocznym wentylatorze raczej nic nie mam jest jeszcze jeden po prawej stornie kabiny ale trochę boję się że ta rozbiórka będzie zbyt czasochłonna ale jak mus to mus. Acha pod tą blachą są tylko chłodnice nie ma tam żadnych kabelków nic z tych rzeczy. A do serwisu dzwonie i się dopytuje, tam facet całkiem pomocny jak wie co i jak to pomaga. Wiesz niekiedy lepiej zapalcic apre stówek i nie tracić czas który w tych czasach jest nieoceniony niekiedy Pozdrawiam i dzięki wszystkim za pomocne rady
  15. A powiedz mi tomek0889 przy jakim sprzęcie i w którym miejscu to miałeś. Dostałem się do wentylatora z lewej strony ale nic takiego tam nie widać. Niedaleko wentylatora jest jakiś "czujnik" bo idzie kabelek do chłodniczki ale to chyba jakaś część podgrzewacza lub klimatyzacji. Jak pomyślę o zdejmowaniu prawej części nadkola gdzie są wszystkie te wajchy od hydrauliki to mi się niedobrze robi. W miejscu gdzie są bezpieczniki też nic takiego nie widziałem. Brata bujnę to cyknie zdjęcie tego bajzlu. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj