max696

Members
  • Ilość treści

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

6 obserwujących

O max696

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 10/13/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

4683 wyświetleń profilu
  1. Witam, udało ci się może wymienić pompę na zębatą, jak to rozwiązałeś ?
  2. Witam, kolega w swoim 2140 ma podobny problem, po rozgrzaniu przestaje działać wspomaganie, podnośnik. Na jednym z filmów na YT mechanik tłumaczył ze jeśli po wymianie uszczelnień w skrzyni sprawdzeniu pomp, problem nadal będzie występować to dołoży dodatkową pompę zewnętrzną, która będzie tłoczyć olej bezpośrednio do pompy głównej. W komentarzach ktoś napisał że zrobił taką przeróbkę i ten sposób rozwiązał problem, pytanie mam takie, skąd można wziąć zasilanie tej dodatkowej pompy, czy w skrzyni jest jakiś wolny korek gdzie można by się podłączyć, czy zostaje tylko wpięcie się w korek spustowy, ewentualnie wiercenie dziury w bloku ?
  3. Najdroższa c330 jaka widziałem https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-330-jedyny-taki-CID757-IDjP7VL.html#e8494bed61 chciałbym usłyszeć jak chodzi ten nowy silnik
  4. Własnie rozglądam się za jakąś osią od rozrzutnika, samozbierającej, rcw, albo autosanki na małych bębnach, tylko że wszyscy cenią za oś z kolami ok 1200zł, co jest dla mnie stanowczo za duża kwotą, kiedyś widziałem na OLX okazje za 450zł os z dobrymi oponami to poszła w jeden dzień. Oś od d44 mam z oponami ale przyczepa na 20' będzie za wysoka aby ja komfortowo używać, czym niższa tym lepsza.
  5. Własnie tez myślałem o wspawaniu nowych środków do felg 15,3, tylko wtedy rozstaw będzie chyba za szeroki w stosunku do c330, będzie trzeba szukać chyba jakiejś osi. Dzięki
  6. Te 17,5, masz je założone na oś z dużymi bębnami (d44)? Przerabiałeś jakoś felgi, mógłbyś podrzucić jakieś zdjęcia jak to wygląda? Pytam bo mam zamiar zrobić wywrotkę i nie wiem czy robić ja na tej osi czy szukać jakiejś na opony 15,3. Pisze tutaj ponieważ nie mogę wysłać ci PW
  7. Witam, kupiłem ostatnio nieużywane rozpylacze z lat PRL, są to WZM D1Z1.001B, czy będą one pasować do C-330, w internecie nic o nich nie ma i nie wiem czy je zakładać.
  8. Mieszkam w terenie górzystym wiec powinna mieć hamulce. Najtansza i najprostszą opcją będzie zrobienie tego o czym pisalem na początku, wzmocnić felgę i wspawać tarcze z otworami na szpilki. Kupno mniejszych używanych bębnów byłoby pewnie mniej opłacalne no i jeszcze kwestia przerabiania szczęk.
  9. Duża opona 8.25-20 mała 10/75-15, 21cm różnicy w wysokości https://zapodaj.net/5ebe63ec39aed.jpg.html https://zapodaj.net/87aebea8d94b3.jpg.html https://zapodaj.net/eed7313c5d1e9.jpg.html Chodzi Ci o bębny hamulcowe pasujące na felgę 15,3 np od d47? Przecież nie założę ich na os od d44
  10. I jak założyłeś te 15,3? Sam myślę o zrobieniu jednoosiówki z takiej osi i założenie na nie 15, mam jedna taka felgę i trzy R20, z jednej wyciołem środek z otworami na szpilki i przymierzałem do 15, musiałbym ją wspawać na wysokości zaznaczonej kreska aby bęben wszedł jak najdalej https://zapodaj.net/5fce9615cd6aa.jpg.html i zapewne musiałbym wzmocnić felgę w tym miejscu jakimś pierścieniem aby wytrzymała ona 3,5t. Bęben z felga wyglądałby mniej więcej tak https://zapodaj.net/88b4755caf5b1.jpg.html. Co myślicie o takiej przeróbce? A moze próbował ktoś założyć felgę 17,5 z samochodu ciężarowego na taki bęben, zna ktoś wymiary wewnętrzne takiej felgi? średnica bębna od d44 to około 43cm. izydor różnica miedzy opona 20 a 15 to około 20cm wiec sporo kiedy trzeba taka przyczepę ladować recznie
  11. Tutaj widać że jest to zapalniczka: http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/lightbox/143689-radio-w-mf-565/ a na tym filmie widać zaślepkę: https://www.google.pl/search?q=MF+565&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiq__DUlL7PAhXFCSwKHY5nBDwQsAQIHQ&biw=1920&bih=950#imgrc=kB2spSCSkNWN_M%3A Instrukcja strona 16 https://www.manualslib.com/manual/1000879/Massey-Ferguson-Mf-565.html?page=16#manual CIgar Lighter
  12. Komutator wygląda tak: https://zapodaj.net/bc1903be6398e.jpg.html https://zapodaj.net/11f967db33e8b.jpg.html https://zapodaj.net/26543e4276eea.jpg.html https://zapodaj.net/6f6fd04dd94e1.jpg.html Ogólnie rozrusznik po tej naprawie chodził bardzo dobrze, dopóki benidks się nie posypał, ale dostałem inny wiec jeden problem mniej. Poszukam zakładu w którym regenerują takie rzeczy i oddam no nacięcia (bo chyba nic więcej nie trzeba jeśli chodził do tej pory dobrze?). A tak z ciekawości, to co się będzie dziać jeśli naciec nie będzie? Mam jeszcze pytanie, macie jakieś sposoby na założenie tego pierścienia zabezpieczającego bendiks?
  13. Bendiks oddam jeszcze do tego fachowca, moze naprawi a moze znajdzie inny, jak nie to będę myślał dalej. Po rozkręceniu rozrusznika zobaczyłem że podczas naprawy elektryk przetoczył komutator, do tego stopnia że jest gładki (zostało kilka niewielkich rowków), i może dlatego powiedział żeby go oszczędzać, wiec zastanawiam się co moze się w takim rozruszniku jeszcze zepsuć, bo jeżeli kwestia jego poprawnego działania przez kilka lat byłoby tylko wymiana wirnika i bendiksa, to jednak byłoby to bardziej opłacalne niż kupno szybkoobrotowego, który raczej jest mi zbędny i rożne opinie o nim czytałem, a w zimie ciągnika prawie nie używam. Nie chce być "mądrzejszy od innych" ale rozważam rożne opcje, bo przecież rozruszniki jak i alternatory to elementy możliwe do regeneracji, więc jezeli obudowa jest cała, tulejki/szczotki nowe to co tam się może zepsuć, wirnik, cewka i bediks?
  14. Witam ponownie, w rozruszniku posypał mi się bendix, pękł seger, zniszczona jedna plastikowa koronka, mam pytanie czy jest możliwość jego naprawy, czy trzeba kupić nowy?
  15. Miałem możliwość oddania do naprawy rozrusznika i tak zrobiłem, zostały chyba wymienione tulejki, nie wiem czy co jeszcze zrobiono ale kręci jak nowy, gościu powiedział żeby go oszczędzać bo już swoje przerobił. Usługa była darmowa wiec nie miało sensu grzebanie przy nim, dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj