szymong1234

Members
  • Ilość treści

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

37 Excellent

7 obserwujących

O szymong1234

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3807 wyświetleń profilu
  1. szymong1234

    Pług

    Jak ktoś nie umie tego porządnie zrobić to powie że to nie możliwe ale zapewniam was że to jest do zrobienia. Co do tego zęba to też można by to zrobić tak że by był niemalże jak oryginał tylko jak coś kosztuje 100zl to się nie opłaca bawić nawet z tym. Taki przykład podam. Kiedyś słubice w atlasie prostowaliśmy na gorąco, zahartować to jak należy. Parę lat to działało aż pług sprzedaliśmy i z tego co wiem dalej to działa. Większość dzieci Agrofoto powie że to nie możliwe.
  2. szymong1234

    Pług

    Nic nie pisałem o ukrywaniu wady przed sprzedającym ale prawda jest taka że jak zaczniesz ciąć, spawać i wzmacniać ten pług to nikt ci za to nie zapłaci przy ewentualnej sprzedaży a wręcz będzie chciał zbić cenę. Takie prostowanie dobrze zrobione to o wiele więcej roboty po prostu a nie jakaś wada.
  3. szymong1234

    Pług

    Jeżeli robisz sobie to lepiej przeciąć ramę na górze i dogiąć do dołu, zaspawaj szczelinę i zrób nakładkę z jakiegoś ceownika. Nakładkę możesz dać po całości. Ewentualne niedoskonałości możesz wyrównać podkładkami. Jak na sprzedaż to grzej ramę bo z nakładkami nikt nie kupi.
  4. Skoro tak piszesz pewnie tak było. Ja nigdy nie narzekałem na nadmierne spalanie w Magnum 7130 a mamy takiego w gospodarstwie kilkanaście lat. 7250 dopiero kupiony to jeszcze nie przetestowany. Tak z ciekawości ile spalił Fendt na ha i jakie ukształtowanie terenu i rodzaj gleby.
  5. To ten z Nor, nie od Roromanowskich. Znam te ciągniki i nigdy nie narzekałem na nadmierne spalanie.
  6. Tak jak w Ursusie ciężkiej serii tylko tam jest to realizowane w bocznym deklu w korpusie skrzyni biegów. Wyciąga się tam wałek na drobny frez a wkłada normalny.
  7. Ten Górny to na 90% 1000 obrotów. Ten na dole to może jakaś osłona wałka. Spróbuj ją jako może odkręcić.
  8. Powinien mieć tak jak w linku poniżej: https://www.wengers.com/pto-unit-dual-speed-1349488c-r.html
  9. Zazwyczaj jest 10-11 łap na 3metry i są ustawione w 3 belkach a nie w dwóch.
  10. Małe sprostowanie. Byłem w błędzie z tą pompą i wprowadziłem kilka osób w błąd. Podkręcenie dawki paliwa nie odbywa się jedną z dwóch śrub na pompie a śrubą schowaną pod deklem poniżej tych dwóch śrub. Im bardziej wkręcisz śrubę tym większa dawka. Ja dałem 1.5 obrotu i dopiero teraz czuję prawdziwą moc Magnum. Poniżej zdjęcie tego dekielka. Pozdrawiam.
  11. Trochę to pomoże bo mniej oleju przez przewód powrotu będzie wracać ale olej z siłownika i tak będzie musiał przez dwa rozdzielacze wracać a jak powrót do skrzyni bezpośrednio będzie to olej tylko przez jeden rozdzielacz wraca. Zrób próbę i wypnij przewód powrotu z tyłu ciągnika, odkręć szybkozłączke i podepnij pod skrzynię i sprawdź różnicę.
  12. Jeżeli rozdzielacz ma wpięte zasilanie i powrót pod wyjścia z tyłu to znaczy że zasilanie i powrót idzie poprzez orginalny rozdzielacz. Nie jest to błąd ale ma pewne ograniczenia. Podpinając powrót bezpośrednio do skrzyni biegów (któraś w tym przypadku jest zbiornikiem oleju) przyspieszy opadanie siłowników jednostronnego działania. Można też poprzez trójnik podpiąć do powrotu te zaślepione wyjście ale to nie jest konieczne lecz zalecane. (Powrót- oznaczenie T - tank czyli zbiornik -ciśnienie oznaczenie P - presure Warto na przyszłość zapamiętać.)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj