zgrywus223

Members
  • Ilość treści

    166
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Good

5 obserwujących

O zgrywus223

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podkarpacie
  • Zainteresowania
    Rolnictwo
    Mechanika
    Elektryka

Ostatnio na profilu byli

2411 wyświetleń profilu
  1. Były w kilku miejscach. Ja u siebie zauważyłem na wsporniku tylnej osi i gdzieś na skrzyni biegów też był ale dokładnie już nie pamiętam umiejscowienia.
  2. Ten w wlewem na pokrywie klawiatury też jest jak najbardziej oryginalny. Zarówno w Bizon Super jak i Rekord. Kwestia rocznika kombajnu. Ten ze zdjęcia z kaloszem przy misce to jest starszy typ po prostu. Bizonki u mnie wszystkie miały z wlewem na górze, a najstarszy był 87'.
  3. Jeśli wygina ci na boki to dospawaj płaskownik od spodu w poziomie, a jeśli nie to pozostaje dopasować z innego ciągnika. Pozdrawiam
  4. Wzmacniacz momentu jest ? Próbowałeś przesterować ?
  5. Najlepiej w tym łączniku pomiędzy chłodnicą a chłodniczką oleju wspawać nakrętke i założyć kranik z chłodnicy albo zwykły korek. Mam tak u siebie i nie ma problemu ze spuszczaniem wody. Jak było wyżej są trzy punkty czyli chłodnica, blok silnika i chłodniczka oleju. Z bloku lepiej spuszczać otworem obok pompy wspomagania niż za rozrusznikiem ( lepszy dostęp). Co do czyszczenia na zimę to po wyczyszczeniu i wydmuchaniu należy pootwierać wszystkie możliwe okna itp. ( 4 okna po bokach kombajnu na motylki, chwytak kamieni, Osłona bębna młócącego od przodu, klapy dolne na podajnikach, klapy na podajnikach ślimakowych od spodu, Klapa na rurze wyładowczej od spodu, itp. Mniejsze ryzyko zagnieżdżenia się gryzoni Można też stosować podpory pod przednią oś Jak ktoś ma ochotę się w to bawić pozdrawiam
  6. Przed składaniem tamtego silnika ze złomu oddaj do sprawdzenia, głównie chodzi o gniazda panewek głównych żeby później nie było niespodzianek w sezonie. Ja też miałem wkładać inny blok bo mam na zapasie , ale że sinik odmówił posłuszeństwa w trakcie sezonu ( urwany zawór wylotowy ) I zrobiłem remont tego oryginalnego. Był klejony za pompą wtryskową z 3 lata temu i ładnie trzyma to dalej go wsadziliśmy Oczywiście wymiana zestawów naprawczych, panewek reg, korbowodów, inna głowica, Wał jest nominał. A drugi silnik dalej stoi w garażu i czeka na swoją kolej.
  7. Pasek do wytrząsaczy ociera się w miejscu krzyżowania w każdym Bizonie.
  8. Ale pedał hamulca jest twardy, miękki czy dno ?
  9. Powinny pasować bez żadnego rozpychania. Najlepiej wrzuć jakieś zdjęcia tego.
  10. Powinno go sie używać powyżej 1200 obr/min. Tak informują naklejki u mnie w ursusie na tablicy rozdzielczej.
  11. zgrywus223

    Żniwa rzepakowe

    Ursus 1614 D-50 D-47
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj