bushmaster

Members
  • Ilość treści

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

27 Excellent

O bushmaster

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    to co robie

Ostatnio na profilu byli

3672 wyświetleń profilu
  1. pracuje w Firmie Usługowej pracującej na Fendtach i Deerach - 828 vs 7280R 11% no chyba że chcesz porównać ciągnik 280 vs 310KM - 7 calowy monitor jest możliwość podzielić tylko trzeba wiedzieć jak str 17 - grafika 4K może nie jest ale nie uważam aby CC4 miał o tyle lepszą? - uchwyt do montowania monitorów na szynie jest jednakowy u obu producentów, a że nie potrafisz tego zrozumieć tylko piszesz że montowane są na przyssawkę to zobacz w katalogu str 15 - wstaw zdjęcie z zaprogramowanego w pełni joya w Deeru bo funkcji on ma sporo, ale czy w pełni je ustawisz ?! A jeśli ten joy taki dobry to dlaczego duże 6R będzie miało w końcu prawdziwy ergonomiczny joy - przedstaw w czym jest leszy iTec od Variotronic - pokaż mi dokument podpisany przez Deer Company że jest to w pełni gwarancja bo my na jednym ciągniku ją mamy także dokładnie wiem o czym piszę - co do porównania cen to porównaj maszyny o zbliżonym wyposażeniu bo Vario vs PQ to tak trochę, dodatkowo zauważ jaka była różnica cenowa nowej 818 do nowego 7820 http://www.agriaffaires.pl/wyniki/1/john+deere+7820.html http://www.agriaffaires.pl/wyniki/1/fendt+818+vario.html http://www.fendt.com/de/geneva-assets/article/42529/155582_800Vario_08-2016_WEB_DE.pdf PS jak możesz to wstaw zdjęcia aktualnych upraw po Sumo i jak je oceniasz, bo nasz agronom o to podpytuje
  2. stabilizacja w 7R jest rozwiązana na 3 sposoby stabilizator jednostronny stabilizator automatyczny obustronny listwa stabilizująca przy szynie zaczepowej, co według mnie do maszyn tej wielkości jest bardzo dobrym rozwiązaniem dodatkowo najdroższa opcja przy zamówienia tego jako część to 8 tyś złotych więc widocznie w UK jest to droższe jak na kontynencie
  3. Przepraszam bardzo, a co ty robisz? Nawolujesz jedynie do klotni i piszesz posty calkowicie nie zwiazane z tym tematem.Skrzynia czy to vario czy e23 ktora jest dobrze znanym ps16 dostosowanym do warynkow europejskich zywotnymi jednostkami przeniesienia napedy wiec bardzo ciezko okreslic w nowych maszynach ile wynosi koszt ich naprawy. Chyba ze ktos zmieni zakres w Agco podczas jazdy, badz tez Deer zostanie przelozony na P podczas ruchy, wtedy i 50 godzin i tacy ludzie jak ja czyli serwisanci zarabiaja:) dlaczego ograniczas wypowiedz innym ludziom oraz oceniasz czy ktos ma wieksza czy mniejsza wiedze? Apacz kupiles juz zunhammera? Moglbys podeslac mi specyfikacje na pw? Chcialbym porownac z ofertami z Niemiec
  4. Z4m to wewnętrzne oznaczenie dlg dla prac uciągowych z PTO czyli np. przy rozlewaniu gulle czy rozrzucaniu nawozu, odnoszę się do tego co napisałem czyli do testu Instytutu Nebraska który podaje spalanie dla 70% obciążenia silnika dla 7250R przy uciągu Dlaczego w teście profi odnosisz się do Transportarbeiten zamiast do Transportmix Gesamtverbrauch? W końcu ciągniki mają pracować z Zunhammer i Fliegl czyli trzeba uwzględnić nie tylko jazdę ale i jazdę pod obciążeniem a dla tego przypadku mamy zużycie Fendt 40/50 km/h 486/483 g/kWh oraz Deer 40/50km/h 527/535 g/kWh, możesz szybko przeliczyć różnicę w litrach i koszcie rocznym : ) Wiesz, że biją dzwony ale nie wiesz w którym kościele. Do serwisowania jesteś zobowiązany aby utrzymać PG – P+, tylko że nigdzie nie wspominasz o wkładzie własnym, mała rzecz a bardzo ważna. Bo jak urwie ci się pasek za np. 600zł a masz wkład własny na poziomie 500zł to 500zł płacisz ty a te 100zł płaci Deer. Problem się robi jak masz wkład 2500zł a naprawa to 2600, super interes. Dodatkowo nie wiem jak jest w Polsce, ale w Niemczech przy PG –P+ przegląd jest płatny, a nie sądzę aby w Polsce było inaczej tym bardziej że Bałkany czy Francja ma podobnie. Także płacisz 10% czyli 55 tysięcy a i tak przeglądy masz płatne czyli Deer 550+55 a Fendt 650 różnica 45 tyś ( odejmij jeszcze tą różnicę w paliwie bo nawet twoim starym liczeniem różnica zwraca się po 10 latach, gdzie koszt odkupu patrząc na agriafface czy tractorpool to AGCO traci mniej na wartości względem Deer także różnica będzie mniejsza jak te lata. A siedziałeś w nowej 800 czy tej starej??? Co jest nie ergonomiczne w 800? - Joy? Z rewersem, tempomatem, włączaniem/wyłaczaniem 2 rożnych sekwencji (800 ma do 24 ustawień przypomnij mi ile można zapamiętać funkcji w 7R), zmianą regulacji ustawień skrzyni i pamięcią obrotów silnika czy 2 parami hydrauliki? Czy deer ma to w swoim jou lepiej -ergonomiczniej rozplanowane? A nie przepraszam on nie ma Joya : ) tylko dzwignie krzyżową którą ma też AGCO. Klimatyzacja jest obok kierownicy, aż tak często zmieniasz jej ustawienia? To wejdź do niej tak jak w 7R przez monitor. Radio, tak nie ma sterowania z podłokietnika ale standardowe ma pilot więc to nie problem. Joy w 800 jest w tym samym miejscu gdzie dźwignia skrzyni w 7R czyżby to samo położenie w Amerykaninie było bardziej ergonomiczne? Wycieraczka bocznej szyby jest dostępna, roleta przeciwsłoneczna także. Dodatkowe monitory montowane są na listwie którą przyczepia się po prawej stronie przy szybie notabene tak jak w 7R. Telemetria jest rozbudowana na bardzo zbliżonym poziomie w obu markach z tym że w JD Link niestety nasza maszyna i nasze prace na komputerze w tym programie są ciągle śledzone przez koncern czego w przypadku VarioDoc czy AgCommand to nie występuje gdyż jest to po części zewnętrzny program.Jeśli o ergonomie chodzi to 10’’ w 800 można podzielić na 4 części mając małe obrazy ale z najważniejszymi funkcjami, w przypadku Command Center 10’’ mamy jeden obraz więc jak wepniemy maszynę na ISO, podlączymy nawigacje i chcemy ustawić iTec to musimy przeskakiwać po kilku poziomach monitora ( super ergonomia ) zapraszam do dalszej dyskusji
  5. Ladnie piszesz tylko nie koniecznie z prawda Power guard protection na 5000h do deera przy wplacie wlasnej 0 zlotych kosztuje zapewne okolo 5% ceny gdyz przy wplacie 500zl chcieli niedawno 3,2% a wykupujac go na kilka lat okazuje sie ze cena deer przewyzszy cene agco fendt, ktory ma gwarancje na silnik i skrzynie gdzie wprawdzie elementy mechaniczne ale skrzynia vario lapie sie w tym w calosci. Patrzac dalej na spalanie to 828 ma 239g/kWh a 7250r ma 256g/kWh dane z dlg i nebraski czyli nie poltora a 3,65l na godzine, przy obciazeniu 100% a w takich warunkach ciagniki praktycznie nie pracuja. Dla odciazenia 70-75% mamy 226 do 278 g/kWh czyli 11,2 l/h wieksze spalanie dla deera dlatego doliczajac power guard do 7250r oraz roznice w spalaniu to przy 1000h rocznie (litr ON 3,45netto) agco fendt bedzie tanszy po praktycznie 2 latach gdyz przed takim wyborem jak tutaj Apacz byl kolega mojego brata i deer kosztowal 550 tys a fendt zostal kupiony za 650 tys, czyli 100 tys roznicy ( w zeszlym tygodniu). Co do odsprzedazy to pracuje w firmie uslugowej i agco fendt z przebiegiem 10 000h to nie jest problem do sprzedazy. Apacz jesli cenowo wychodzi ci zakup tak samo to w eksploatacji tanszy okaze sie 800 vario co przedstawilem powyzej, a i komfort pracy tez jest nieporownywalnie wiekszy w fendzie
  6. kurna cyferki mi się w oznaczeniu pokiełbasiły, ale jak widać nie tylko Mi bo na 308 coś innego widać, niż niektórzy piszą :D
  7. a legendarne na tym forum gleby mozaikowe? obciążenie się zmienia dlaczego prodycenci ciągników tak idą w bezstopniówki żeby silniki o "górzystym " wykresie momentu które łatwiej zaprojektować w dobie wielkich norm spalin niż te o stałym momencie gdzie trzeba kombinować z mapą wtrysku. przy bezstopniówce, zmniejszy się prędkość a silnik zostaje na tych samych obrotach aby go nie zadusić, jak masz duży zakres momentu stałego to spadek obrotów spowoduje jedynie zmniejszenie prędkość obr i liniowej ale masz dalej mom max, w silniku "górzystym, spadnie prędkość obr, liniowa oraz moment, tak jak napisał przeedmówca powrót do tych obrotów spowoduje wzrost spalania przez wzrost mocy bo ta przecież z "powietrza" się nie bierze tylko z paliwa i tlenu
  8. to dlaczego w samochodach ciężarowych tak zabiegają o to aby moment obrotowy był stały przez jak największy wzrost obrotów? a bezstopniowych tam nie ma dlaczego zalecają jazdę właśnie na tym max mom obr gdzie jest on linią stałą? bo silnik jest w tedy najbardziej elastyczny i "ciągnie pojazd do przodu" Dlaczego tak lubiany przez trackerów D11 od Volvo ma linię stałą dla momentu od 960 do 1400 obr/min? leppiej nie dopuścić do tego aby moment musiał wzrastać i to aż o ponad 50% jeśli cały czas ciągnie maxem to po co ma wzrosnąć? Ja u siebie w klekocie mam taki wykres momenty ( nie nie mam audi tylko skode, ale silnik ten sam) lece sobię 2 tyś obr i górka nie górka samochód idzie obroty spadają powolutku a samochód idzie jakoś do przodu, ale powyżej 3 tyś to już obr spadają pod górki szybciutko http://www.audiklub....ykres_69.86.jpg
  9. widzę, że ty masz spory problem z myśleniem bo nie potrafisz skojarzyć podstawowych faktów DLG NHT6040 test DLG powermix 304g a ile ma JD który interesuje 5100R myślisz że mu raptem spalanie wzrośnie? po co mi konie w silniku, ja je wolę na kołach możesz mieć z tym problem bo Białoruś nie uznaje Euro/Tier/EPA szczególnie było to widać w silnikach MANa na E4 z EGR lub SCR http://www.dlg-test....wrQuad_2004.pdf JD test DLG http://www.dlg-test....farmer_309c.pdf Fendt test DLG Przy JD jest wzrost momentu obrotowego 34%, a przy Fendt 35% więc proszę cię krzysiu wytłumacz Mi skąd ci się 62% wzięło :wacko: skąd się wzięło 304g/kWh? moc zmierzona przy 2100 obr/min [g/kWh]/znamionowa JD 309/328 Fendt 296/308 pomijając drobny fakt że przy znamionowej JD ma 9,4 km/h a Fendt 8,3 km/h więc na km/h pali więcej proponuje zerknąć także na wykres zużycie jednostkowe paliwa i zadymienie do 1300 obr/min Fendt bierze ponad 280g/kWh i dopiero przy 1500 obr jest oszczędniejszy od JD jak Mnie najdzie to sprawdzę jeszcze autentyczność pozostałych ciągników z krzysiowej przypowiastki bo osbstawiam tam także byki że ja pierdziu. A tak na zdrowy rozum to akurat im mniejszy wzrost momentu obrotowego tym lepiej to oznacza że wykres jest prawie linią prostę poziomą i cały czas dysponujemy max momentem obrotowym także "łączymy się z tobą w bulu i nadzieji" z tego powodu że u ciebie jest aż 50%
  10. to jest spalanie na silniku a nie na WOM doszły straty na przekazaniu mocy, jakbyś zmierzył na kołach to w NH jeszcze by wzrosło przez przestarzałąskrzynię o stratach że ja pierdziu
  11. a jak właściciele niebieskiego gówna piszą jakie to mają niskie spalanie i jakie te maszyny są niezawodne a JD paliwożerne to dobrze? ja uwielbiam NH jako kierownik serwisu i logistyki mam kartę przetargową u szefa w razie podwyżki bo taki przy nich zapierdziel TM i TG moja maszynka do zarabiania pieniędzy ^^ chyba cie bóg opóścił jeszcze nikomu się nie udało aby 6 garów paliło tyle co 4 gary, ale wiara w NH widze całkowicie zaślepiła ci patrzałki ile razy będziesz to jeszcze wklejał? pewnie ponownie na mój post który pisze :wacko: powermix t6040 to 302 g/kwh a JD 289 g/kWh to jak palą tyle samo? to te 13 g w NH jest wirtualne jak te konie?
  12. http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/JohnDeere5820PowrQuad_2004.pdf spalanie w 5820 dla testu DLG w przedziale 800-2200 poniżej 280 g/kWh a kolega krzysio sumiennie upiera się przy swoim teście którego przedstawić nie potrafi że spalanie wynosi 304 g/kWh w tym ciągniku (testu nie ma) A tutaj jest sedno sprawy wypowiedzi krzysia aby jd palił wiecej a kszysio skrobie znalazłem na forum o tym porównaniu MF taki oszczędny i ma 3 a paliwożerny JD 2,5? przemuś i ci sami jankesi twierdzą że NH tyle więcej pali od JD? NewTech robił 3 akcje serwisowe od 2010 roku czyli od kąd pracuje na swoim stanowisku dla ciągników z AC o LS-ie? normalnie chyba konkurencja dla idiotyzmu roku gdzie koleś pisze żew JD 8000 jest nisko skrzynia i ciągnik siada :lol: muszę to znaleźć bo na słowo w takie cuda to raczej nie uwierzycie
  13. mogę zagadać z szefem to może by odkupił i 5820 poszedł do żyda
  14. Niemcy kłamią? aby Polakom nazłość zrobić? Paliwo mają za darmo czy jak?
  15. krzysiu jak pracujesz w polu z pługiem, agregatem uprawowym bądź ścierniskowym, bronami, czy głęboszem to przekazujesz moc na koła czy na WOM? któro spalanie Cię interesuje na WOM czy na kołach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj