Voo

Members
  • Ilość treści

    471
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

39 Excellent

6 obserwujących

O Voo

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podlasie

Ostatnio na profilu byli

3803 wyświetleń profilu
  1. Ma ktoś foteczki jak powinna być zamontowana osłona wału napędowego przedniego napędu w MTZ 82. Coś co by mnie naprowadziło pomogło prawidłowo zamontować tą osłone ?
  2. Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
  3. Ta trójkątna to nie jest zimowa tylko zwykła osłona na pasek. A koledze oni o tą zmniejszającą przepływ powietrza na cylindry. Jutro ci wrzucę zdjęcia bo dzis to już za późno iść do garażu .
  4. Dziwną masz tą dzwignie od włączania WOM. we wszystkich jakie widziałem była taka jak poniżej.Foto znalezione na agrofoto.Dzwignia widoczna poniżej żółtego kółka .Jak widzisz ma taki malutki bolczyk i tyym można rozpiąć ,U ciebie jest to zupelnie inaczej Mechanizm włączania masz w tylnym plecaku.Trzeba spuścić cały olej hydrauliczny i go zdjać. Ale zanim się za to weźmiesz popatrz dokładnie jak pracuję ci dzwignia do włączania WOM.Może dobrze nie rozłącza. Poruszaj porządnie w góre i w dół. Podłoga kabina się rusza podczas jazdy czy ruszania a to powoduje że przesuwka gdzieś tam zahacza o koła zębate i daje taki efekt
  5. Wymontuj alternator i jedz do fachowca niech go sprawdzi.Jeśli się okaże ze jest dobry to wtedy trzeba instalację przejrzeć. Ale skoro jest nowy to zawsze możesz go reklamować. A tak przy okazji to tak jak kolega wyżej proponuję ci przejść na samochody. Sam w MTZ założyłem od opla 100 A.Trochę przeróbek, 2 godz roboty i ładowanie nie schodzi poniżej 14 V. A jeśli chodzi o koszty to w 100 zł spokojnie się zmieścisz i jeszcze zostanie Ci na browara.
  6. Pierwsza i najważniejsza rzecz .Czy sprawdziłeś ładowanie miernikiem ? Może ładowanie masz tylko akumulator już nie trzyma prądu Jakie masz ładowanie na alternatorze a jakie pokazuje na akumulatorze ?
  7. Te przednie lampy są od samochodu UAZ. http://www.moto-trans.koszalin.pl/product/LAMPA-KIERUNKOWSKAZU-PRZEDNIEGO-UAZ/?id=2004
  8. Żeby zdjąć samo pióro to odkręcasz tylko małą śrubeczkę na wkrętak płaski i musi zejść. Możesz roznitować pióro i wymienić sama gumę lub kupić oryginalną.Oryginalna pasuje od Uaza A napęd też musi zejść po odkręceniu 3 śrubek.Może jest złożony na farbę lub silikon i to go trzyma
  9. @Azor07 Wyczyść skrzynkę bo mam parę pytań
  10. Pod pierwsze z lewej strony podnośnika. Olej będzie wracał tym samym przewodem.
  11. Voo

    Snopowiązałka

    Ja swoje dwie Warty sprzedałem po kawałeczku na części. Teraz to już tylko zostały same ramy.Nawet siedzenia poszły na sprzedaż. I właśnie 90% sprzedanych ćzęści wysyłałem na południe.Wiec tam wiązałki ciągle pracują.
  12. Rysunku technicznego raczej nie znajdziesz.Kiedyś intensywnie przeglądałem wschodnie fora do T25 i tam też nigdzie nie spotkałem. Pozostaje Ci skoczyć do sąsiada i pomierzyć wszystko dokładnie.
  13. Voo

    Ursus C-330M

    Ładnie wylane Sam malowałeś czy lakiernik? Jaka farba?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj