Rafael

Members
  • Ilość treści

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O Rafael

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

3924 wyświetleń profilu
  1. Cześć. U mnie ta sama sytuacja. W jakiej ilości będziesz go siał?
  2. Cześć. Czy jest ktoś w stanie sprawdzić rok produkcji mojego egzemplarzu po nr z tabliczki znamionowej?
  3. Ja bym poczekał na więcej wilgoci. Sam chciałem jutro się wybrać ale prognozują u mnie na śląsku deszczyk więc odłoże orke w czasie.
  4. Nie. Jeszcze bardziej by zapychało. U mnie w kukurydzisku po zbiorze na ziarno czasem "łapią" nie pocięte łodygi przez przystawkę.
  5. Wymontuj kroje odcinające jeśli masz założone.
  6. A czym to rozsiewałeś?? Albo inaczej czym rozsiewa to wapno ten twój znajomy??
  7. Sprawdź czujnik owijania, zmierz sygnał który idzie od tego czujnika do komputera w prasie. Jeśli dalej to samo to masz coś ze sterownikiem nie halo.
  8. W jakim celu chcesz regulować wielkość bala kiedy bal w komorze jest już gotowy i owinięty? Masz komunkat: "Binden geendet" czyli owijanie zakończone, otwierasz klape, wypuszczasz bala, zamykasz klape i dopiero regulujesz średnicę nowego.
  9. Ja przykleiłem na środku maski pasek taśmy samoprzylepnej i jest OK.
  10. Tak to jest ten zawór chyba potocznie nazywany "kapusta". Będzie trzeba do niego poszukać albo dorobić mocowanie.
  11. Cześć. Mam pytanie do użytkowników Fendtów, którzy modyfikowali w swoich traktorach instalację pneumatyczną. Mój 716 TMS 2009 został przywieziony z zagranicy i posiada tylko instalację dwuobwodową. Chcę go doposażyć w instalację jednoprzewodową ponieważ wszystkie moje przyczepy mają właśnie taką instalację. Pytanie w którym miejscu montowaliście zawór pneumatyczny? z prawej strony pod kabiną? W necie dostępne są kompletne zestawy ale wydaje mi się, że można je skompletować dużo taniej kupując elementy oddzielnie. Pozdrawiam Rafał.
  12. Witajcie. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu tylnego WOM. Mam instrukcję obsługi i wg tej instrukcji wina leży po stronie lewego włącznika WOM na błotniku. Włącznik wymieniłem na oryginalny i spokój na 1 dzień a później sytuacja od nowa. Pożyczyłem inny włącznik również oryginalny i tak sama sytuacja jak z pierwszym. Czy uszkodzone mogą być kable poprowadzone do włącznika??
  13. Przedni TUZ, amortyzacja osi + kabiny, zaczep automat, podłokietnik, 3 sekcje hydrauliki, koła tył 620 42 cale..
  14. 350 netto. Dealer ANDERWALD, stoi na placu.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj