maxx20

Members
  • Ilość treści

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

2 obserwujących

O maxx20

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam chciałbym zamontować dodatkowy filtr paliwa ale nie wiem w jakiej pozycji mam przestawić u góry na filtrze taką śrubę aby filtr filtrował w tej chwili jest ustawiane tak jak na foto napiszcie mi czy teraz filtr filtruje czy idzie poza filtrem z góry dzięki
  2. Witam wiecie może jak rozebrać złącze twarde w przyczepie aby wymienić uszczelkę ?
  3. Witam jakiej firmy złącza miękkie i twarde polecacie na 1 obwód
  4. Sorry za otkop tematu jak tam sprawa z pneumatyką ktoś coś wykonbinował czekam na info
  5. Chyba to bedzie jedyne rozsądne rozwiązanie będe musiał także zmienić układ najazdowy na pneumatyczny
  6. Witam mam pewien problem kupiłem niemiecką przyczepę która ma hamowaną tylką przednią oś koła 15 tzw balonówki chciałbym zrobić hamulce na dwie osie mama takie pytanko czy można dołożyć bębny do istniejącej tylnej osi czy trzeba wymieniać całą oś
  7. Witam i jak temat pneumatyki ruszyło coś może jakieś nowe pomysły
  8. Witam mam pytanie odnośnie hamulców jednoobwodowych a mianowicie czy sam zawór wystarczy do działania hamulców czy potrzebny jest regulator
  9. Dokładnie nie ma co się unosić poszukać coś podpatrzeć pokombinować i założyć
  10. Spróbuj skalibrować skrzynię poniżej zamieszczam opis kalibracji W uproszczeniu do wiekszości NH i Ford. -zagrzany olej(ok 15 min) -wyłączyc silnik -wszystkie dzwignie skrzyni na środek -nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja) silnik na ok 1240 obr -wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy) nacisnąc zająca i trzymać -na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa... jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk. -to samo do żółwia. -wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec. na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprzegieł. Ale z diswiadczenia wiem że ciągnik działa nadal niezle aż do 220. WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji !
  11. Przycisk widoczny na foto jet o sterowania tylnym tuzem . Ustawiasz głębokość i nim opuszczasz przełączasz go na środek i wtedy możesz sterować podnośnikiem z błotników na zewnątrz
  12. A może wziąć napęd z alternatora to znaczy założyć do altka podwójne koło wieloklinowe jednym paskiem napędzić alternator a drugim kompresor lub druga opcja w miejsce alternatora założyć sprężarkę też z podwójnym kołem a alternator założyć nad sprężarką co o tym myślcie proszę o jakieś opinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj