Trzeba było wyczyścić rozdzielacz od regulacji pozycji (pomimo ze w tucholi go 2x sprawdzali i niby regenerowali na koszt kilku stówek…) przez to trochę czasu mi z tym zeszło. Po wyczyszczeniu pozostała tylko kalibracja i działa prawidłowo.
Kiedyś rozbierałem tą pompkę, o ile dobrze pamiętam to pod pedałem jest tłoczek a w nim 2 sprężyny, u mnie jedna ta mniejsza była pęknięta i hamulce czasem nie odbijały, a w samej pompce hamulcowej jest tylko suwak z uszczelką prostokątna i chyba sprężyna na końcu suwaka.
Zużyte tarczki lsd skrzeczą przy skręcie, najmocniej przy nagrzanym moście i pod obciążeniem, podczas gdy na wprost nic nie słychać bo blokada jest zapięta. Tarczki pracują podczas skręcania, muszą się wtedy usliznac. Tarczki mogą mieć jeszcze okładziny, najczęściej takie tarczki psuje zalanie oleju bez dodatku LS.