traktorzystaJakub7211

Members
  • Ilość treści

    188
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

8 obserwujących

O traktorzystaJakub7211

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 04/07/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Krężnica jara
  • Zainteresowania
    Rolnictwo, mechanik

Ostatnio na profilu byli

5683 wyświetleń profilu
  1. Witam zmieniał ktoś silnik w swoim E-514 na silnik sw400 z bizona bądź na jakiś inny silnik? Dużo przeróbek? Mógł by ktoś opisać co należy przerobić zmienić i tp? Czy są jakieś problemy z racji innych gabarytów? Jak z pasami napędowymi? Dla uprzedzenia mam zciuchany ifoski i sprawny sw400
  2. Witam mam problem z szarpiącym (włącza i wyłącza się) napędem w aresie 710, podług tego miga też kontrolka od napędu,dodam że ładowanie jest i licznik działa normalnie, bo wiem że jedno z drugim mają coś wspólnego. Czujnik przy pedale chamulca sprawdzony. Wiem że elektryka w aresach jest problematyczna więc może ktoś spotkał się już z takim problemem i podpowie coś.
  3. Możesz napisać jak się zabrać do tego? Kabiny chyba nie trzeba ściągać tylko podeprzeć z Tego co mi się wydaje, a plecak trzeba ściągać żeby odbezpieczyć półoś? Tak przynajmniej w seri 54 trzeba było
  4. Witam. Mam problem z aresem 710, mianowicie podczas jazdy w przedziale prędkości od 15 do 30km/ha słychać głośne metaliczne stuki, brzęczenie (ciężko nazwać) wydaję mi się że dochodzi ono z okolicy tylnego prawego koła, dodam jeszcze że w momencie naciśnięcia nawet delikatnie hamulca nożnego ten hałas ustaje. Przy prędkości powyżej 30km/h hałas również ustaje, miał ktoś podobny problem? Podejrzewam tylko że coś z hamulcami może być, ale Tylko na tym moja wiedza się kończy gdyż posiadam ten ciągnik od tygodnia. Jeżeli nie ten dział to proszę moderatora o przeniesienie.
  5. RAFALW odezwij się do mnie w tej sprawie 502517541
  6. Tak potem już normalnie zejdzie, trochę trzeba poruszać i się pobawić bo siedzi na ciasno, a co do miski to nie wiem czego by miały rury wadzić, u mnie rury lecą nad miska więc nie mają prawa wadzić a co do wałka od napędu to nie będzie wadzić, oczywiście jeśli chodzi o sam wał to musi być zdjęty
  7. W środku masz 4 śruby na ampul, wyrzucasz 4bieg, rewers i wgl żeby nigdzie nie było luzu, zaciągasz ręczny hamulec i odkręcasz. (Gwint normalny prawostronny
  8. Jak byś coś nie wiedział to pisz, pomogę ile mogę, w końcu mi też tu chłopaki pomagali 💪
  9. Niee, przodem nie, dekiel od rozrządu normalnie zdejmujesz wszystkie śruby na wierzchu, niektóre są w takich zakamarkach ale bez problemu do nich dostęp jest, tylko dobrze zajrzeć musisz żeby ich zobaczyć, a i uprzedzam do zdjęcia dekla musisz koło pośrednie napędu pompy odkręcic, (śruba na ampul w pokrywie zaraz przy pompie) bo w brew pozorom ona jest na wylot więc też trzyma dekielk. Do takiego stanu musisz to rozkręcić
  10. Pokrywę rozrządu musisz zdjąć bo nie odkręcisz pompy, może obeszło by się bez zdejmowania miski, ale potem trochę ciężko złożyć pompę na smok. A co do roboty no to musisz cały przód rozebrać, zbiornika paliwa chłodnice wody, filtr, wentylator, alternator, pompę hydrauliczna trzeba poluzować
  11. Witam mam problem ze smarowaniem szustego cylindra w renault 155.54. Wymieniona pompa i zawór ciśnienia, ciśnienie 7bar na wysokich obrotach na zimnym silniku, na wolnych 4,5-5 bar. Na wszystkie klawiatury idzie ładnie olej oprócz szustej, jeśli dmuchnę sprężarka w laski popychaczów szustego cylindra to słychać przedmuch a jeśli w laski innych popychaczów to nie słychać nic i ciśnie bardzo wolno spada i wypycha olej na innych popychaczach. Pytanie brzmi czy miał ktoś podobnych problem? Co może być nie tak? Szklanki czy panewka wałka rozrządu? Jeżeli był by ktoś w stanie dobrze wytłumaczyć to proszę o kontakt w wiadomości, jeżeli uda coś się zrobić to wysyłam flachę pocztą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj