peewee1984

Members
  • Ilość treści

    995
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

91 Excellent

4 obserwujących

O peewee1984

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Skierniewice

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W zbiorniku to norma, ale siłownik od wywrotu to bardziej siłownik nurnikowy, a tam rzadko są odpowietrzniki...
  2. Rzadko który siłownik ma odpowietrznik. Nawet jeśli trochę powietrza w nim było, to się już pewnie dawno zmieszało z olejem i trafiło do zbiornika. Wrzuć jakieś zdjęcie tego siłownika bo ciekaw jestem jak mu mogło WD40 pomóc...
  3. Niektóre siłowniki od wywrotu mają uszczelnienia montowane na dole, na końcu tłoczyska i wówczas istotna jest strona wewnętrzna. Takie siłowniki rzadko posiadają pierścienie zgarniające więc do środka dostaje się woda i może powodować korozję powierzchni cylindra...
  4. Oddać na reklamację i niech szukają przyczyny. Kiedyś podobny problem miałem w wózku widłowym, okazało się że uszczelniacze miały za mały rozmiar...
  5. Jeżeli nie jest przelotowy i jest tam trochę miejsca to możesz dospawac jakiś kawałek drutu, włożyć na to jakiś kawałek metalu z otworem, może być jakąś starą szajba albo coś w ten deseń i na końcu druta dospawac jakiś ogranicznik, tak żeby zrobić młotek bezwładnościowy. Ewentualnie dospawac pręt gwintowany lub jakąś śrubę, na to kawałek rurki, podkładki nakrętka i może wyciągnie go jak ściągacz....
  6. Szukaj po wymiarach pod nazwą łożysko wahliwe lub przegubowe. Części dedykowane do marki zazwyczaj mają większą cenę...
  7. Opcji kilka, podłączenie pod komputer, telefon do wróżbity Macieja, albo sprawdzenie całego układu od pedału hamulca po element hamujący... To nie prom kosmiczny tylko 50 letnia konstrukcja więc pewnie diagnoza usterki będzie szybsza niż założenie nowego tematu na forum...
  8. Pytanie raczej dotyczyło pochodzenia tego konkretnego egzemplarza, a odpowiedź że został sprowadzony z Holandii... Może ma to wpływ na rodzaj zamontowanej konsoli...
  9. Hmm, u mnie to podziałało. Jak wyjmiesz cewkę to podlacz pod akumulator i sprawdź czy działa. Może ta która podmieniles też była uszkodzona... Nie pamiętam jaka oporność powinna mieć sprawna...
  10. Sama cewka pewnie sporo tańsza niż cały elektrozawór, o ile da się ją zdemontować. Musisz znać średnicę wewnętrzna cewki, jej wysokość, ewentualnie moc i rodzaj podłączenia. Z tymi informacjami można poszukać zamiennika
  11. Te po lewej są od jazdy. Ta od tyłu jest chyba do jazdy do przodu jak dobrze pamiętam. Możesz podmienić na próbę z cewka od blokady albo od przedniego napędu bo są takie same...
  12. Pod kabiną, nad tylnym mostem, po lewej stronie masz od rewersu, z prawej od blokady i przedniego napędu
  13. W kukurydzy faktycznie rewelacji nie było, ale do sianokiszonek świetnie się sprawdzał. Czy to z pryzmy, czy z balota można nim wyciąć odpowiedni kawałek.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj