SipmaZ224
Members-
Ilość treści
1149 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
-
Jest to nagrzewnica sirocco. Patrz elektroda, jest tam cały temat o tych nagrzrewnicach. Opalanie odbywa się rak jak mówi kolega. Włączysz wentylator na drugim biegu włączysz elektroniczne id pompy paliwa i świece. Hak zaskoczy za jakieś 10-20 sekund. Wyłączasz świece i ma chodzić. Pompka sama zaciąga paliwo, nie musi być podłączone opadowo. Wydechem nie ma prawa i możliwości w sprawnej nagrzewnicy lecieć ogień. Wydech musi być większej średnicy jak wylot z nagrzewnica jeśli ma być dłuższy niż 50cm. Nagrzewnica potrafi sprawnie sezon pracować na mieszance ropa-olej przepracowany. Później trzeba ją rozbierać i czyścić.
-
-
Załóż z powrotem ta flansze skręć nakrętki i złap za ten wieloklin jakimiś kombinerkami i ruszaj nim góra dół. Powinien tylko lekko się ruszać. Jak jest znaczny luz to musisz to rozebrać zaczynając od pokrywy rozrządu a później wyjąć wałek że slimakiem, a na końcu dopiero tą ślimacznice którą widać na zdjęciu.
-
Przyczyną pyrkotania na wysokich obrotach w tych silnikach jest nadmierny luz w przekładni kątowej napędu pompy jak i sama pompa starego typu bez przyśpieszacza kąta wtrysku. Wszystkie inne silniki z nowszą pompą np w MF chodzą idealnie. U siebie dołożyłem przyśpieszacz i tym sposobem zazegnalem pyrkotanie.
-
-
-
Z tym małym dewaltem to ostrożnie.... Jest strasznie delikatny. Unikaj dłuższych cięć. Jak tylko lekko go przegrzejesz pali się wirnik. Osłona to też tandeta, szybko się luzuje i lata wkoło tarczy a nie ma jak tego docisnąć. Kupuję zawsze osłony starego typu i zakładam zamiast tego badziewia. Taki 1400W to już wystarczy dla amatora, wymienić osłonę i można pracować. W zakładzie po roku kończy się przekładnia lub(i) wirnik. Dewalt 230 jest nie do zabicia nawet w zakładzie.
-
-
-
Ta sama pompa. Patrz tylko żeby miała przyspieszacz wtrysku.
-
-
-
-
-