SipmaZ224

Members
  • Ilość treści

    1149
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

81 Excellent

9 obserwujących

O SipmaZ224

  • Ranga
    Zaawansowany

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubartów

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jest to nagrzewnica sirocco. Patrz elektroda, jest tam cały temat o tych nagrzrewnicach. Opalanie odbywa się rak jak mówi kolega. Włączysz wentylator na drugim biegu włączysz elektroniczne id pompy paliwa i świece. Hak zaskoczy za jakieś 10-20 sekund. Wyłączasz świece i ma chodzić. Pompka sama zaciąga paliwo, nie musi być podłączone opadowo. Wydechem nie ma prawa i możliwości w sprawnej nagrzewnicy lecieć ogień. Wydech musi być większej średnicy jak wylot z nagrzewnica jeśli ma być dłuższy niż 50cm. Nagrzewnica potrafi sprawnie sezon pracować na mieszance ropa-olej przepracowany. Później trzeba ją rozbierać i czyścić.
  2. Gdzie jest do zabrania? Ja z Niedźwiady
  3. Załóż z powrotem ta flansze skręć nakrętki i złap za ten wieloklin jakimiś kombinerkami i ruszaj nim góra dół. Powinien tylko lekko się ruszać. Jak jest znaczny luz to musisz to rozebrać zaczynając od pokrywy rozrządu a później wyjąć wałek że slimakiem, a na końcu dopiero tą ślimacznice którą widać na zdjęciu.
  4. Przyczyną pyrkotania na wysokich obrotach w tych silnikach jest nadmierny luz w przekładni kątowej napędu pompy jak i sama pompa starego typu bez przyśpieszacza kąta wtrysku. Wszystkie inne silniki z nowszą pompą np w MF chodzą idealnie. U siebie dołożyłem przyśpieszacz i tym sposobem zazegnalem pyrkotanie.
  5. No to jak nieprzeladowana to zbyt długo trzymales rozdzielacz na podnoszenie i przeskoczyło zabezpieczenie
  6. No jak.co się stało, pierwsza tuleja przekroczyła przez zabezpieczenie druciane podczas podnoszenia(zbyt dużo towaru), a druga tak samo tylko że przy opuszczaniu. Przyloz z boku coś prostego i zobaczysz że zewnętrzna tuleja jest rozpeczona w miejscu gdzie wewnątrz znajduje się zabezpieczenie.
  7. Z tym małym dewaltem to ostrożnie.... Jest strasznie delikatny. Unikaj dłuższych cięć. Jak tylko lekko go przegrzejesz pali się wirnik. Osłona to też tandeta, szybko się luzuje i lata wkoło tarczy a nie ma jak tego docisnąć. Kupuję zawsze osłony starego typu i zakładam zamiast tego badziewia. Taki 1400W to już wystarczy dla amatora, wymienić osłonę i można pracować. W zakładzie po roku kończy się przekładnia lub(i) wirnik. Dewalt 230 jest nie do zabicia nawet w zakładzie.
  8. SipmaZ224

    Claas Jaguar 695

    Po zdjęciu uszkodzenia wydają się niewielkie. Kup dobry uszczelniacz typu eliring corteco lub jakikolwiek inny tylko z materiału FPM/viton i będzie trzymać. Sprawdź odpowietrzenie mostu bo jak będzie zatkane to żadne uszczelniacz tego nie wytrzyma
  9. To jest maksymalne ciśnienie do montażu żeby opona wyskoczyła na swoje miejsce a nie do pracy! Po co zmieniłeś opony diagonalne na radialne? A no właśnie po to żeby opona była ugięta i dolegala większą powierzchnią do gruntu. To jest podstawowa różnica w tych oponach
  10. Ta sama pompa. Patrz tylko żeby miała przyspieszacz wtrysku.
  11. Nie robiłem jej typowo na sprzedaż. Jak się sprzeda to dobrze a jak nie to też dobrze. Mam na nią trochę roboty ale jakby poszła mam drugą.
  12. Podobno coś poszła w dół. Na hucie mają dużo towaru zrobionego a nikt nie chce kupować. Gdzie niedawno mieli ssanie że nie wiedzieli komu sprzedawać.
  13. Nie może być dalej warta 10 skoro stał kosztuje swoje. Sam dokładnie wiesz ile jej potrzeba i ile kosztuje
  14. Jak ja zaczynałem liczyłem na jakieś 100h ale finalnie wyszło około 200. Gdybym miał wyjąć z kieszeni taką gotówkę to bym jej nie robił wcale. Ale że skladałem ja dość długo to trochę dziś trochę jutro i się nazbierało
  15. A jak sprzedawałaś swoje za 12 i zarabiales 3 to nie było głupotą? Jeden chce zwłoki z zagranicy z papierami a drugi chce nową bez. Każdy ma inne wymagania
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj