jnjnjn

Members
  • Ilość treści

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O jnjnjn

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzięki za odpowiedź kolego. A nie próbowałeś tego jakoś regenerować? Z tego co widzę takie kostki trochę kosztują... A od czego te śrubki nie orientujesz się? Na jednej parze tej co jest ok mam znowu tak że pług obraca się szybciej w jedną stronę a z powrotem wolniej, może więc to jest jakaś regulacja przepływu?
  2. Witam. Mam problem z moim jd 2140 sg2. Mam dwie pary wyjść hydraulicznych. Jednej pary nigdy nie używałem więc problem wyszedł na jaw dopiero teraz. Podpiąłem pług pod tą drugą parę wyjść i okazało się że pług cały czas się obraca powoli w jedną stronę. Czy ktoś wie jak mogę to wyregulować? Dodam że dźwignia od tego wyjścia jest w stanie zasadniczym po środku i jest wyczuwalny luz więc tu jest ok i problem leży w rozdzielaczu. Jeszcze pytanko, od czego są te małe śrubki widoczne na zdjęciu? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
  3. Wielkie dzięki, wszystko by się zgadzało. Złączka powinna pasować, tylko pomierzę dobrze i zamówię. Skoro pracuje to na emulsji woda z płynem to stąd budowa z mosiądzu, chyba nie będzie problemu z pracą na zwykłym oleju? To że siłownik pochodzi z kopalni to również bardzo możliwe bo kupiłem je na śląsku
  4. Witam. Zakupiłem siłowniki hydrauliczne do pewnego projektu. Problem pojawił się gdy postanowiłem przykręcić do nich przewody. Czy ktoś spotkał się z takimi złączami? Wewnątrz nie ma gwintu, są za to dwie dziury przez które mają przechodzić jak się domyślam zawleczki. Nie mam pojęcia z czego pochodzą owe siłowniki, poprzedni właściciel też nie wiedział. Kolejna dziwna sprawa że siłowniki są w całości zrobione z mosiądzu. Czy ktoś spotkał się z takim systemem podłączania węży? z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
  5. Udało się, podszedłem do sprawy inaczej, przepchałem wałek przez tulejkę tak żeby wystawał ok 1-2 cm i przyspawałem go do tulejki. Trzy lekkie uderzenia młotkiem w wałek i tulejka wyskoczyła. To samo z drugiej strony. Gdyby ktoś miał podobny problem jak ja to śmiało polecam. Pozostało zamówić części, złożyć i traktor gotowy na podbój pól.
  6. Tak też próbowałem, sęk w tym że te tuleje od środka są tak ścięte że nie bardzo jest w co uderzyć i zaraz wałek wyskakuje na wylot.
  7. Jak w temacie, proszę o rady jak wyjąć tulejki wałka podnośnika ze skrzyni. Problem zaczął się od wycieku z wałka, po wymianie uszczelniaczy w tulejach problem powracał co jakiś czas. Postanowiłem wymienić komplet czyli wałek, tuleje i uszczelniacze. Próbowałem chyba wszystkiego i tuleje siedzą jak przyspawane. Niestety zostawić ich już nie mogę bo jedna się uszczerbiła. z góry dziękuję za każdą odpowiedź
  8. Dzisiaj rano odkryłem blachę w kabinie między nogami i zauważyłem że jedno cięgło to z lewej strony spadło, czy ono jest może od półbiegów? Pod kabiną znalazłem również to samo cięgło ale ono chyba też spadło ze swojego miejsca i nie wiem do czego ono powinno być przymocowane. Za wszelkie wskazówki byłbym bardzo wdzięczny gdyż nie jest łatwo znaleźć jakiekolwiek informacje na ten temat w internecie.
  9. Witam Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi. Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
  10. Witam ponownie, mam jeszcze trochę pytań a nie chcę zakładać nowego tematu więc postanowiłem że napiszę tutaj :P Dodam że mam traktor bez napędu na przód bo wcześniej chyba nie wspomniałem a może to być istotne. Pierwsze pytanko mam odnośnie tego zbiornika z olejem nad filtrem powietrza. Od spodu zbiornika wychodzi wąż i dalej rurka do pompy. Dwa razy już wymieniałem ten wężyk i znowu jest mokry więc mam pytanie czy tam jest jakieś ciśnienie w tym zbiorniku czy jak to wygląda? Bo nie możliwe żeby tylko grawitacyjnie mi ten wężyk znowu zaczynał puszczać olej, dodam że solidnie to zrobiłem i nie powinno dalej puszczać oleju a jednak wężyk znowu po przepracowaniu kilku mth jest mokry. Mam problem też ze wspomaganiem które czasami się traci jak traktor długo stoi odpalony na wolnych obrotach a po przegazowaniu wraca wszystko do normy. Czy ten zbiornik powinien być wypełniony na full olejem czy ma jakiś stan który powinien utrzymywać? Jeszcze mam pytanko czy każdy 2140 ma półbiegi? Bo w moim nie ma albo powinny być a nie działają.
  11. Mi urwał się ten drut co plastik jest na nim jakieś 5 cm w środku także trochę lipa, słaby dostęp będę miał żeby to dospawać. Orientujesz się czy idzie jakoś ten cały drut wyciągnąć żeby na stole go ładnie pospawać? I jak to jest wszystko tam w środku zmontowane żebym jakoś ten cały mechanizm mógł rozruszać
  12. Dziękuję wszystkim za pomoc, uszczelniacze póki co trzymają ładnie, żadnego wycieku już nie widać. Niestety pojawił się kolejny problem. Próbowałem rozruszać tą wajchę od zmiany prędkości wałka i cóż.... została mi w ręce odłamała się jakieś 5 cm od góry.
  13. Dzięki wielkie za pomoc. Orientujecie się czy te uszczelniacze są przykręcone w jakiejś obudowie czy tak po prostu wciśnięte? Czyli wymiana powinna załatwić sprawę. A co do oleju to trudno mi powiedzieć jaki olej jest tam wlany bo mam ciągnik od pół roku także nie wiem jaki olej poprzedni właściciel tam lał. Mam nadzieję że po założeniu nowych uszczelniaczy znowu ich nie wypcha. Panowie jeszcze tak przy okazji czy ktoś z posiadaczy takiego jd może mi wytłumaczyć jak zmienić obroty wałka wom z 500 na 1000 i odwrotnie? bo zmienia się to chyba tą żółtą dźwignią z prawej strony fotela przy podłodze i próbowałem trochę i ta wajcha jakby zastana jest i wgl nie chce się ruszyć także nie chciałem się z tym mocować żeby czegoś nie urwać
  14. Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni biegów w moim jd 2140. Olej sączy się w miejscu gdzie oba cięgna są przymocowane do skrzyni biegów w ciągniku. Ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Jak zamocowane jest cięgno do ciągnika? Czy jest tam jakiś uszczelniacz czy jak to jest zbudowane? Jutro jak nie będzie lało to położę się pod ciągnikiem i spróbuję coś wybadać ale już patrzyłem kilka razy i nic się w oczy nie rzucało. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam
  15. Dziękuję wszystkim za pomoc. Kupiłem dzisiaj kapustę zmontowałem wszystko i wszystko działa ale niestety zestaw naprawczy muszę kupić do tego zaworu bo powietrze ucieka.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj